PDA

Vis full versjon : Sikring til park+kjørelys bak går i ett sett, what to do?



andersg
19/03/10, 14:43
Tittelen sier det meste... Pæra i venstre parklys gikk for en ukes tid siden, så var på Feiltema og handla to nye. Monterte, men var fortsatt dødt. - fikk fort lokalisert at sikringen var gått, bytta den og alt var fryden, helt til neste gang jeg skulle kjøre og jeg så jeg mangla noen lys, igjen. Bytta sikringen i går, og den har gått i stykker den og, etter ca. 30min kjøring. Satt i ny sikring nå, den blir VARM!

Noen tips? Begynner bli lei å kjøre rundt med den skranglete sikringsboksen liggende rundt i bilen...

boman
19/03/10, 16:52
Et tips: Hvis sikringsboksen ligger løs i bilen (som jeg tolker det du sier) så er det kanskje greit å feste den på plass.

Hva slags bil er det snakk om her?
Sjekk lykta for irr og dårlig kontakt, hvis det er gamle lykter er det fort mye irr og drit, som kanskje lager jordfeil.

Shaiko
19/03/10, 16:58
Harru hengerfeste? om du har det så er det nok 70% sansynlig at du kan pelle opp hengekontakta di.

andersg
20/03/10, 15:59
Jeg mente en boks med sikringer, sikringskapet sitter selvfølgelig på plass. :)

Bilen er en 240 91mod, uten hengerfeste. Nå ser det ut til at sikringene holder, tok ut pæra og så den var 21w... Fikk litt sjokk. Røska fram esken, joda, stod 5w på den. Så der har det skjedd en glipp på samlebåndet til Feiltema tenker jeg! Bytta til 5w og ser ut til å funke nå.