PDA

Vis full versjon : Mål på nav og felg v70



Ivar Hestø
25/10/11, 12:28
Hei, monterte 17 toms replica R-felger nå på vinterdekkene, og merket det vibrerte litt i en gitt hastighet siden sentreringsringene mine var gåene, og lurte derfor på å bestille nye.
Så spørsmålet mitt er som følger:


Hva er målet på navet og er det noen som vet hvor stort navhullet på R-felger kjøpt hos dekkmesteren er?


Kunne såklart gått å sjekket selv, men er for tiden på jobb på sjøen, og bilen er en liten Nordsjø ifra meg.

mrstfu
25/10/11, 12:59
navet på 850 og x70 er hvertfall 65.1mm bredt, om du ringer dekkmesteren, klarer han sikkert å skaffe ringer som sitter bra på både felg og nav.

Ivar Hestø
25/10/11, 16:08
Jo såklart, hadde gått an å ringe, hadde det ikke vært for notorisk dårlig ip-linje med et par sekunds forsenkelse, og null mobildekning :) Men skal gi det et forsøk imorgen, var vel rykter om at vi skulle få smake litt på kai-ligge da.

Nei grunnen jeg spurte om det, for de jeg fikk med der engang i tiden, husker jeg var utrolig skrøpelige og tynne, men såklart, de gjorde nytta si. Hadde vært kjekt å fått slike i aluminium som jeg fikk på Alessio-felgene mine engang i tiden.

Edit: Og av en eller annen grunn, kan jeg ikke finne de på nettsidene deres lengre?? Heller ikke den forhandleren som holdt til på en Statoil-stasjon nede i Askim sentrum?

cossykiller
25/10/11, 16:28
hvis telefonen er og glemme, så har du jo enda mailen du kan prøve og nå de på...

Ivar Hestø
25/10/11, 16:43
Joda, skal prøve de på telefonen i morgen og er uansett stengt for dagen :)

Men stusser litt på at jeg fikk snoka opp at dekkmesteren ikke hadde lov til å selge R-replica? Kom såvidt over det i et annet prateforum...

Ivar Hestø
26/10/11, 12:44
Da ser det ut som det ordnet seg. Dekkmesteren svarte raskt på mail før jeg fikk ringt, og det hadde de på lager. 50,- for 4 stk, så da ordnet forhåpentligvis det seg :)