PDA

Vis full versjon : lasse940: Volvo 945 96. "FamilyRacer" Montering av 4xelheiser+original eksos



Sider : 1 2 3 [4]

lasse940
02/04/12, 08:00
Fikk tatt en liten video av pådrag på morran i dag, kunne vært kjappere med giring og dumpen kvitter seg ikke med nok luft så turbo mister endel spool ved giring. Har en ny dump liggende som må tigges på flens til trykkrør. Turbosuset ble gjengitt av en merkelig lyd på filmen.
RDbzALeGS2c

lasse940
06/05/12, 07:36
I dag begynner den umotiverende jobben med nedtrimming av bilen :/
Hatt kjøreforbud i 2 uker nå etter "styggemannen" stoppet oss langs veien og ikke var spessielt imponert over motorrommet.
Så da får man begynne på den kjedlige jobben i sette tilbake originaldeler til visning.
Har klart å blande sammen originale chippene. Noen måte å finne ut hvem som er til hva?

lasse940
06/05/12, 18:38
Da var k27 og grenrør tatt ut, montert på original grenrør og 13c. Måtte også bygge ny oljekøle system da det ikke er plass til både olje retur og orginal oljekjøler har ikke orginal oljetur koblingen.
Så da fikk jeg endelig montert filterflytter og 25 raders kjøler, allt er av merke mocal.
Knakk selvsagt eneste 8mm stålborret jeg hadde igjenn da jeg laget blendelokk på turbo så får reise innom et sted i morgen å kjøpe dette. Trenger også en m12x1,5 til m14x1,5 til oljetur så får reise innom tess i morgen
Oljefilter blir nå stående rett over spyleveske tanken da det ikke ser ut til å bli plass noe annet sted, så får man håpe ikke "styggemannen" reagerer på det når jeg viser bilen :)
Bilder kommer etterhvert!

Volvoniføør
06/05/12, 19:01
Ordner seg dette nå, bare uvesnet bruker 1% fornuft :)

lasse940
06/05/12, 19:06
Ja bare jeg finner ut av original chippene nå så blir det bra, klart å blande de sammen så må finne ut hvem som er hvem ;)

lasse940
03/06/12, 11:37
Noen bilder av motorrom sånn det ser ut nå til visningen!
Så godt slm originalt vell!
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/06/290.jpg
Filteret ble flyttet hit!
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/06/291.jpg

Var utolig skuffende å kjøre med 13c'n igjenn :(
Kjørte i går en prøvetur på original trykk og fant fort ut at det klarer jeg ikke, så jeg montert boostcontroler i går kveld og kjørte nå en Testtur i dag på 1 bar, var litt bedre men fortsatt utrolig stor forskjell på k27'n og 13c'n. Lager ikke noe fin lyd da den lader og blir ikke samma frasparket, så denne blir det og plukke ut igjenn rett etter kontroll.
Men så viser det seg at biltilsynet ikke har ledig time før uti juli , hvordan gjør man da mtp at jeg fikk 14 dager å vise bilen, men ingen bilsakkyndig har time før 1,5 mnd fra man bestiller!
Kan man da klage inn og få kjøretilatelse frem til timen?

Revell
03/06/12, 11:43
Er det Politiet eller Biltilsynet som har gitt deg mangellapp? Om det er BT så er det bare og reise til BT og vise bilen uten time;)

lasse940
03/06/12, 11:47
Er Bt som gav meg mangellapp ja :)
Så man trenger ikke time altså!

Bjørnstad
03/06/12, 21:34
du kan ringe ned til og si du har fått time i juli en gang så pleier de og være greie og utsette fristen til den dataoen du har fått. har selv gjort dette noen ganger.

lasse940
04/06/12, 09:46
du kan ringe ned til og si du har fått time i juli en gang så pleier de og være greie og utsette fristen til den dataoen du har fått. har selv gjort dette noen ganger.
Skal forbi vegvesenet i morgen så får prøve huke tak i en bilsakkyndig da :)

