PDA

Vis full versjon : vurderer salg av 945 1995mod

skarderud
23/10/11, 19:58
har en volvo 945 1995modell som jeg vurderer å selge.
den har gått langt og trofast, 452.000km runda den idag.
jeg kjører over 40.000km i året, og den har aldri sviktet meg.
er da en lavtrykksturbo med justerbar wg og vikingchip, lavt trykk riktignok, rundt 0,6 bar.
jeg har en "ny" motor stående, gått 200.000, med nesten ny turbo, alle pakninger, tenningsdeler, orginale motorfester osv nytt.
dette pga av oljelekkasje fra den motoren som sitter der idag.
eu godkjent i mai i år, ny frontrute var eneste feil, så det er det.
følger også med komplett 960 hjuloppheng, både foran og bak(multilink2 med sperre). det er byttet til delskinn 960 innredning, samt alle plastdetaljer inni er byttet ut med 960 ditto som er tekstilkledd.
hovedgrunnen til at jeg vurderer å selge den er at jeg ikke har tid til å gjøre det som trengs med den, som å bytte motor, og det viktigste av alt, den begynnende smårusten ved kanalene. løpet er ikke kjørt enda, men det må gjøres noe med forholdsvis raskt skal det være en grei jobb. er også rusten på tverrbjelken som holder mellomlageret, bør også gjøres noe med nogenlunde raskt.
ellers er bilen i grei stand, til å ha gått såpass langt, nye sachs advanced dempere rundt om, nye bremseklosser, nye skiver for 2 år siden. masse deler, dynamo, starter, servopumpe, servoslange, el speil, 960dørtrekk, endel el.heis deler (ikke komplett), lysregulering, skinnratt, mellomaksler, dobbelt sett med alu bærearmer og hjullager foran (brukt men bra) følger med++. litt usikker på felger og dekk, da det sitter nye dekk på den nå som antagelig blir med over til annen bil, men noe blir det selvsagt:)
er mest ute etter å lufte interessen, bud mottaes men ikke skambud. prisant er nok 35.000 for alt, motoren selges ikke separat. send en mail på eiriksj@hotmail.com eller ring 90061652. sender bilder på etterspørsel, skambud på sms besvares ikke.

Espen Hveding Nordgård
24/10/11, 00:24
Detta hørtes spennende ut! Har du noe bilder av bilen? :)

skarderud
24/10/11, 15:40
hei! hva er mailadr din?
skal ordne noen bilder da!

mvh eirik