PDA

Vis full versjon : Hvilken bredbåndslambda? Innovative LC 1/LM 2 eller Prosport AFR



tintin500
24/10/11, 10:45
Hei.

Skal bestille meg afr måler nå og lurer defor på hvilken jeg skal velge.

Fram til nå står det mellom Innovative sin LC 1 og Prosport sin AFR. Har også kikket litt på Innovative sin LM 2 men tror denne blir litt for avansert siden jeg ikke har planer om sprut med en gang. Eller?

Vet mange har gode erfaringer med LC 1, men hvordan er den å montere i en 7/900?

Hvordan stiller Innovative sin LM 2, med sine mange knapper og funksjoner seg?

Ser også at prosport har kommet med en som er prisbelønnet på SEMA 08.
Og hvordan er montering av denne kontra LC 1.

Noen som har noe erfaring/synspunkt på disse? Prisen spiller ikke så stor rolle, så lenge jeg får noe som fungerer optimalt.

Mvh

gaupe
24/10/11, 11:42
Denne hadde eg kjøpt, om eg skulle handla i dag:
http://14point7.com/SLC-Pure-Plus-2.php

Ikkje minst med tanke på våre klimatise tilhøve.

tintin500
26/10/11, 20:46
Hmm. Den er det vel nok arbeid å koble opp vel?

jba002
09/10/12, 16:25
Bump ! Låner tråden din og spør om det samme :)
Hvilken bredbåndslambda? Innovative LC 1/LM 2 eller Prosport AFR
Hei.

Skal bestille meg afr måler nå og lurer defor på hvilken jeg skal velge.

Fram til nå står det mellom Innovative sin LC 1 og Prosport sin AFR. Har også kikket litt på Innovative sin LM 2 men tror denne blir litt for avansert siden jeg ikke har planer om sprut med en gang.

Vet mange har gode erfaringer med LC 1, men hvordan er den å montere i en 7/900?

Hvordan stiller Innovative sin LM 2, med sine mange knapper og funksjoner seg?

Ser også at prosport har kommet med en som er prisbelønnet på SEMA 08.
Og hvordan er montering av denne kontra LC 1.

Noen som har noe erfaring/synspunkt på disse? Prisen spiller ikke så stor rolle, så lenge jeg får noe som fungerer optimalt.

Mvh

gl740turbo
09/10/12, 16:39
Bump ! Låner tråden din og spør om det samme :)
Hvilken bredbåndslambda? Innovative LC 1/LM 2 eller Prosport AFR
Hei.

Skal bestille meg afr måler nå og lurer defor på hvilken jeg skal velge.

Fram til nå står det mellom Innovative sin LC 1 og Prosport sin AFR. Har også kikket litt på Innovative sin LM 2 men tror denne blir litt for avansert siden jeg ikke har planer om sprut med en gang.

Vet mange har gode erfaringer med LC 1, men hvordan er den å montere i en 7/900?

Hvordan stiller Innovative sin LM 2, med sine mange knapper og funksjoner seg?

Ser også at prosport har kommet med en som er prisbelønnet på SEMA 08.
Og hvordan er montering av denne kontra LC 1.

Noen som har noe erfaring/synspunkt på disse? Prisen spiller ikke så stor rolle, så lenge jeg får noe som fungerer optimalt.

Mvh


Velg Innovative LC 1 :) Lett å koble, kalibrere og alle evt tuning firma har utstyr til å koble seg på denne ved evt justeringer i senere tid :)

Jeg har en slik koblet opp midlertidig i 940ien som står utenfor lokalet om du vil se på den ;)

Marius
09/10/12, 17:10
jeg har god erfaring med både lc1 og lm2

jba002
09/10/12, 18:56
Velg Innovative LC 1 :) Lett å koble, kalibrere og alle evt tuning firma har utstyr til å koble seg på denne ved evt justeringer i senere tid :)

Jeg har en slik koblet opp midlertidig i 940ien som står utenfor lokalet om du vil se på den ;)

Ja :) det hadde vært supert :D blir nok denne eg går for

Roye
13/04/14, 14:58
Drar opp denne gamle tråden da jeg skal montere en gammal AEM bredbåndslambda-kontroller jeg har liggende og lurer på følgende:
Den har en hvit ledning som gir 0-5v analog-signal, fikser LH2.4 0-5v analog-signal?
Hvilke av de tre ledningene på original-lambdaføleren skal 0-5v-ledningen fra kontrolleren kobles til?
Hva skal man gjøre med de resterende to ledningene til originalføleren?

Edit: Har funnet ut at flere bruker Inovative Bredbåndslambda og den har 0-5v analogt signal og at den sorte(?) ledningen til lambda er signal. Antar at de andre to bare skal ligge ubrukt/blendet av...?