PDA

Vis full versjon : [LØST] Nominelt oljetrykk B5252S



mrstfu
01/10/11, 15:19
God aften.

Skal etterhvert ha inn en oljetrykksmåler, men vil ikke miste oljetrykksvarslinga i intrumentet, så jeg må ha en Y-kobling eller lignende som kan gi meg uttak til både det digitale signalet til varsellampa, og det analoge signalet til oljetrykksmåleren. Noen som kan fortelle meg gjengedimensjon på sensoren?
Evt hvor jeg kan kjøpe en Y-kobling som går rett på? Mener å huske noen sa dette fantes på Biltema?

Giveren som følger med måleren, er vel en eller annen form for standard mål. Hva med oljetrykket i seg selv? Hva er nominelt oljetrykk? Hjelper lite å ha en måler, hvis man ikke vet hvilket resultat man burde ha:D

Setter pris på alle svar:D

EDIT: google er min venn, og jeg fant en tråd jeg selv startetfor en stund sida, og fikk svar på;-) løsningen er DENNE, delenummer 321075 (http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Biltilbehor/Bilelektrisk/Bil_instrumenter/Oljetrykkmaler/) etter tips fra morgis. Den delen av problemer er da løst.

står igjen med nominelt oljetrykk, noen som vet?

EDIT IGJEN: slettmyr har vært så elskverdig at han løste problemet på PM. Nominelt oljetrykk burde da ikke droppe under 2 bar på varm motor/under kjøring, om noen skulle ha noen innvendinger, må dere bare skrike.