lasse940
06/06/12, 09:39
Da fikk jeg utsatt fristen frem til timen hos bt 11/7.
Faktisk uten noe krangel, possitivt overrasket ;)
Har nå tilbakelagt noen mil med 13c på 0,9bar og jeg må si k27 leverte en god del mer luft før målbart trykk en det 13c'n gir på 0,5 bar,
Fikk meg dog en overraskelse i dag da ræva på bilen kom ut av et kryss og ble liggende brett noen meter nedover gata ( det var noe man virkelig måtte jobbe med på k27)
Trykket på 13c kommer drit kjapt med gr.at5r kammen har vell 0,9bar allerede på 1800 rpm.
Så tenkte jeg skulle prøve bestselger turbon hos ksr.
Tenkte også jeg skulle fikse så jeg får målt baktrykket på 13c'n. Bruke nippel og bremserør.
Hvor lønner det seg måle baktrykk før eller etter turbo?
Edit: lyden med 13c er skuffende, gått fra flyturbin sus på k27 til kolspassient med oksygenmaske ;)

kermitt
06/06/12, 10:04
Om du skal måle baktrykk så må det naturligvis bli målt i mellom turbo og toppen.

lasse940
06/06/12, 15:01
Om du skal måle baktrykk så må det naturligvis bli målt i mellom turbo og toppen.
Ok var det jeg trodde, får prøve få på en nippel i grenrøret da.

lasse940
13/06/12, 21:25
Da er endelig chippene kjørt inn igjenn, men sliter med irriterende ujavnt drag når turbotrykket komme,
Mistenker at det er en vakumlekkasje et sted.
så opplevde jeg noe så hinnsides feiltenning i går afr på 17.5 og skøyt fra luftfilter og endte med 20.1 på måleren. Stoppet selvsakt bile. Og startet den igjenn rett etter da fikk jeg 12.3 på afr måker og en høy tomgang 2300 rpm :/
Kom en real regnskyll så regner med problemet skyldtes masse fukt i fordeleren. Problemet gav seg hvertfall,
Og jeg kunne kjøre hjem igjen.

lasse940
15/06/12, 18:26
Da er det blitt kjøpt inn oljetemp måler så får vi se om oljekjøler plasseringen er akseptabel.
Prøve å få inn måleren til baktykket også, måleren vill bli montert sammen med afr måleren i hanskeromet.
Har også kjøpt glassfiber duk og utsyr til å lappe sammen bakfangeren igjenn!
Begynner også til uka på et prosjekt, 745 skal få skinne igjenn så en god del kaross rust som skal taes. Har allerede puslet endel med den, hevet opp fra bakken igjenn etter skamsenket skiftet dempere rund baut, styreledd endeledd bærekuler skiftet samt bremser er byttet ut.
Ikke umulig det kommer en prosjekt tråd på denne etterhvert også :)

lasse940
30/06/12, 16:40
Da stoppa bile for meg på fredag.
Skyter av luftfilter rpm på tomgang fra 200 - 3000 afr verdier fra 20 - 11
Går med nød på tomgang i maks 2 min.
Har nå testet lambda ingen feil men brudd på hvit kabel nære sondTestet lmm ok stand, nappet ut sikring nr.1 og bilen gikk reint på tomgang igjenn,
Men ingen motorfeil lampe har lyst i dashen.
Er nok lambda som har gitt en feilkode pga regnværet og bruddet i kablen en er jo veldig rart ikke motorfeil lampa har lyst da!

Jonas Soldal
30/06/12, 17:07
Hei hei. Så på bildene av hvordan du skal vise den å må nok skuffe deg å si at både orginal luftfilterboks og registerdekselet må på plass igjenn :)
Å de kommer nok litt å spørre fælt hvorfor du har flyttet oljefilteret :P

lasse940
30/06/12, 17:23
Er det ikke lov å kjøre åpent filter ?
Dekslet på regreim skal på igjen ;)
Ja kan tenke meg jeg får spørsmål om den :)

Bjørnstad
30/06/12, 21:00
Er det ikke lov å kjøre åpent filter ?
Dekslet på regreim skal på igjen ;)
Ja kan tenke meg jeg får spørsmål om den :)

tror det er litt med åssen holdningen på den som ser på bilen er.
jeg viste min 240 på gjøvik med åpent filter han sa ikke noe på det.
dekslet på regreim er jo greit og sette på igjen som du skal :-)

lasse940
01/07/12, 09:54
Får satse på at han ikke reagerer på åpent filter.
om han skulle gjøre det ville ikke det vært grunn nok til å ta skiltene vell.

Jonas Soldal
01/07/12, 10:15
Åpent filter er "trim" i BTs øyner her på vestlandet hvertfall :P

lasse940
01/07/12, 12:08
Åpent filter er "trim" i BTs øyner her på vestlandet hvertfall :P
Ja er vell mange som ser på det som trimm av dissa møkkamenna/kvinnene...
Men har kunn filterboks til sugis og orker ikke prøve få tak i en turboboks, kan neppe klippe skiltene for et åpent filter,
Om de mener så kan de fremlegge dokumentasjon til meg at et åpent filter gir økt effekt, om de ikke klarer det får de heller ikke skilten ;)

R.G
01/07/12, 12:11
nedtrimming ja. kjett:(

BT sa ingenting på åpent filter når jeg godkjente T6 maskinisten. men jeg hadde bremsepapirer da med åpent filter osv.

kommer nok annpå BT å, men går vel greit.

lasse940
01/07/12, 12:16
nedtrimming ja. kjett:(

BT sa ingenting på åpent filter når jeg godkjente T6 maskinisten. men jeg hadde bremsepapirer da med åpent filter osv.

kommer nok annpå BT å, men går vel greit.
Ja utrolig kjett :(
kjennes ut som jeg kjører med svær vogn etter bilen med den 13c snurra.
Blir vell litt mer moderat trimming etter godkjenninga, tenkte en krx400 turbo og original grenrør.
Syntes hverfall ikke så godt om bt vill se under panseret ;)

lasse940
04/07/12, 21:35
Da er regreim dekslet montert påplass igjenn.
Etter 2 gangen med motor problemer etter kraftig regnvær har jeg nå funnet hva dette sannsynlig vis skyldes.
På lambdasensor er isolasjonen på den ene kablen har ryki ca 5mm fra sonden.
Noen som veit om dette kan fikses med krympestrømpe?
Greit å få brukt bilen i regnvær også ;) hvertfall med norsk "sommer"
Hadde helst håpet å slippe bruke masse spenn på ny sonde.

Agrostar
05/07/12, 07:13
Du kan jo bruke limpistol og ;)

lasse940
05/07/12, 11:00
He he he, hadde vel bare holdt i regnvær den da, solskinn og lime hadde vell liggi på cat'en.

lasse940
06/07/12, 15:07
Da fikk man satt på krympestrømper på kablene til lambda, kanskje like greit når man yr spår opp til 35,4mm nedbør her i morgen :/
Blir spennende å se om bilen stopper eller ei til/fra jobben i morgen :)

lasse940
07/07/12, 13:14
Æsj, Ble ikke godt nok med krympestrømpe en svær vanndamm jeg ikke klarte kjøre utenom i dag tidlig og bilen fusket igjenn, 17,3 - 20,1 på afr måler :/
Var gudsjelov rett utenfor jobben så fikk trillet inn på parkeringen.
startete og gikk bra når jeg skulle hjem igjenn, får vell klippe og tre en stor strømpe over selve tuppen på sonden også da. skulle egentlig gjøre det i går også men selvsagt glemte jeg å tre på den store strømpa før jeg loddet sammen kablene og varmet de 3 små :/

lasse940
07/07/12, 16:54
Da fikk man endelig byttet bryter til ryggelys så nå etter 3 år uten ryggelys er endelig det ordnet også :)

Agrostar
07/07/12, 21:03
Bruk limpistolen på ledningane også tek du krympestrømpe utapå der igjen da! :p

lasse940
07/07/12, 21:58
Ja, der jeg kommer til å gjøre i morgen, skal ut å kjøre i morgen ettermidag og er meldt opp til 42mm nedør her så må få det tett i morgen ;)

lasse940
08/07/12, 10:49
Da røyk lamdan helt gitt, så da får man bare skaffe en ny da
Biltema sine har jeg hørt rykter om ikke er å stole på, noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Espein
08/07/12, 12:50
Jeg skifta lambda nylig med denne: http://www.ebay.com/itm/370278161205?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_6172wt_1163

Orginal kontakt og halv pris av halv pris :)
Leste bare dritt om biltema sin så..Men hva vet vel jeg :)

lasse940
08/07/12, 13:17
probleme mitt er at jeg skal inn på teknisk hos SVV nå på onsdag.
Så nå er det bestillt bosch lambda fra mekonomen sverige, håper å ha den før onsdag :)

lasse940
09/07/12, 20:03
Da er skivet og klosser byttet rundbaut, og ny lambda hentes hos mekonomen i morgen,
Så da skal allt være klart til visning hos bt.

