PDA

Vis full versjon : Ustyrsliste for V70N Premium



Lord_Hatlem
02/10/11, 19:53
Som Topic, hva er det på ein Orginal premium V70 D5 2002 mod? hadde vert artig å vete, skal mest sansynleg reise å sjå på ein neste helg... :)

andreas
02/10/11, 20:21
"premium" har vel aldri vore brukt som betegnelse for utstyrsnivå på desse bilane... Nærmaste er Premium Sound System...

Lord_Hatlem
02/10/11, 20:41
okai, so premium e ikkje ein av "pakkane" som volvo har levert til disse bliane altso... takker for svar :) såg ut til å vere ein godt utstyrt modell, navigering, skinn, el sete m.m :)

aarnes
02/10/11, 21:15
01-04 har ikke hatt noen standariserte utstyrspakker med navn, ref Volvo Norge.

Sleng ut url til annonsen? :)

Lord_Hatlem
03/10/11, 20:01
ok, ser ut som ei bra liste, med utstyr
her er bilen.
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30984359

fekk også vite i dag at lyset i km tellaren er gåent, el so han forklarte det at sjølve displayen e delvis gåen, vanskelig å sjå km stand, etter ein samtale med volvo i dag sa dei at dette vist var ein vanlig feil på disse modellane og at einaste alternativ var å bytte isntrumentpanelet...
det koster jo "bare" 7000 spenn! :(

ka seier folk om bilen da er den ellers verdt pengane?
vil prøve å prute den ein del pga displayfeilen da...

aarnes
03/10/11, 20:12
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=14177

Edit: søkefunksjonen på forumet fungerer megadårlig

Lord_Hatlem
03/10/11, 20:20
ja har merka da treffer ikkje på noke eg søker på...

eab
03/10/11, 20:25
Den der er så godt som identisk med min, bortsett fra at jeg mangler RTI og har annen farge utvendig. Gått like langt også, ser jeg :)

Så ikke ut som prisen var så ille igrunn, sånn bortsett fra at det er feil med instrumentet da.

Lord_Hatlem
03/10/11, 20:25
ellers noken som har formeninger om hva bilen kan vere verdt? veit vell at den er der sånn nokelunde men vil bare høre om det er noken som meiner sleger er heilt på bærtur

Vatnehol
03/10/11, 20:30
den feilen i instrumentet er som regel mulig å fikse lett om du er hendig med en loddebolt.

Lord_Hatlem
03/10/11, 20:37
okai er det noke som er avbrent el noke?
har ein kompis som er flink med lodding, men hadde vert flott med ei form for "bruksanvisning" vist det eksisterer,
som tidlegare sagt søkefunksjon funker ikkje

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30984359

aarnes
03/10/11, 20:38
styr unna hobbylodding der.
du må lodde med varmluft og du vet ikke hvor feilen ligger.

uansett; merk deg at bilen er importert, og ikke sikkert den har dieselvarmer.

Lord_Hatlem
03/10/11, 20:39
Den der er så godt som identisk med min, bortsett fra at jeg mangler RTI og har annen farge utvendig. Gått like langt også, ser jeg :)

Så ikke ut som prisen var så ille igrunn, sånn bortsett fra at det er feil med instrumentet da.

ja og kan nemne at diselvarmer er skifta for ikkje lenge sida og, pluss ein masse med slitedeler i oppheng framme, dette skifta eg ein masse av og når min passerte 200 000, men flott at han har gjort det meste allerede

Ola Hagen
03/10/11, 20:40
Den så ganske lik ut som min, har helskinn med el seter og soltak og RTI og telefon.

Bilen som jeg så på før jeg kjøpte den jeg har nå, så kalte bilsjappa den summum pakka som var utstyrspakke på bilen. Helt identisk utstyr som på min bil.

Den var 2004modell, mens min er 2002modell.

Lord_Hatlem
03/10/11, 20:43
styr unna hobbylodding der.
du må lodde med varmluft og du vet ikke hvor feilen ligger.

uansett; merk deg at bilen er importert, og ikke sikkert den har dieselvarmer.

den har diselvarmer, på den, etter det eg har vert fortalt har han hatt problem emd instrumen tidlegare, men bla. at kjørekomputer går bananas... då fekk oppdatert programmvaren, og da slutta km tellerlyset å virke, men då istalerte han også programvare for timer på diselvarmer, men i alle tilfelle skal dette sjekkast og testats før kjøpskontrakt blir undertegna

Lord_Hatlem
03/10/11, 20:45
Den så ganske lik ut som min, har helskinn med el seter og soltak og RTI og telefon.

Bilen som jeg så på før jeg kjøpte den jeg har nå, så kalte bilsjappa den summum pakka som var utstyrspakke på bilen. Helt identisk utstyr som på min bil.

Den var 2004modell, mens min er 2002modell.

mulig eit dumt spm. men kva er RTI?

SagaPer
03/10/11, 21:54
mulig eit dumt spm. men kva er RTI?

Road Traffic Information (RTI). Også kalt navigasjon...

Vatnehol
03/10/11, 22:02
styr unna hobbylodding der.
du må lodde med varmluft og du vet ikke hvor feilen ligger.

uansett; merk deg at bilen er importert, og ikke sikkert den har dieselvarmer.

varmluft er vel det siste du burde lodde med når man har komponenter så nært hverandre, som også er smd loddet! svak varme lodding alla loddestasjon.
var en guide på enten jagrullar.se eller svxc.se på hvor det vanligvis kontaktpunktene bryter av, og bør loddes på ny.

aarnes
04/10/11, 08:16
varmluft er vel det siste du burde lodde med når man har komponenter så nært hverandre, som også er smd loddet! svak varme lodding alla loddestasjon.
var en guide på enten jagrullar.se eller svxc.se på hvor det vanligvis kontaktpunktene bryter av, og bør loddes på ny.

uten at vi skal lage noen stor diskusjon ut av dette, så var den guiden på svenskeforumet, å bake det inn i sølvfolie og putte det i stekeovn. case closed. er du fortsatt ikke fornøyd så ringer du til obdtuning i karlstad og spør han.

Lord_Hatlem
04/10/11, 16:04
takker for magnge gode forslag, men reknar med eg har ein liten prutemulighet her... greit føler den faktisk ligger til ein ganske bra pris fra før av men er lov å prøve :) tenkte eg skulle ringe han opp at ein av dagane