PDA

Vis full versjon : Tåkelysproblem



degocostly
08/10/11, 11:33
Hei. Har et problem med at det ene tåkelyset på ene siden kommer og går. Pæra er hel. Etter som hva jeg forstår, er dette ganske vanlig på bilene.. Hva må gjøres? :)

julen
08/10/11, 12:00
sokkeln til pæra (pæreholdern)er vel oppbrent tenker jeg. vanlig problem:(

Joakim
09/10/11, 15:30
Dårlig kontakt? Hvis du skrur på lysa så tar du og røsker litt i ledningene bak tåkelyset som kommer og går så ser du om lyset kommer da? Hvis ikke så er det nok det som julen sier, at pæreholderen er oppbrent :(

degocostly
02/11/11, 07:56
Pæreholderen er neeesten oppbrent, + litt dårlig kontakt ser det ut til :p

850GLTsilver
02/11/11, 23:35
Ikke uvanlig.
Møkkakobling den der.

Tollan
04/11/11, 19:36
typisk det der, var på huggeren og røska med meg 5-6 pæreholdere med kontaktstykke på og lagde "hurtigkobling" på dette, så det bare var å klaske på nytt vær gang den ble svidd.. ble drit lei det også, derfor bygde jeg om til xenon, knall fint og se på, og problemet er heeelt borte :D

850GLTsilver
04/11/11, 23:15
Høggerdeler fungerer dessverre dårlig på dette problemet.
De har akkurat samme sykdommen som de vi kjører rundt med:
Årevis med saltsprøyt langs Norske veier.
Kun nytt som hjelper, eller som du har gjort: Bytte til noe helt annet.

PyrionZ
05/11/11, 02:38
Per turbo hadde en fiks på detta her veit jeg, var noe med led-lamper som bytta ut hele den originale sokkelen. Mulig han kan dele dette med oss?

Tollan
05/11/11, 09:52
Per turbo hadde en fiks på detta her veit jeg, var noe med led-lamper som bytta ut hele den originale sokkelen. Mulig han kan dele dette med oss?

Blir jo det samme som med xenon det ;)

PyrionZ
06/11/11, 00:31
Njæ, likte løsningen hans bedre, åssen lyset blir i de veit jeg ikke men. Skal se om jeg finner igjen tråden!