PDA

Vis full versjon : Modelltilpasset stereo/navigasjon 2din spiller til s60 og v70, noen erfaringer?



Ola Hagen
27/09/11, 17:17
Ser at bluepower.se selger div 2din med multimedia osv og navi som er modelltilpasset.

Er det noen som har erfaringer med disse?

aarnes
27/09/11, 18:08
Tror ikke noen her på forumet har den, av nettopp erfaringer som er delt.

Såvidt jeg har HØRT, og merk deg mine ord, så er det ikke verdt pengene. den er suppetreg og du mister tlf,ryggesensor,rti etc hvis du har det..

Ja den ser fin og flott ut, men du får en ganske heftig kenwood eller pioneer til samme prisen.

Ser at disse blir solgt titt og ofte på blocket, ofte "Lite brukt" "bare testet" osv.. så det kan tyde på at de ikke faller i smak.

Men personlig har jeg ikke testet den, bare lest og hørt om den.

Vatnehol
27/09/11, 18:25
har akkurat kjøpt, selger forsovidt en grom unit om noen er interessert, mp3, jack, iphone tilkobling, og en hu 803
har du bruk for gps'n som er på denne uniten, så ikke kjøp. igo8 som ligger på den, som har klikket med meg, om du søker på swedespeed.com forumet på bluepower så vil du finne mye info.
skjermen er for langt inne i rammen så trykke i hjørnene kan vere vanskelig., svak klikke støy når du justerer volum, tv'n fungerer ikke i norge.
den ser utrulig flott ut i volvon. gir ett godt løft i interiøret. ser helt orginalt ut.
gir helt grei lyd. var mye styr å montere, trangt bakom med alle kablene.

overall, helt grei spiller. gps møkk. gå heller for en keenwood.
men jeg kommer til å beholde den.

mistet ikke tlf.
den er ikke gale treg. gps'en var steike trege. men som sagt. den har klikket. gps'n er winCE 6.0 basert. alt annet er utenom

Ola Hagen
27/09/11, 19:06
Ok, jeg har en 2din pioneer touch skjerm som jeg har fra gamle bilen som jeg er veldig fornøyd med, men den har ikke navigasjon.. MEN etter info jeg har fått så vil ryggesensorene bak og org telefon og RTI navi slutte å funke hvis jeg putter inn denne pioneeren...

Og siden DVD leseren til rti'en ikke funker og ny leser koster litt så lurte jeg på slik modelltilpasset 2din spiller med alt ville være en grei erstatning for den navien.

Men vil heller ikke miste de ekstra utstyrene jeg har..

HansM
27/09/11, 19:23
Ok, jeg har en 2din pioneer touch skjerm som jeg har fra gamle bilen som jeg er veldig fornøyd med, men den har ikke navigasjon.. MEN etter info jeg har fått så vil ryggesensorene bak og org telefon og RTI navi slutte å funke hvis jeg putter inn denne pioneeren...

Og siden DVD leseren til rti'en ikke funker og ny leser koster litt så lurte jeg på slik modelltilpasset 2din spiller med alt ville være en grei erstatning for den navien.

Men vil heller ikke miste de ekstra utstyrene jeg har..

Telefonen fungerer fortsatt om du setter inn den andre. Du må bare tilpasse rammen rundt spillern til dette. Har selv testet i min og telefonen fungerte helt som før, bortsett fra mute-funksjonen. Da HU803'n min lever et eget liv fortiden med display og lys. Kommer nok denne løsningen tilbake. Rattknappene har jeg fått til å fungere. Og flere som har løsninger på dette hos http://www.swedespeed.com
Men mute-signalet er et CAN-bus signal på lik linje med rattknappene.
Tenkte jeg og skulle sjekke hva som kommer opp av feilmeldinger med dette rattknappene og Pioneer tilkoblet. Får nok noen.

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/08/878.jpg