PDA

Vis full versjon : Hva slags felger burde jeg sette på denne 240'n?



Danilator
28/09/11, 16:06
Enn så lenge har jeg vurdert compomotive mo6, men kan det blitt mye på denne?

Kom med forslag!

Kan bli arti å se hva andre folk har for synspunkter:)

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/2180.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/2181.jpg

KE40155
28/09/11, 16:28
hei du. her hadde du ok felger fra før. behold dem å bruk som vinterfelger. dem felga du nevnte er fine, men synes selv det begjynner å bli vanligere med den type felger. borbet a, jp mk 18 , volvo polaris(ekte), bredda peugeot felger (stål), ats classic er jo også noen fine felger. men spm er hva slags dim du skal bruke og til hvilken type underlag du kjører på. 14- 17" fra 6- 9" bredde har du mye å velge i . søk litt rundt på nettet eller hos forhandlere. men husk på at du må valse hjulbuene bak om bredden blir 8,5" eller breiere. avhengig av innpress og om din bil har senk.

Danilator
28/09/11, 16:49
hei du. her hadde du ok felger fra før. behold dem å bruk som vinterfelger. dem felga du nevnte er fine, men synes selv det begjynner å bli vanligere med den type felger. borbet a, jp mk 18 , volvo polaris(ekte), bredda peugeot felger (stål), ats classic er jo også noen fine felger. men spm er hva slags dim du skal bruke og til hvilken type underlag du kjører på. 14- 17" fra 6- 9" bredde har du mye å velge i . søk litt rundt på nettet eller hos forhandlere. men husk på at du må valse hjulbuene bak om bredden blir 8,5" eller breiere. avhengig av innpress og om din bil har senk.

Denne Volvoen er jo senket noe, men vil ikke ha den lavere en den er. På compomotive så hadde jeg tenkt meg 18x8,5

Tror 18" tar seg best ut, men 17" er vel en god del meir kurrant ja.

Synes bilen kler felgene som sitter på nå også, men dem er jo litt for små og i grunn litt kjedelige i forhold til for eks jp, comp eller borbet da.

TurboNoob
28/09/11, 19:20
Hva med Volvo Galaxy felger? Riktignok bare 16", men skikkelig flotte felger. Og ikke veldig mye av dem rundt om.

Dan Bay-Johansen
28/09/11, 21:28
Denne hadde virkelig kledd Ocean Mk18, om sølv eller sort senter passer best må man nesten se selv. Tipper den hadde blitt passe bøllete med sort ;)

Ellers burde du ta en titt på Kodja sin 242, han har sort/mørkegrå R-kopier med rød stripe. Med orginale spacere bak tror jeg det også hadde vært gromt :)

Thomas S
28/09/11, 21:52
en venn av meg har rød 240, med sorte ocean hjul, passa bilen igrunn veldig bra

Danilator
28/09/11, 22:34
Må innrømme at jeg ikke er noen fan av svarte felger. Felgene skal jo fremheve bilen. Men med svart gjemmer man jo alt inni skjermene. Noen biler kler det ja, men er mest fan av hvite og grå felger

Danilator
28/09/11, 22:37
Hva med Volvo Galaxy felger? Riktignok bare 16", men skikkelig flotte felger. Og ikke veldig mye av dem rundt om.

Galaxy er pene felger, men litt små for sommerfelger. Kanskje som vinterfelger

spettnils
30/09/11, 22:58
Thor-felger da? Av den mørkeste typen

Ola Moen
30/09/11, 23:03
Bildet tatt på Finsrud eller? Hvite felger blir kanskje veldig hardt mot Rød og svart bil kanskje.. Hva med Super DTM 18" i sølv?

solan
01/10/11, 23:54
Enig med V20T, de ville passet skikkelig bra til den bilen der.

Danilator
02/10/11, 10:46
Blir vanskelig og velge, jeg synes super DTM er fine på bilen. Og kunne godt tenkt meg dem.

Men eneste ulempe og da mener jeg eneste, er at det er så mange av dem i fra før