PDA

Vis full versjon : Fjernkontroll og sentrallås Volvo S70 2000



simon73
16/10/11, 08:37
Har modulboksen til opp under rattet på venstre side en egen sikring som er linket til fjernkontrollen? Batteriet gikk på fjernkontrollen men når jeg bytta var den helt død..dvs får ikke låst/åpnet med fjernkontrollen... forslag til hva jeg må gjøre???

skogy
16/10/11, 08:48
Har modulboksen til opp under rattet på venstre side en egen sikring som er linket til fjernkontrollen? Batteriet gikk på fjernkontrollen men når jeg bytta var den helt død..dvs får ikke låst/åpnet med fjernkontrollen... forslag til hva jeg må gjøre???

Må sikkert syncronisere fjernkontrollen og boksen i bilen, måtte det på en bil jeg hadde før. Er ikke sikker på hvordan det gjøres på disse bilene, men tror du må det.

hammerpaal
16/10/11, 09:54
Har modulboksen til opp under rattet på venstre side en egen sikring som er linket til fjernkontrollen? Batteriet gikk på fjernkontrollen men når jeg bytta var den helt død..dvs får ikke låst/åpnet med fjernkontrollen... forslag til hva jeg må gjøre???

Prøv å aktivere den på nytt, kanskje det hjelper. :)

http://volvoforum.no/tips_triks/aktivere_fjernkontroll.htm

simon73
16/10/11, 10:02
Det har jeg prpvd og det funket ikke.. Skal nevnes at den lille røde lampa oppå dashbordet aldri lyser mere..har ikke den noe med fjernkontrollen og gjøre? virker som eneste mulighet er å programmere inn pånytt..