PDA

Vis full versjon : Felger og senking v70 AWD?



jijohans
08/10/11, 20:40
Noen som har felg forslag til sommer felger. evnt. bilder? Vurderer 18" mørke R-felger eller mørke OZ Ultraleggera.. Tror de mørke fargene vil passe bra til Ocean Race fargen på bilen...

Noen som har senket disse? Ser Heico har et 30mm fjær sett, noen som har dette på sin bil?

gubben
10/10/11, 00:26
Har også OceanRace AWD, legg ut bilder av hva du ender opp med. Har vurdert senking men har foreløpig konkludert med at det er greit med ekstra klaring på dårlig brøytet vei opp til hytta.....

svima
10/10/11, 09:11
Trodde ikke det var noen som hadde lagd senkefjærer til AWD.
Fant ingen sist gang jeg leita.

Har du link?

gaupe
10/10/11, 09:15
Har ikkje volvo senkefjører til desse bilane då? Meiner det var ein option når ein kjøpte dei nye. Men uansett så må du bytte nivomatane, sidan du ikkje kan flytte ned festet på dei, slik som du kunne på forrige generasjon. På P2 awd-bilane, så er det ein gjennomgåande bolt festa i bærebrua, i demparen, som er ein coilover-design.

svima
10/10/11, 09:18
Har ikkje volvo senkefjører til desse bilane då? Meiner det var ein option når ein kjøpte dei nye. Men uansett så må du bytte nivomatane, sidan du ikkje kan flytte ned festet på dei, slik som du kunne på forrige generasjon. På P2 awd-bilane, så er det ein gjennomgåande bolt festa i bærebrua, i demparen, som er ein coilover-design.

Bare til FWD. Får ikke org. senk til AWD.

gaupe
10/10/11, 09:22
Bare til FWD. Får ikke org. senk til AWD.

Sikker? Meinar å huske at dette kunne leverast til bilane som ikkje hadde 4C.

C.Erstad
10/10/11, 09:53
Har ikkje volvo senkefjører til desse bilane då? Meiner det var ein option når ein kjøpte dei nye. Men uansett så må du bytte nivomatane, sidan du ikkje kan flytte ned festet på dei, slik som du kunne på forrige generasjon. På P2 awd-bilane, så er det ein gjennomgåande bolt festa i bærebrua, i demparen, som er ein coilover-design.

Kan bygge ned demperen bak på disse bilene og! :)
Så slipper å bytte ut nivåmatene...

C.Erstad
10/10/11, 09:53
Ville gått for lyse R-felger på en ocean race! :)

gaupe
10/10/11, 09:57
Kan bygge ned demperen bak på disse bilene og! :)
Så slipper å bytte ut nivåmatene...

Korleis vil du gjere det? Ta ut bolten som står i bærebrua og bygge ned med ein brakett?

jijohans
10/10/11, 12:23
http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113&CategoryID=1574&Category2ID=1771&Category3=Senkesett&List=1&Level=3&productid=21334

Skulle gjeren ha sett bilder av Ocean Race med R- felger før jeg bestemte meg...

C.Erstad
10/10/11, 14:38
Korleis vil du gjere det? Ta ut bolten som står i bærebrua og bygge ned med ein brakett?

Ja det vil eg! :)

http://www.vparts.se/sv/artiklar/volvo/v70-00-07/sport-25/vaumlgharingllning-23/nivaregleringsbyglar-for-sankningssats.html

Har hatt noen biler inne på verkstedet med disse!

gaupe
10/10/11, 14:44
Ja det vil eg! :)

http://www.vparts.se/sv/artiklar/volvo/v70-00-07/sport-25/vaumlgharingllning-23/nivaregleringsbyglar-for-sankningssats.html

Har hatt noen biler inne på verkstedet med disse!

Er dette til AWD eller FWD?

C.Erstad
10/10/11, 14:59
Er dette til AWD eller FWD?

åFan... Leste ikke AWD!
Er til FWD med nivåregulering! :D
My bad! :p

Vatnehol
10/10/11, 15:28
Er dette til AWD eller FWD?

begge deler!

C.Erstad
11/10/11, 08:59
begge deler!

Når eg tenker meg om så har awd bilene en helt annen støtdemper bak enn fwd så er ikke til begge. Bare til fwd med nivåregulering.

gaupe
11/10/11, 09:01
Når eg tenker meg om så har awd bilene en helt annen støtdemper bak enn fwd så er ikke til begge. Bare til fwd med nivåregulering.

Hehe,

På AWD har du ein coil-over dempar som sit i ein bolt i bærebrua. For å flytte innfestinga ned, må sannsynlegvis denne bolten byttast ut med ein festebolt til ein brakett, som flyttar festet ned.

Denne braketten må sannsynlegvis flyttast ganske langt ut, for å gå klar bærebrua, og ein får ein annan vinkel på demparen, enn det som var meint.

Ergo, er dette ei dårleg løysing.

Svaret er kortare demparar.

C.Erstad
11/10/11, 09:30
Hehe,

På AWD har du ein coil-over dempar som sit i ein bolt i bærebrua. For å flytte innfestinga ned, må sannsynlegvis denne bolten byttast ut med ein festebolt til ein brakett, som flyttar festet ned.

Denne braketten må sannsynlegvis flyttast ganske langt ut, for å gå klar bærebrua, og ein får ein annan vinkel på demparen, enn det som var meint.

Ergo, er dette ei dårleg løysing.

Svaret er kortare demparar.

Jepp! :)

Da er vi enige da! :D