PDA

Vis full versjon : Takluke feil 850



Papasan
13/10/11, 21:42
Takluken har begynnt å tulle litt skal jo legge seg ned fra oppestående stilling til flat men min går ned å så heilt inn noe som er litt irreterende når d begynner å regner hehe noen som vet ka som e gale ?????
:)

mrstfu
13/10/11, 21:50
kan muligens være styringsmodulen som er gåen. sitter en svart boks oppe i taket like ved motoren, som skal stoppe luka når den kommer til nullstilling.

fortsetter motor å jobbe når luka er helt inne i taket?

Papasan
13/10/11, 22:03
An drar an heilt tilbake men føler ikke eg hører noe lyd etterpå hmmm ligger an framover boksen eller bak?

mrstfu
13/10/11, 22:24
boksen ligger rett over dekselet rundt taklyset, en anelse til venstre (mot førersiden) ved siden av selve motoren. må ned med innertak for å bytte mener jeg å huske.

Daniel V
13/10/11, 22:52
Har noe liknende på min, bare at det som skjer er at når jeg skal ta den fra "nullstilling" og "åpne" taket helt, går den bare helt ned, men trekker seg ikke videre bakover...

mrstfu
13/10/11, 23:09
Jeg har problemer med min jeg og, jeg kjøpte hele skiten for et år siden, men styringsmodulen er skutt, så jeg trenger ny slik... Veit du får dem på Ebay for 30-40dollar stykket, si fra om dere skal ha, så ordner vi et gruppekjøp, hvis det er mulig.

Papasan
14/10/11, 08:08
Eg e me eg kem ordne d ? hehe ska eg bare sette cash øve te deg elle?

mrstfu
14/10/11, 13:06
Jeg tar ikke ansvaret for dette, bruker luka så lite nå, og klarte meg forsåvidt greit nok med manuell, men hvis noen andre kjøper flere, stiller jeg med cash;-)