Vis full versjon : MEGET pen 245. Alt utstyr. el.Takluke. 4xelvindu. el.speil. fullbross. BILDE! 25000!!!
Sjekker om det er noe interesse rundt bilen min da jeg vurderer å selge den grunnet kjøp av sedan eller en evt. 940 om det hadde vist seg å være interessant!
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/2756.jpg
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=27847
Der er link til Workloggen, jeg vet ikke hva rett pris på denne vill være jeg?
Alt er på stell, eneste er att taktrekket ikke er så veldig pent da jeg måtte modifisere det litt rundt takluka da jeg ikke fikk tak i trekk til stv. med takluke.
Så, i bunn og grunn så vurderes dette salget med omtanke og det er nok ikke sikkert den går, kun ved rette bud! 99,9% rustfri!
* Akkurat EU-ok til Oktober 2013
* El.vindu x4
* El.speil /m varme
* Sentrallås med lås på bakluke også
* 92 modell
* B230FX (531topp osv)
* Skinn baki og Recaro frammi
* ABS
* Elektrisk takluke
* Full bross
* Lakka opp igjen for 4 år siden
* Koni rundt hele som er i tipp topp stand
* Kan selges med Ocean MK18 ved ett lite pristilegg.
Ja, you name it, alt du kunne tenke deg er i denne bilen utenon A/C og Cruisecontroll?
http://bil.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=0&xModel_Multiple=0&AdType=0&AdItemText_Match=volvo+240&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1446661
Kom med bud, ingen skambud.
syns deN bilen der er drit fet;)
Er ikke dum den nei hehe, jeg vill ikke selge den egentlig, men må sjekke interessen og om det kommer ett vettugt bud må jeg vell gi slipp vell? hehe
Erlend Darrud
26/09/11, 21:36
fin den dær ;)
VolvoForsell
26/09/11, 21:53
Denna ekke bare fin vettu gutta, dette er ordentlig gjennomført volvo arbeid!
Opp å hopp
Du må legge ut bilder av bilen, hvis du vil selge.... Ingen som kjøper de ikke kan se.... Dårlig med bilder i "workloggen" også. Legg ut gode bilder utvendig og utvendig bilen...uten det, er det ingen som vil gi deg en pris..... idet hele tatt....
Ikke sant?
Du må legge ut bilder av bilen, hvis du vil selge.... Ingen som kjøper de ikke kan se.... Dårlig med bilder i "workloggen" også. Legg ut gode bilder utvendig og utvendig bilen...uten det, er det ingen som vil gi deg en pris..... idet hele tatt....
Ikke sant?
Ja, har bilder på kamera men må bare få henta den der overførings kabelen så skal jeg få fikset bilder, 0 prob =)
En liten pris antydning hadde også gjort seg:)
Har vell igrunn bud på 40, men vet ikke om det er seriøst eller ei, han venter på bilder fra meg =)
Har vell igrunn bud på 40, men vet ikke om det er seriøst eller ei, han venter på bilder fra meg =)
Blir morro å se flere bilder, mulig bytte her!
De legges ut når jeg kommer hjem fra jobb idag! :D
Fant datakabelen idag, så da er bildene på vei,
Bump! Selges til HBO 32tusen!
bilder :D men er vel en classic dette?
bilder ligger i linken jeg hat linket til her..
kan også nevne att bilen er kjørt MAX 150mil etter EUkontroll hvor begge ytre og indre endeledd ble byttet. samt nye bremseskiverbak og håndbrekk bånd.
Bump. Mange bilder kan sendes pr mms om ønskelig.
ingen som er interissert?:-)
kleppbuvogna
07/03/12, 15:50
solgt? har du bilder av bilen ? kan du sende på mms til meg?
Inni og utpå og motorrom,
41255918
Hallo du! Bilen er ikke solgt, og ser ikke ut som det er så mangen som er interissert, skal sende deg bilder jeg Klepp!
Ikke sant?
Kan det være en sammenheng mellom dårlig respons og dårlig annonsering?
Hadde nok ikke skadet og ta seg "bryet" med å presentere bilen på en god måte...
Og tilby mms bilder når en skal selge bil virker kanskje som noe dårlig..?
Jeg har ikke så store muligheter for å få overført bilder til dataen, men kan se hva jeg kan få gjort iløpet av morgen dagen, dessuten ligger det engod del bilder i Prosjekttråden jeg har linket til i annonsen...
Volvoguttn
19/03/12, 16:29
morsom bil å hatt, pris har du satt slik den er nå da?
49.000,- med felger og årsavgift
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/2183.jpghttp://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/2184.jpg
Taktrekket er stygt rundt luka, prøvde å fikse til med Taktrekket selv når jeg kjøpte bilen noe som gikk skeis. Følger med nytt eller kan evt. monteres før salg
Dette er en meget pen og smakfull bil:) Skulle gjerne hatt den:)Så her er det bare og løpe og kjøpe;)
Ja, bare å handle..
Må ha meg noe litt mer drivstoff gjerrig tenker jeg.
Dieselsmoke
01/04/12, 12:15
Fin bil detta. Får du sendt bilder på 94850430? Å si ifra når prisen er litt mer levelig :)
VolvoForsell
01/04/12, 21:15
Har ikke lyst på en Volvo S80 2.0T i innbytte ?
VolvoForsell
01/04/12, 21:16
Ingenfeil mangler vil egentlig bare tilbake til bakhjulstrekk, Men selvom S80n trekker veldig bra!
er en 1999 modell.
Beklager sent svar, neidu Forsell, jeg er ikke så interissert i å bytte i en framhjulstrekker gitt.
Anonnse på AUTODB http://bil.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=0&xModel_Multiple=0&AdType=0&AdItemText_Match=volvo+240&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1446661
Selges for 25 tusen(!!!!!!!) uten felger! Må ha bilen vekk! Nytt hjullager, bilen står bare å tar plass nå! Håper noen vill ta vare på den!
paal-andre
01/06/12, 13:00
bytte i 940 turbo som trenger litt smårepp ?
VolvoForsell
11/06/12, 07:15
hehe, vet ikke om det hjelper men kan gi deg 20 000,- for bilen etter sommeren!
Hjelper meg egentlig lite akkurat nå.. :-p
smokemaker
13/06/12, 21:00
selge felga ?
VolvoForsell
13/06/12, 21:34
Nei du det forstår jeg!, men har akk kjøpt meg gamle. Mr. vikebø sin 945 her inne, Men skulle gjerne hatt din som show bil, eller bruksbil :D
bytte i 760? el vindu, aircondition, el takluke, multilink, skinn interiør, kun gått 192 000 km, service hefte til 170 000. skammsenka med 18 dtm hjul, og mye camber:P
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.