PDA

Vis full versjon : Lampfel posisjonsljus, permanent. V70n '01



volavo
13/10/11, 21:13
Hei!

Flott forum som ser ut til å vere rimelig aktivt også, dette ser lovande ut for ein kommande Volvo-eigar.

Til saka: Eg vurderer å kjøpe ein V70N '01 2.4T stv som er veldig fin og flott bortsett frå ein ting, den varsler konstant om at det er feil på posisjonslysa (parklys), samt at den meiner det er feil på bremselysa når ein trykker inn bremsen. Alle lampene lyser som dei skal, ergo er det noko meir ufint som er gale.

Etter å ha snakka med ein Volvo-mekaniker har eg forstått det slik at ein må kjøpe ny/brukt elektronikk-eininga som er på venstre side av bagasjerommet, for så å programmere denne med noko software ein må kjøpe frå Sverige hos ein forhandler for å få enheten til å passe til bilen. Dette høyrest.. dyrt ut. Det skulle visst heller ikkje vere mulig å berre nullstille feilmeldinga sidan den berre vil generere ein ny.

For min del hadde det vore meir enn bra nok å få skrudd av varslinga i si heilheit, eg er snart middelaldrande og tykkjer det er heilt greit å gå over bilen og sjekke lysa manuelt samtidig som eg sjekker olje, vatn, lakkskader, dekktrykk og andre ting ein kan dra ut tida med i garasjen før ein må gå inn igjen til kjerringa.

Er det nokon som har forslag til enten:

* Skru av lampevarselet permanent

eller

* Ninjatriks for å få fiksa elektronikken så den virker som den skal.

Eg kan ved nærare ettertanke tenkje meg at det muligens kan vere feil motstand/spenning i ei pære som gjer det, så at å sette på ein motstand i kretsen kan vere eit triks. Men då trenger eg eit koblingsskjema dersom nokon skulle ha.

Takknemleg for all hjelp og meir eller mindre gode råd :)

lilleulv
13/10/11, 22:14
min 2001 varsler ikke om parklys framme, men noen posisjonslys bak, sjekket disse??

Roy
13/10/11, 22:39
Hei og velkommen til forumet.
Som lilleulv skriver er det ikke overvåkning på parklysene. Posisjonslys er baklysene, 2 på hver side.

Er det montert LED-pærer her, for å starte enkelt?

volavo
14/10/11, 09:25
Hei og velkommen til forumet.
Som lilleulv skriver er det ikke overvåkning på parklysene. Posisjonslys er baklysene, 2 på hver side.

Aha. Desse svenskene kan lage bil, men gjere seg forstått kan dei IKKJE :)


Er det montert LED-pærer her, for å starte enkelt?

Det var da eit veldig led-ende spørsmål ;) Eg har spurt selger om dette og avventer svar, men sidan det er ei dame som har køyrt den tviler eg vel på at det er satt inn noko ekstra fancy der.

Las på eit svensk volvo-forum at pærer med feil watt-styrke også gir denne feilen. Veit de om ei oversikt over effekten til dei forskjellige pærene rundt om? Bremselysa gjev også advarsel, som sagt.

Takk for at de bryr dykk :)

khovde
14/10/11, 10:03
Jeg har hatt problemer med at varselet kommer selv om pæra lyser. Etter å ha byttet til nye pærer forsvant problemet. JEg tolker det dithen at gamle pærer kan gi feil strømtrekk som trigger varselet.

Det kan jo hende at feilen blir borte ved å bytte shunten i REM, men det har jeg aldri hørt om. Shunten koster vel 35 kr så det er jo ikke store kostnaden å prøve....

k

lilleulv
14/10/11, 10:31
når jeg tenker etter så fikk også jeg opp feilmeld om at det var gåen pere i bremselys. selv om denne funket, byttet begge å feilmeld forsvant,

volavo
14/10/11, 10:39
Jeg har hatt problemer med at varselet kommer selv om pæra lyser. Etter å ha byttet til nye pærer forsvant problemet. JEg tolker det dithen at gamle pærer kan gi feil strømtrekk som trigger varselet.

når jeg tenker etter så fikk også jeg opp feilmeld om at det var gåen pere i bremselys. selv om denne funket, byttet begge å feilmeld forsvant,

Snedige greier. Pærebytte kan vere ein god idé, eg skal prøve det.



Det kan jo hende at feilen blir borte ved å bytte shunten i REM, men det har jeg aldri hørt om. Shunten koster vel 35 kr så det er jo ikke store kostnaden å prøve....


Og berre for å avsløre mi ukunne: Kva er ein shunt og kva er REM? :) Her er det berre å finne fram teskeia, eg har aldri hatt ny nok bil til å komme borti slike elektronikkfeil.

