PDA

Vis full versjon : Alternative seter med bedre sidestøtte?



turb00le
22/03/10, 13:50
Hupp!
Tenkte å bytte seter etterhvert i 940n. Sitter vanlig delskinn der nå.
Er det noe fra annen volvo som passer rimelig greit inn og har noe bedre sidestøtte?
Greit om det er lettvint å modde inn bak også så det er likt trekk.

Ole

andreas y.
22/03/10, 14:14
r-sport trekk er lettvint

turb00le
22/03/10, 14:22
4000kr for noen luffene trekk??? Tenkte kanskje å prøve noe nytt...

volvoRsport
22/03/10, 14:24
6676 har litt bedre sidestøtte. ("Classic delskinn")

turb00le
23/03/10, 07:10
6676 har litt bedre sidestøtte. ("Classic delskinn")

Se om jeg får tak i noe sånt da... JB har kanskje???

TeamBørnOut
26/03/10, 13:13
dyrt dyrt dyrt dyrt :P

Hvis det er en bruksbil så kan du jo slenge i noen seter fra nyere volvo. men man blir sittende litt høyere

A.Finstad
26/03/10, 17:58
eller bare få tak i R-sport trekk dem hjelper en del når dem er riktig montert:p eller bare ta den helt ut å finne et firma som trekker om seter og få dem til å bygge om setene sånn at man får mere side støtte og man kan velge akkurat hvordan bilen skal se ut inni:p LINK:http://www.inredcar.no/
har link til et par til hvis noen er intereserte også en i bergen veit jeg:)

Morgis
26/03/10, 19:59
R-sport trekkene gjør susen. Skulle vært originalt det!
Sett inn noen seter fra S60 eller noe. Det er gode seter.

turb00le
26/03/10, 21:22
Skal forske litt...
Savner sportsetene i audi. Vurderer å forske om det er noen som ligner litt på ett volvo interiør så jeg kan bruke volvo baksete og audi framseter.

A.Finstad
27/03/10, 09:08
hvorfor ikke få tak i audi framseter og få et firma som inredcar til å sy om sånn at hele interiøret matcher? det skal jeg i 242en siden det er få stoler som passer forran med vippe funksjon som ser bra ut:p dem er endten røde eller skrikende blå eller noe sånt piss :p og recaro som ser bra ut er så dyrt at du bruker nesten ei årslønn på det:p

turb00le
27/03/10, 18:37
skal sjekke hva jeg får tak i... Tar med baksetet fra samme bil og ser om det går ann å trekke om volvo setet eller modde audi setet.
Å levere det bort er hverken morro eller billig.
På golfen min skulle en salmaker har 2000kr for å lappe igjen ett lite hull på en sidestøtta.

Morgis
27/03/10, 18:43
skal sjekke hva jeg får tak i... Tar med baksetet fra samme bil og ser om det går ann å trekke om volvo setet eller modde audi setet.
Å levere det bort er hverken morro eller billig.
På golfen min skulle en salmaker har 2000kr for å lappe igjen ett lite hull på en sidestøtta.

Bestill deg en tur til Thailand, å få dem skreddesydd der kombinert med fantastisk ferieopplevelse til samme pris for å gjøre det hjemme ;)

TeamBørnOut
27/03/10, 18:47
100% sant :) eller Mexico :) si? :D

A.Finstad
27/03/10, 18:50
jeg har tenkt til å få et verksted som driver med det til å trekke om setene i 740en siden de er utsitti og hull i er ikke så godt å sitte på stål å kjøre:p da skal jeg også få dem til å legge inn mere side støtte i setet å det gleder jeg meg til :p sånn at jeg slepper å dette ut av setet:p

turb00le
27/03/10, 23:35
For den prisen de tar for å trekke om og fylle i mere skomgummi tror jeg heller jeg hadde bestilt meg noen nye seter gitt...

Thailandturen var ikke dum... Blir vel til å leke litt sydame selv vel.

A.Finstad
27/03/10, 23:47
det som er pluss med å få dem til å lage seter er at du får det akkuratt som du vil både på støtte og hvordan det blir i resten av interiøret sånn at alt matcher :)