PDA

Vis full versjon : Lufte bremser med abs



depress
29/09/11, 15:00
Har en 740 med abs å har bytta slander og nye calipper forran. hvordan må dette luftes? kan det gjøres på den gammle måten eller er det noe man må ta hensyn til? må tenninga være på osv?

R.G
29/09/11, 15:09
Har en 740 med abs å har bytta slander og nye calipper forran. hvordan må dette luftes? kan det gjøres på den gammle måten eller er det noe man må ta hensyn til? må tenninga være på osv?

årsmodell? etter 88 da luftes det bak først og foran etterpå. hvilken side av gangen spiller ingen rolle. trenger ikke tenning på

kan gjøres på gode gamle metoden, pumpe og sleppe opp trykket osv.

kan gå litt tid å få igjennom veske, så det jeg gjorde på min for å få veske igjennom fort, var først å åpne nippel på en kalipper, tråkke pedal inn, holde pedal inne, stenge nippel, sleppe opp pedal, løsne nippel, tråkke inn pedal osv, stenge nippel mens pedal er inne osv til alt var ok. etter det var gjort så tok vi den klassiske med å pumpe opp trykk og holde pedal og sleppe ut, osv.

depress
30/09/11, 15:21
må man lufte bak selv om man ikke har klora noe bak der?. skulle jo ikke tro det har kommet luft dit da jeg kun har holdt på forran?

R.G
30/09/11, 16:42
prøv foran bare da:) men skader jo ikke med ny veske bakover i system eller:)

depress
30/09/11, 19:02
nei du sier noe der:rolleyes: