PDA

Vis full versjon : Start problem etter el-feil.



Jobbe88
21/10/11, 18:58
Pluttselig slutta bensinpumpa å pumpe. Kjøpte nytt Rele, ingen forandring. Så la jeg opp ny kurs med ett 87rele med tenninga som styrestrøm. Har gjort det på en Opel å der funka det fint. Men volvoen vil ikke.. Pumpa går jo men. Alt funket fint før denne el feilen. Så plugger osv er iorden.

Kan det være at pumpa ikke før strøm når jeg vrir over på hakk nr 3? For da kutter jo styresrømmen, men jeg trodde at det gikk bra siden det funka på den andre bilen jeg gjorde det på.

Christian
21/10/11, 19:00
Har du i det orginale pumperelè'et? Det styrer også dysene.

R.G
21/10/11, 19:22
Har du i det orginale pumperelè'et? Det styrer også dysene.

styre hovedhjerne, hele systemet

Evolve_88
21/10/11, 19:47
Kobla på tenning til starter eller til parklysa dine a? For på park,cd spiller eller noe slår seg jo av når du vrir på starter.

Jobbe88
21/10/11, 20:03
Kobla på tenning til starter eller til parklysa dine a? For på park,cd spiller eller noe slår seg jo av når du vrir på starter.

Det er kobla slik at det ikke er strøm der mens motoren går på startern. Men trodde det gikk bra hvis jeg lot pumpa gå 2-3 sek først. For noe møkk.. Årker egentlig ikke å rote fram ledningen som går fra det orginale releet, men må vel det da...

Jobbe88
21/10/11, 20:23
styre hovedhjerne, hele systemet

Det orginale står i ja. Hører at det virker og. Må vel lage meg holdekobling på det nye rele'et, eller finne bruddet på den orginale kursen.

Evolve_88
21/10/11, 20:27
og nei da, må nok ha den til å gå hele tia :P Men kobler du den til der det er strøm hele tia mens du vrir på starter så bør det gå :)