lasse940
11/07/12, 09:20
Da står jeg utenfor kontrollhallen hos SVV.
Var så jævlig uhelldig at oljeretur, startet lekke i dag på vei til jobben, så satans typisk.
Oppdatering kommer etter visning ;)
Håper jeg får beholde skilter :)

R.G
11/07/12, 09:53
håpe alt går bra da:)

og att dem ikke er så rasshøl som mange andre BT, att dem ikke vet att en b230fk er en turbo motor. siden det ikke står turbo i vognkort. fikk den i trynet engang, og ble ett sabla arbeid med volvo osv.

lasse940
11/07/12, 10:45
he he he he ;)
Denne kontrollen var bare helt latterlig, gikk fra mangellapp der jeg måtte dokumentere turbo til etter i dag nå må dokumentere motor. Siterer kontrollseddel:
Dokumentere historikk innmontert motor og lovlighet på aktuelt kjøretøy. (6.15)
Manglende støydokumentasjon, eksos 6.14.
Motor har alltid sitti i bilen sa jeg men det kunne han ikke godta,

R.G
11/07/12, 11:32
den fikk jeg å engang.

da er helvette løst. da må du bare skrive til volvo att du har mangellapp på orginal motor. biltilsynet har oversikt dem å, men gidder ikke. drev på i en mnd med krangel jeg pga detta.
reis til volvo verksted og prøv å prat med dem først

lasse940
11/07/12, 11:42
Prata med volvo verksted og de henvendte meg videre til volvo personbiler!
Du har snart pm R.G.

R.G
11/07/12, 13:37
Prata med volvo verksted og de henvendte meg videre til volvo personbiler!
Du har snart pm R.G.

tenkte meg det.

har tatt ut data, sender di på pm nå.

lasse940
11/07/12, 14:00
flotters :D Tuuusen takk!

lasse940
12/07/12, 05:13
Fikk nå mangellapp fra Bt på fulll dokumntasjon på motors historikk og støy dokumentasjon på eksos.
Begynnte også rote og spørre om dokumentasjon fra volvo med effekt. Noe jeg hadde liggende i hanskerommet og viste han disse. Fortalte jeg ikke var her for å godkjenne effektøkning men å dokumentere turbo, noe han avviste og sa jeg må dokumentere motorens historikk og lovligheten med denne i bilen, sa da det var originale motor som satt i bilen, men mine ord var ikke dokumentasjon nok.
hørte med han om jeg også burde ha dokumentasjon på effekt i motor, fikk da et nei til svar at det ikke var nødvendig. Jeg sa da at, kan jo være jeg får en annen kontrollør igjenn som da ønsker dette ved neste visning. Har jo nå gått fra å måtte dokumentere en uorginal turbo til å måtte dokumentere hele motoren. Da sa han at jeg kunne jo reise på flissundet motorsenter og måle effekt, og den skal vøre innenfor 238hk og 310 nm, så er spørrsmålet skal jeg våge meg på å trimmen opp litt og satse på å få dette godkjent sammen med papirer på støy egen bygd eksos, eller kommer de sansynelig til å smelle dokumentasjon på avgass når jeg skal inn igjenn??

R.G
12/07/12, 10:58
trimmer du opp bilen og remser den til feks 200hk, krever dem avgass dok, pga bilen din har katalysator krav. så jeg ville ikke gjort det.

jeg ville bare ha henvist til volvo sitt orginale og thats it. du er ikke den første som får mangel på en fk motor pga den ikke står som turbo i vognkort. detta gjelder alle 940 fra 1995-1998. alle som er lavtrykk, så heter ikke karosseri "turbo". bilen er fortsatt en GL utgave.

vet av mange som har fått mangel på fk motor, men man må bare ta å pusse fram motornr, eller la biltilsyn gjøre det vis du vet det er riktig motornr som står på venstre side, og detta skal stå i samsvar med papiret jeg har skaffet.

jeg sjøl fikk en sabla jobb med en 1996 940 lavtrykk, pga effekt var 135 som er org, og dem la sine store tvil på att det var en turbomotor med så lav effekt.

detta er bare for å være rasshøl, gjør dem jobben sin, så har dem i systemet sitt, når dem går inn på chassi/regnr, så får dem opp motornavn, og motornr. vært igjennom systemet dems og sett med egene øyne.

sender du meg adresse skal jeg sende det til deg.

