PDA

Vis full versjon : Hva kan jeg forvente å få ?



HarryVolvo
16/10/11, 23:48
Som alle andre nyskjerrige sjeler, lurer jeg på hva jeg kan forvente å få for vogna mi ved et evt salg..
Gidder ikke gå så forferdelig i detalj, men kort om bilen:

1989mod. Kmstand er ca 240k. Motor har gått i ca akkurat 100.000km.


B230FK med 531topp fra ET, VX3-kam, Justerbar BTR, ecomax chip
M47
3" JT fra turbo
Nyoverhalt org diffbrems med sterkere lameller
Ny forsterka clutch + trykkplate
Poly i hele understellet
Konidempere
Lesjøforsfjærer
4x elvindu
Elspeil m/varme
5 ekstra instrumenter som fungerer
Sentrallås
Så å si null rust
Sorte utvendige dørhåndtak
Helsort interiør med sort/grå R-sportrekk
Original krok som er svingbar, slik at den kan svinges inn under bilen å bli omtrent "usynlig"

Bilen er ganske fin i lakken til å være fra 89. Listene nederst på dørene er fjernet, og er omtrent bare å sprakle igjen hullene og lakke over.

Motor,senk og 3"eksos blir skrevet inn i vognkort i løpet av kort tid. Får også da øket hengervekten til det maksimale.


Men om man ser bort fra lakken, hva kan jeg forvente i pris?


Har planer om en hellakkering i løpet av sommeren, da i originalfargen, og blir da lakket helt ned. (kanalen)
Hva kan jeg få dersom den er hellakert? Mye å tjene/tape?


Bilde:
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/91.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/92.jpg

Daruu
17/10/11, 00:12
Litt vanskelig å si, men hvis du ikke er lakkerer sjøl tror jeg ikke det kommer til å lønne seg å lakkere ihvertfall

HarryVolvo
17/10/11, 00:12
Får det nok ganske så rimelig, hvis ikke hadde jeg neppe vurdert det engang. :)

HarryVolvo
17/10/11, 22:02
bump...

Pwrvolvo
20/10/11, 23:50
Grei bil det der. Men bilen er vel gått noe ca 320k + . Sto på det for 3 år siden. Men motor og det meste er vel byttet siden den gang.

HarryVolvo
21/10/11, 15:20
Aner igrunn ikke hva den er gått. Speedoen står på 240k.. Motor var gått 90.000km når jeg overtok bilen.
Men, ja, alt er nok byttet.. MYE er byttet av meg.. :)

Pwrvolvo
21/10/11, 21:03
Ja km std betyr vel ikke stort heller. Husker det var overaskende lite rust på den bilen , var vel en av grunnene til at man bestemte seg for og spare den bilen da. Var egentlig kjøpt som delebil med en kompis i 2008.

HarryVolvo
21/10/11, 22:06
Finnes ikke rust.. Det lille som er av rust blir tatt i løpet av vinter/våren.. :)