PDA

Vis full versjon : Annonsere om kjøpere/selgere på forumet?



henrik940
21/03/10, 14:46
Kanskje opprette en egne kategori om dette?

THolandsli
21/03/10, 16:02
Skal du selge kjøpere og selgere? Menneskehandel er vell ikke lov?

henrik940
21/03/10, 16:24
Haha, ikke?

Tenkte på gode og slemme selgere jeg :p

larsa-std
21/03/10, 16:46
kan en ikke bare bruke "forhandler erfaringer" til det da? lage en egen tråd som kalles VCCN medlemmer, oppdatere førstemeldingen med alfabetisk liste over selgere og kjøpere, og hvem som har gitt hvilken tilbakemelding. så kan folk selv se ann hvem de vil handle med? eller alternativt å få på plass en eBay lignende løsning for forhandler/kjøper tilbakemeldinger.. ;)

boman
21/03/10, 18:36
Syns man kan gi brukere karakterpoeng ved vellykket salg, og samtidig gjøre så man kan gå inn å se på hva brukerne har fått KP for (da vil vi kunne skille mellom KP for salg og KP for andre ting).

Edit: Jeg gjør ihvertfall dette. Forrige handelen min via VCCN fikk selgeren KP for fint salg.

Slettmyr
21/03/10, 18:39
Syns man kan gi brukere karakterpoeng ved vellykket salg, og samtidig gjøre så man kan gå inn å se på hva brukerne har fått KP for (da vil vi kunne skille mellom KP for salg og KP for andre ting).

Helt enig i den dær!!! :)

hgnubel
24/03/10, 21:07
Syns man kan gi brukere karakterpoeng ved vellykket salg, og samtidig gjøre så man kan gå inn å se på hva brukerne har fått KP for (da vil vi kunne skille mellom KP for salg og KP for andre ting).

Edit: Jeg gjør ihvertfall dette. Forrige handelen min via VCCN fikk selgeren KP for fint salg.

Endelig ser jeg et poeng med disse karakterpoengene, takk skal du ha :)

Torra
24/03/10, 22:44
Som jeg skulle sagt det selv.. Andre brukere bør få se hva hverandre har fått poeng for :p Lettere å gjøre salg/kjøp med folk som har få poster, da antall poster i min mening er hvor seriøs en bruker er.. Hvis noen er med på den

boman
24/03/10, 23:16
men hvis det i første omgang er for mye jobb å få inkludert det jeg foreslo i min forrige post her, så kan vi jo skrive tilbakemeldinger i under forumet "brukerpresentasjon" på de vi handler med (hvis vedkommende har brukerpresentasjon).

Torra
25/03/10, 00:00
men hvis det i første omgang er for mye jobb å få inkludert det jeg foreslo i min forrige post her, så kan vi jo skrive tilbakemeldinger i under forumet "brukerpresentasjon" på de vi handler med (hvis vedkommende har brukerpresentasjon).

Ingen dum ide ^^ Får høre hva admin sier til åpen poenglesing :p