er ikke noe vits i å prøve å gjøre som dem sier med bbremsing for da ender det med att det bballer på seg siden du har en "nyere" bil, of dermed strenge avgasskrav. og di avgasskrava har dem ikke myndighet til å måle her i norge som dem krever, og da må man på tuv i tyskland.


når jeg var å henta den info jeg sendte deg på pm, så var jeg innom BT for å henvise til 1995-1998 940LT men var ingen å prate med der pga dem var opptatt med ute kontroll.

blir det bare ball og helvete så ring tlf 66818500, og forklar att du har en 940 med 230fk lavtrykkturbo som er orrginal turbo motor i din bil, og biltilsynet krangler på det.

men jeg kan ta å få tak i noe mere dok hvis du har litt tid på deg, regner med det kan ta en ukes tid. og da skal du ha nok til å få godkjent din godkjente motor. er ikke det godkjent da, så er det bare å klage.

og får huske på att du er ikke den eneste som sitter i denna saksa med orginal motor, og du blir nok ikke siste man heller

lasse940
12/07/12, 11:26
Ok, tenkte meg i grunn de ville smelle det med avgasskrav i bordet når jeg kom for å godkjenne økt effekt.
Tusen takk for hjelpen sender deg adressen min på pm nå jeg.
Har frist til 25/7. Men skulle ringe inn og få utsettelse til ledig time fikk jeg beskjed om. Gidder ikke ringe etter ny time før dagen før fristen er utgått så hat jeg kjøpt meg mer tid ;)
Men får jeg samme hælvete med lyd dokumentasjon om jeg kjøper modelanpasset eksos på biltema, eller vill de godta det?
Aner ikke hvor lang tid det vill ta før jeg evnt får time til den testen!

lasse940
14/07/12, 22:32
Følte jeg mått gjøre litt annet.en å bygge bilen etter BT sine krav i dag, så begynnte på jobben med å lappe sammen bakfangeren igjenn :)

saabfaen
25/07/12, 20:44
Jokke er på G igjenn :) http://forum.vccn.no/showthread.php?45000-Saabfaen-s-86-740-gubb-bil-n-p-BILDER-)

white_volvo
25/07/12, 21:21
Du kan jo bare si til dem at dem kan se inn på websiden til mekonomen.no.
Søker man opp regnr der så kommer det opp at det er 2.3 turbo motor :) Gjorde det med min 97 model 940 :P

lasse940
26/07/12, 22:17
Fikk et fint brev fra R.G i dag så da har jeg dokument på motor.
Så får man kjøpe seg et "originalt" eksos på biltema og krysse fingrene for at de ikke finner på noe mer tull hos BT.
Takker så mye R.G :)

R.G
26/07/12, 22:19
håpe det ordner seg da:) ordner det seg ikke så er det noe alvorlig galt..

klart å rota fram motornr på blokk og sett om att det stemmer med dokumentasjonen? stemmer ikke nr med dok så er motor byttet i bilen din engang før din tid:)

lasse940
26/07/12, 22:23
håpe det ordner seg da:) ordner det seg ikke så er det noe alvorlig galt..

klart å rota fram motornr på blokk og sett om att det stemmer med dokumentasjonen? stemmer ikke nr med dok så er motor byttet i bilen din engang før din tid:)
Jepp skjekket opp motornr stemmer det, får ta å gå over litt med negerkusa før jeg viser bilen, tipper bilsakyndig er vrang og mener nummeret er for utydlig å lese av ;)
Bedre føre var med disse gutta der ;)

R.G
26/07/12, 22:32
da kommer dem vel med att dok ikke er gyldig, men da får dem bare ringe volvo norge:) du får ikke noe bedre dok enn det jeg sendte deg.

lasse940
27/07/12, 13:14
He he he, ja hadde ikke forundra meg, da får jeg be de om å logge seg inn på sin egen pc og finne frem til dokumentasjonen selv ;)

BlåFare
27/07/12, 16:19
Makan til jåss og tullpreik på BT nå da! :p
Satser det ordner seg Lasse, er og sniker her :)

lasse940
28/07/12, 21:15
Makan til jåss og tullpreik på BT nå da! :p
Satser det ordner seg Lasse, er og sniker her :)
Kommer nok tilslutt å ordne seg ja :)
Er bra du sniker her inne ;)

lasse940
18/08/12, 11:04
Da har man vært å hentet original eksos så får man montere på dette og bestille ny time hos Bt og håpe bilen blir godkjent :)
Hentet også 4xelheiser som skal monteres :)
takker Kenta68 for handlen :)

lasse940
18/08/12, 18:42
Da fikk man trosset regnværet og gjort litt med bilen i dag, Ble ferdig å dra nytt ledningsnett til elheisene til to dører.
fant ikke igjenn utstyret til å poppe fast el-heisene så må nok gå til innkjøp av nytt tenker jeg.

