PDA

Vis full versjon : Røde silikon-slanger??



^ingar^
20/03/10, 15:48
Hei Dere!
Noen som vet hvor en får kjøpt RØDE silikon-slanger?

Noen norske sjapper som har dette, tror dere? Eller må det bestilles fra utlandet et sted? :)

jonass
20/03/10, 16:03
Hmm har sett det på ebay, kanskje cxracing.com har

metrakit
20/03/10, 16:03
leter etter dette eg og..vil ha mindre farger i motorrom :P blir litt mer clean:P

Morgis
20/03/10, 16:03
Samco leverer i alle farger. Godt mulig norske leverandører av blå samco kan oppdrive røde også..
ellers ligger det mange av dem på ebay.com
http://throwdownperformance.com/images/samco5pieceICred.jpg

volvoRsport
20/03/10, 16:05
www.do88.se har.

^ingar^
20/03/10, 21:43
Da vet man plutselig litt mer! Takker folkens...

Ja er for å få litt mer clean motorrom jeg også vil ha det. Har mørkeblå bil, og seff rød-blokk motor. Så tenkte å ha KUN røde detaljer, og de blå slangene blir så feil blåfarge mot mørkeblått ellers ;)

Blir stort sett svart i motorrom, med rød detaljer, og kanskje stålomspunnede slanger er en god idé :) Tenkte å lakkere noen småting rødt også. Eksp.tank-holderen, reimhjula i fronten, volvo-skrifta på ventil-kåpa, og ellers brakkettene her og der... muligens teipe inn ledningsnettet i rød eltape også, om det ikke blir for mye av det gode? ;) Hva tror de erfarne?

God helg!!

SirKim
20/03/10, 22:51
har handla 2 ganger nå fra do88.se
Sender kjapt :) Dem har røde :)

Jeg ville droppet å lakke ekspansjonstanken.
Få tak i en ny en, det blir pent! :D

^ingar^
21/03/10, 00:35
Høres bra ut!
Jepp, tenkte bare på braketten til den... :) ikke hele tanken, nei. Sett noen som har gjort det også. Det ser innmari rånete ut :p pluss at man ikke ser "vannstanden" Men skulle hatt en ganske så ny en. Som er noe penere ja ;)