PDA

Vis full versjon : lys ved girspaken (automat)



Revell
24/10/11, 19:21
Er det originalt med lys nede ved P-R-N-D-1-2 ? eller skal de bokstavene være mørke?

Bear
24/10/11, 19:31
Er det originalt med lys nede ved P-R-N-D-1-2 ? eller skal de bokstavene være mørke?

på min lyser det opp som ett juletre ;) så ja, regner med at det er standar :P

Revell
24/10/11, 19:35
på min lyser det opp som ett juletre ;) så ja, regner med at det er standar :Påssen åpner jeg og får bytta pære da?

Martin.S
24/10/11, 19:38
Det skal det være orginalt ja. Bokstavene og talla skal lyse hvitt som talla i instrumentet. Også skal det lyse med en antydning til orange om jeg ikke husker helt feil på en lite parti som viser hvor girvelgeren står.

Pæra er litt kødden og bytte. Du tar ut den svarte plasten under og rundt brekket. Også sitter pæra på en liten pæreholder på venstre side av girvelgeren. Den er stikki OPP i et lite hull.

Revell
24/10/11, 19:42
Danke enda en ting som skal fikses til helja:D ett lite tilleggsspørsmål hvordan løsner jeg Airconpanelet for og bytte pære bak der?

Bear
24/10/11, 19:52
Danke enda en ting som skal fikses til helja:D ett lite tilleggsspørsmål hvordan løsner jeg Airconpanelet for og bytte pære bak der?

det lurer jeg på å :P hehe

R.G
24/10/11, 20:17
skrur ut hele reguleringspanelt så du sitter med det i fange. også er det enten tape på det, eller ei lita plastikk plate som er skrudd fast på oversida. tar bort dette så kommer du til pærene.

gjelder AC, ECC panela.





biler uten ac/ecc så må man dra av vrider knotta og dra av hele frontpanelet.

Revell
24/10/11, 20:26
må jeg fjerne ramma rundt askebeger og sånn også?

s4nd3r
24/10/11, 21:29
fort gjort og bytte lyspære der da. 2 skruer som må skrus ut..
ut med askebegeret, pirke bort ett klipps, drag opp håndbrekk, sette girkassa i 1. og løfte opp det svarte dekselet... du ser hvordan det henger sammen når du bjynder.. 2 stjerneskruer, som bruker og sitte fast! kan vere lurt og ta en hammer og banke skrujerne gottnedi før du sliter skruen heilt rund...

Svirre
26/10/11, 08:21
må jeg fjerne ramma rundt askebeger og sånn også?

Trenger ikke det. Mener å huske det er kun 1 skrue på hver side under askebegret som er med å holder midtkonsollramma på plass, så det er litt lurking for å klare å få den ut.
Er kun rundt handbrekket og midtkonsollen det er snakk om. Som sagt så skal det lyse gul-hvitt av bokstavene. Enten så har pære holderen detti ut eller så har pæra ryki. Koster 65kr for en sånn på Volvo (pære med sokkel). Sokkelen til denne mener jeg å huske sitter på venstre side av girsjalteren :)

EDIT: Ser nå at Sand3r har forklart ja :p

Revell
26/10/11, 10:18
Samme type pære som i bryterene ved rattet? isåfall kommer jeg nok til og lodde på diode:)

Svirre
26/10/11, 11:02
Samme type pære som i bryterene ved rattet? isåfall kommer jeg nok til og lodde på diode:)

Samme pærer ja ;)

Revell
26/10/11, 11:32
da var pærer bestilt hele 27kr stk med rabatt:D

Revell
26/10/11, 18:55
da vart det lys i heimen:D Fiksa samtidig lysa i setevarmerknappen også:) jævlig til knoting men gikk bra. Er man høl vant så er man høl vant:D