PDA

Vis full versjon : Tåkelysmontering V70 Fanger.



240racing
29/09/11, 23:16
Jeg har en V70 1. generasjon frontfanger som er bygd om lit frontleppe for Volvo 240, og har ment jeg skal ha orginale tåkelys i fangeren, så kjøpte inn det her om dagen, men da kom problemet med og feste dem, er nemli ikke mulig og feste tåkelyset i fangeren med den medfølgene braketten-.-

Har noen et bilde fra sin V70 om hvordan dette sitter festet, om det er i fanger, eller i bilen:)

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/63.png
Her er tåkelyset med brakett montert på.

Sagen
30/09/11, 08:36
Hei. Husker ikke eksakt i farta, men mener den øvre delen av braketten er skrudd fast i karosseriet i bakkandt av fangeren. Den nedre delen er skrudd fast i støtfanger plasten. Kan eventuelt ta et bilde å legge inn om det er interessnant, eller så får noen korrigere meg.

Morgis
30/09/11, 08:41
kan du ikke bøye det øvre festet 90grader og feste det "inni" 240-støtfangeren..

240racing
30/09/11, 09:27
Ta et bilde du ja, det hadde vært flott:), og begge må nok da modifiseres, pga ser ikke noe festemulighet slik det er nå orginalt:P

Sagen
30/09/11, 10:47
Ta et bilde du ja, det hadde vært flott:), og begge må nok da modifiseres, pga ser ikke noe festemulighet slik det er nå orginalt:P

OK - Bilde kommer senere i dag.

V70wangen
30/09/11, 13:21
den øvre delen av braketten er festet i fangerjernet mens den nedre delen er festet i en form for clips nederst i v70 fangeren, men løsninga til Morges hørtes jo ganske grei ut ;)

240racing
30/09/11, 20:40
Er ikke helt sikker på om det er muli og brette det øvre festet slik, pgfa leppa er for langd ned:P, men får se hva jeg får til, da vet jeg iallefall at det ikke skal festes bare i fangeren orginalt:)

Sagen
06/10/11, 11:34
Er ikke helt sikker på om det er muli og brette det øvre festet slik, pgfa leppa er for langd ned:P, men får se hva jeg får til, da vet jeg iallefall at det ikke skal festes bare i fangeren orginalt:)

Hei! Har du fått fiksa det? Har vært litt av nett noen dager, men kan fortsatt fikse et bilde om ønskelig.

240racing
06/10/11, 20:30
Kan sende bilde du:)
har ikke fått fiksa det enda:P