Vis full versjon : 240 lekker mye vann, finner ikkje feilen.
Min volvo 240 1992 mod lekker endel vann. kan fort gå 1.5 liter om dagen. Jeg kan se under bilen at vannet renner ned å rundt gir kassa. Men klarer altså ikkje finne ut hvor det kommer fra. Har sjekket nøye, både under og oppi panseret. Noen som har noen gode tips ?
Funker http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Tetning/Radiatorsement/ ?
Har hørt fra noen at d kan redusere endel ting.
Min volvo 240 1992 mod lekker endel vann. kan fort gå 1.5 liter om dagen. Jeg kan se under bilen at vannet renner ned å rundt gir kassa. Men klarer altså ikkje finne ut hvor det kommer fra. Har sjekket nøye, både under og oppi panseret. Noen som har noen gode tips ?
Funker http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Tetning/Radiatorsement/ ?
Har hørt fra noen at d kan redusere endel ting.
Bruk heller eggehvite. Tetter med en gang, og holder bra :)
Når du har varm motor og skrur på varmen på luftanlegget, kommer det dugg på vinduene da? Isåfall kan det være varmeregisteret som lekker. Ligger langt under dashbordet.
slangene som går fra toppen til varme registeret !:)
Kommer ikkje noe dugg nei. Hmm
Kan nesten virke som det er noen av slangene som går mellom motoren å torpedo veggen. Men kommer ikkje ordentlig til der :S
Det er ikke noe og diskutere:p det er en av de to slangene 100% sikkert. Har hatt det problemet på hver eneste 240 jeg har hatt;)
E er ikkje akurat rå på å skru, men litt peiling har e ;) Ikkje så lett å komme til de slangene. Noe e kan lett fjerne for å gjøre jobben lettere ?
kan fjerne innsuget da :) har den nedre slangen ny hjemme som du kan få billig:)
kan fjerne innsuget da :) har den nedre slangen ny hjemme som du kan få billig:)
Da skal e ta å fjerne d, også se om e finner feilen. Er d noe som er viktig å passe på at ikkje blir feil når e tar d av eller setter d på igjen ?
Kjekt og ha en ny pakkning og gjerne noe papir og putte nedi hulla slik att det ikke kommer vann og dritt inn;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.