Vatnehol
14/10/11, 11:30
dette er en shunt
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/1148.jpg


rem = rear electronic Module

volavo
14/10/11, 12:48
dette er en shunt
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html

Dette tek meg tilbake til dei dagane vi lagde 1.44MB disketter ut av 720k-disketter ved å drille hol i dei.. elsker sånne triks :)



rem = rear electronic Module
Dersom eg hadde hatt fantasi ville eg skjønt det der sjølv ;)

Fann eit fint koblingsskjema for V70 2002 ,http://www.box.net/shared/qsa5ibzxl0#/shared/qsa5ibzxl0/1/38433012/394833862/1, der det ser ut som at det evt. er shunt RSH5 som er ansvarlig for å gi riktig motstand.

Er det heilt feil av meg å gjette på at dette systemet er bygd opp som ein parallellkrets der utfall av ei pære vil medføre mindre motstand i kretsen? Ergo vil ein ved å sette inn ein shunt med større motstand kunne lure REM til å tru at alle pærene virker som dei skal sjølv om dei ikkje gjer det?

Kva skjer dersom ein plukker ut shunten? Vil det stoppe feilmeldingene eller berre generere ei heilt ny?

Vatnehol
14/10/11, 13:10
har ikke satt meg inn i det der, men jeg regner med stor motstand vil generere feilkode,
da f.eks ett brudd i ei pære vil føre til ubegrensa motstand. men ei ledd pære har jo omtrent ikke motstand, og det generere varsel lampe. så kanskje det skal være innen for ett spekter.

ser ut som du har funnet rett shunt ja. har aldri prøvd å ta ut shunten, men mange av de som har gjort xenon fiksen der, har endt opp med å brenne av brua på shunten etter en stund, og da sluttet lyset å fungere

Roy
15/10/11, 21:02
Låner tråden litt, om samme tema

Er det noen som kan bekrefte av "shunt-fixen" faktisk fungerer?
Basert på egen erfaring?

Har fått et trøblete CAN-BUS xenon sett til facelift lampene mine, som gir pulserende feilmelding.

mister j
15/10/11, 21:37
Låner tråden litt, om samme tema

Er det noen som kan bekrefte av "shunt-fixen" faktisk fungerer?
Basert på egen erfaring?

Har fått et trøblete CAN-BUS xenon sett til facelift lampene mine, som gir pulserende feilmelding.
Om du mener å "flytte" bein på shunthen, så kan jeg bekrefte at dette funker...
Kjører slik selv jeg ;)

Roy
15/10/11, 22:23
Flytte?
Borre?
http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html
Tenkte på denne ;)

mister j
15/10/11, 22:30
Les denne: http://www.svxc.se/phpBB2/viewtopic.php?t=7090

Roy
15/10/11, 22:36
Se der ja, enda bedre. Takk og takk :)

Lord_Hatlem
16/10/11, 10:54
Probleme vist du har lampefeil, men det er lys i alle pærer er fordi det er feil motstand i iein av dei, bilen oppdager at det er strømfeil på nette og seier det er ein lampefeil, er berre å bytte begge pærer slik at dei er like kraftige :) så er alt i orden

Roy
16/10/11, 21:47
Les denne: http://www.svxc.se/phpBB2/viewtopic.php?t=7090

Fungerte ikke her, lagde lasker på shunten og byttet om pinne 1 & 2.
Endte opp med kun parklys som fungerte, og feilmelding på halvljus.

volavo
19/10/11, 17:24
Det viste seg at det faktisk var REM som var fucked, så den blei bytta og all software på bilen blei oppgradert. Så no er det slutt på feilmeldinger, og i tillegg funker knappene på rattet med den nye radioen ;)

Antar dessverre at dette ikkje er siste gongen de høyrer frå meg på dette forumet, alle biler nyare enn 1980 har for mykje elektronikk :/

Takk for all hjelp og støtte!

aarnes
20/10/11, 13:53
Det viste seg at det faktisk var REM som var fucked, så den blei bytta og all software på bilen blei oppgradert. Så no er det slutt på feilmeldinger, og i tillegg funker knappene på rattet med den nye radioen ;)

Antar dessverre at dette ikkje er siste gongen de høyrer frå meg på dette forumet, alle biler nyare enn 1980 har for mykje elektronikk :/

Takk for all hjelp og støtte!

Godt at det løste seg. av nysgjerrighet:

Hva kostet dette?

volavo
21/10/11, 19:13
Godt at det løste seg. av nysgjerrighet:

Hva kostet dette?

Aner ikkje. Sidan selgar jobba som mekaniker hos Volvo tidlegare fekk han nok ein grei kompispris..

Og eg lot vere å spørre om kva det egentlig ville kosta, eg ville berra ha det fiksa før eg solgte bilen.

locked
06/05/12, 12:15
Aner ikkje. Sidan selgar jobba som mekaniker hos Volvo tidlegare fekk han nok ein grei kompispris..

Og eg lot vere å spørre om kva det egentlig ville kosta, eg ville berra ha det fiksa før eg solgte bilen.
Før du kjøpte den reknar eg med?