lasse940
30/10/12, 19:37
Jiiipiii. Da er bilen godkjent og atter igjenn på veien. Godkjent med åpent luftfilter og åpen dumpventil og lmm på trykksiden. Fikk til og med beskjed av kontrollør at jeg kan stille opp trykket da jeg har levert inn dokumentasjon fra volvo på 238hk.
Spurte om jeg ikke trenger bremse papirer på det men han så det trengte jeg ikke så lenge jeg har levert inn dokumentasjon på at min bil kan trimmes opptil 238hk..så da kan man stille opp trykket da :)
Veldig trivelig kontrollør ;)

R.G
31/10/12, 19:01
Jiiipiii. Da er bilen godkjent og atter igjenn på veien. Godkjent med åpent luftfilter og åpen dumpventil og lmm på trykksiden. Fikk til og med beskjed av kontrollør at jeg kan stille opp trykket da jeg har levert inn dokumentasjon fra volvo på 238hk.
Spurte om jeg ikke trenger bremse papirer på det men han så det trengte jeg ikke så lenge jeg har levert inn dokumentasjon på at min bil kan trimmes opptil 238hk..så da kan man stille opp trykket da :)
Veldig trivelig kontrollør ;)

gratulerer:)

så han på papira jeg sendte ang bilen din og nummera?:)

lasse940
01/11/12, 21:53
Ja han så på dem og kom med at de mener du trenger kvittering fra selger på motor. Svarer da jeg har ikke kjøpt noen motor motoren har alltid sitti montert i bilen den, du kan skjenke med chassi nummeret og dokumentasjonen jeg har med å se det stemmer. Da så han i alle dager hvorfor må du dokumentere motor da? Ja si det prøvde forklare forrige bilsakyndig at dette er originale motoren til bilen.
Så han at da er denne dokumentasjonen mer en god nok ;)
Tok en prøvetur med bilen siden jeg kjørte lmm på trykkside og åpen dump pluss filter. Kom tilbake å så ja er hvertfall ikke mer en 236hk i denne nå, så gikk han å skrev litt kom tilbake og sa, du veit du kan dra hjem og stille opp turbotrykket ditt, spurte er det lov da, ja du har jo levert inn dokumentasjon på at din bil kan ha 236 hk. Spurte han om jeg da ikke måtte bremse bilen, han så det ikke finnes firmaer som er godkjente og så han hadde scannet inn dokumentasjonen om at jeg lovlig kan ha opptil 236 hk og sa merker om det er mye over den satte grensa på effekt om vi prøvekjører bilen. Så er bare reise hjem å stille opp trykket og kose seg så han...

Mikael
01/11/12, 22:04
Gratulerer. Det vil jeg si er en kontrollør med godt, sunt vett :)

lasse940
01/11/12, 22:12
Tusen takk :)
Ja sto der med haka i gulvet jeg, ble helt målløs he he he. Kommer til å snu i porten om jeg ikke får han kontroløren om jeg trenger en annen gang. Så kan absolutt anbefale kongsvinger trafikkstasjon og en ung kort mannlig kontrollør ;)

Joakim-G_R
23/07/13, 16:04
skjere no her da? :-)

lasse940
31/08/13, 09:21
Visst skjer det noe joakim ;-)
Nå er bilen trimmet opp igjenn :-D
Større ic, Portet, høvlet og utbedret forbrennings kammere i en 530 topp dobble ventilfjører t3t04 turbo fikset bakfangeren nytt 3" eksos bilder kommer!

lasse940
01/02/14, 20:57
Dårlig update på hva som er gjort med bilen den siste tiden.
Er byttet til enkelmasse svinghjul 763 trykkplate og 6 puck sinterlamel.
Kina t3t04 turbo ikke så fornøyd med den så er en nesten ny kkk27 turbo på vei i posten nå.
Blir også påbegynt støping av carbon intriør de neste ukene

Sent from my GT-S7710 using Tapatalk