PDA

Vis full versjon : Bytte varmeapparat vifte 240



Vetle
20/10/11, 22:56
Har lest men husker ikke hvor... :(

er en "enkel" måte å bytte varmeapparat vifta på, litt jalla men samma faen er bare en vinterbil... men hvordan gjør man det? noen som vet hvor jeg har lest det?

Mener man bare tok ut cd spiller ramme (om man har den oppe) og luft dysene ut så kunne man kutte litt i den boksen vifta sitter i for å så få ut vifta engang... ?

BlåFare
20/10/11, 23:45
tar jo ikke lange tida og ta ut midtkonsollen da.

Aartun
23/10/11, 11:32
Jeg krangla det ut passasjersia etter å ha demontert litt av midtkonsollen, og wiere og vannslanger på selve varmeapparatet.

Sunnfjord
27/10/11, 10:04
Det tok ein halvtime å byte på ein 8en det kan ver sidan eg visste korleis set ser ut inni så eg kunne arbeide utan å sjå. Tok bort platene på sidene og løyste konsollen. Løyste apparatet og klipsa som heldt det saman. Då kunne vifta ut og neste inn. Kablane har kontaktar mot brytaren. Motstanden står ved motoren.
Dette var berre ein naudjobb då den gamle brann fast etter masse hyl og skrik. Det fungerer godt men kunne tenke meg å ha vaska apparatet innvendig og gå lagt i tetting mellom husdelane.
Ny vifte som bles kraftigare bles jo ofte laust det gamle støvet så det kjem inn i bilen (host, gurk..)

Sunnfjord
27/10/11, 10:05
Her skjedde visst noko:
..ein halvtime å byte på 85modellen men det....

Nokre ord vart borte i farten i første linja...