Vis full versjon : CD spiller i V50
Har akuratt kjøpt en V50 D2 2011 modell.
Skal ikke CD spilleren i denne takle MP3 CD plater?
Har ikke greid å brenne en plate den takler. Regner med det er den laveste Lydanleggs varianten som sitter i den.
Den har jo AUX inngang, men det selges jo ikke MP3 spillere om dagen som har stor nok plass for meg (iPod Classic er utgått dessverre)
Den skal takle mp3 jo, gjorde hvertfall 08 drivE jeg hadde i et par måneder. Var standard anlegget som sto i den.
gull pilen
03/10/11, 08:46
det er ikke sikkert den spiller mp3 hvis det er kjipeste stereoen som er levert til disse bilene i den..
Hardangermannen
08/10/11, 21:32
Og da blir det 8-12 000,- å oppgradere ?
gull pilen
09/10/11, 09:13
helt sikkert..
Litt rart den ikke takler MP3 plater. Vet spilleren har vært kresen på hvilke plater man bruker og hvordan de blir brent.
hvilket anlegg du har finner du ut ved å slå av og på anlegget, så står det i displayet hva det heter.
Kommer det bare bilde av en bil har du det dårligste anlegget.
Men er jo bare å bruke telefonen med ett solid minnekort i, og plugge i AUX inngangen så har du jo det du trenger :)
Eller gjør som meg, spotify + telefon + aux inngang. helt genialt :)
Er 99% sikker på at selv den biligste spilleren skal takle mp3 plater, men gi meg 2 timer så skal jeg prøve det i C70'en når jeg får tid!
gull pilen
09/10/11, 11:58
Er 99% sikker på at selv den biligste spilleren skal takle mp3 plater, men gi meg 2 timer så skal jeg prøve det i C70'en når jeg får tid!
har en kompis med en s40 med kjipeste stereoen i og den spiller ikke mp3....;)
Jepp, fant ut av det jeg også. Men var bare så utrolig sikker på at jeg spilte av mp3 i C30'en jeg lånte nemlig :o
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.