Vis full versjon : motor/turbo
hei. noen som hvet hvor mye man kan ha i turbotrykk på en orginal b23ft?
og hva kan mann få ut av hk på en orginal ft???
B230ft heter den. Du kan blende slangen tiø wg. Og finne det ut..? Ellers anbefaler jeg chip og wg. Klokke med 0.8 i trykk.. Søk og lær!
volvoRsport
13/10/11, 12:51
B230ft heter den. Du kan blende slangen tiø wg. Og finne det ut..? Ellers anbefaler jeg chip og wg. Klokke med 0.8 i trykk.. Søk og lær!
B23FT satt i tidlige amerikanske 760 turbo..
jeg kunne en gang å regnue ut hester men husker ikke nå lenger, men en 230 ft og fk har like mye hester om man stiller motora på samma turbotrykk, på en ft/fk på 1 kilo trykk så er det 208 hester orginale ic tåler ikke mer trykk enn det heller
Det spørs jo heelt på tilstand til motor\turbo.. Kjørte 1.3 bar på org. cooler, gikk godt til meg..
Jeg hadde Viking ecomax, wg-klokke med 0.8bar i grunntrykk, benka 183-184hk på hjula..
noen som har en grei turbo til en ft med ikke for mye slark??
Dette er ikke rette plassen å spørre etter det dessverre.
Lag deg en ønskes kjøpt tråd i rett avd., så blir det sikkert greit..
noen som hvet om man kan sette inn en 13c turbo fra en et motor med orginal lading på 0.8 bar? rett inn i en orginam b230ft??
volvoRsport
02/11/11, 08:56
noen som hvet om man kan sette inn en 13c turbo fra en et motor med orginal lading på 0.8 bar? rett inn i en orginam b230ft??
13c'en satt ikke på ET-motorer, den satt på B230FT/FK.
Må bare påpeke at emnetittel her er ganske dårlig :)
Ta deg tid til å skrive en ordentlig emnetittel, så er det mye lettere for andre å søke opp denne tråden de lurer på det samme :)
Finnes nok av motorer og turboer i verden :p
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.