PDA

Vis full versjon : gaupe: 1992 240 classic (B230FK, 531, Getrag 265)



Sider : 1 2 [3]

Kuleberg
04/09/17, 13:22
Var gøy å se litt i tråden her etter langt tid. Voldsomt fin farge. Litt i tvil om den er lik min 88mod jeg en gang hadde, men i samme sjiktet. Synn det er så vanskelig å få tak i lyseblå 240 om dagen. Har inne autosøk på finn.no men er jaggu ikke ofte det plinger, og enda skjeldnere det ikke må renoveres.
Er denne bilenplassert trygt i en garasje, eller er det et endt kapittel ?

gaupe
04/09/17, 23:39
Den fargen som står på 88 modellen er ein "blåare" farge enn denne, denne fargen kom i 89, og er meir blåsølv.

Bilen står på tunet her, og om eg finn tida no i veka, så skal den gjennom EU igjen.

Kuleberg
05/09/17, 07:20
Hvis du har for mye å gjøre så kan du alltids bytte i min, snill som jeg er. Så slipper du styre med den kontrollen :)
Ja kan vel stemme det, min hadde jo lakkerte fangere i tillegg. Men lyseblå 240, det er drømmen
Her er forresten et bilde av min 9gamle som gikk bort så alt for tidlig


https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/20423869_453979868319220_1758673273207745790_o.jpg ?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=92b2c353f3290f0330752c1af3d89382&oe=5A5C3245

gaupe
05/09/17, 10:03
Emil, som bilen heiter, står med knekt spakstell, derfor den ikkje er heilt enkel å få på EU-kontroll.

Og sidan både Emil og XC90en er ute av drift, måtte eg ha ein nødbil, 93 245 varebil:
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/09/87.jpg


Det ligg ein 410-bil med luke på finn no: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103523811

Kuleberg
05/09/17, 13:23
stemmer, har sett den. Lå en på face også for 15.000 for kort tid siden som trengte litt stell, men med luke og automat den også. Greit at dem generelt er blitt dyre, men den på finn må ha en del ny lakk, og automat trekker ikke opp for min del, så da blir sluttprisen mer en det jeg er villig til å gi

gaupe
05/09/17, 16:24
stemmer, har sett den. Lå en på face også for 15.000 for kort tid siden som trengte litt stell, men med luke og automat den også. Greit at dem generelt er blitt dyre, men den på finn må ha en del ny lakk, og automat trekker ikke opp for min del, så da blir sluttprisen mer en det jeg er villig til å gi

Den du tenker på, den står i Ørsta, var sur i gulvet veit eg. Den er vel god for ei runde på vinteren den.

Kuleberg
05/09/17, 18:52
Ja regnet med det var en grunn til at den skulle selges igjen etter ribbinga

gaupe
05/09/17, 20:13
Ja regnet med det var en grunn til at den skulle selges igjen etter ribbinga

Det var nok berre for han hadde mista motet midt i prosessen går eg ut i frå.

kimar
06/09/17, 08:08
Den 245 en så jo fin ut liker fargen:) Skal den selges igjen i nærmeste framtid eller skal du ha den?

gaupe
06/09/17, 10:37
Den 245 en så jo fin ut liker fargen:) Skal den selges igjen i nærmeste framtid eller skal du ha den?

Den er snarleg til sals ja, fargen har vorte reparert med både kost, sparkel og lakkboks legg eg merke til. Den har vore jobbil, og den har fått vedlikehald som ein lastebil omtrent.

kimar
06/09/17, 11:05
Den er snarleg til sals ja, fargen har vorte reparert med både kost, sparkel og lakkboks legg eg merke til. Den har vore jobbil, og den har fått vedlikehald som ein lastebil omtrent.

Skjønner så den ser best ut på avstand da er kanskje på jakt etter en 240 etterhvert men vil ha noe i bedre stand:)

larsverm
07/09/17, 16:53
stemmer, har sett den. Lå en på face også for 15.000 for kort tid siden som trengte litt stell, men med luke og automat den også. Greit at dem generelt er blitt dyre, men den på finn må ha en del ny lakk, og automat trekker ikke opp for min del, så da blir sluttprisen mer en det jeg er villig til å gi

En kommentar foranlediget både av den ene og den andre her: :p

Uvisst hvor reelt det er, men jeg har inntrykk av at 240er i god stand relativt ofte har automat - eller altså at 240er med automat oftere er i god stand. :p Mulig logikk er at folk som er ute etter noe å "herje" med, ikke kjøper automat (eventuelt bytter kasse). Og om man først har bil med automat, oppmuntrer nok denne mindre til "herjing" enn med manuell.

For min egen del, kan jeg si at jeg IKKE hadde tenkt å kjøpe bil med automatgir, før jeg så likevel gjorde det - fordi at bilen ellers virket bra.

Om man er åpen for å ha bil (240) med automat, får være opp til den enkelte. Men jeg kan i hvert fall si at min erfaring er at automat på 240 av senere årsmodell fungerer langt bedre enn jeg mer eller mindre fryktet på forhånd.

Benjamin
07/09/17, 17:01
Synes automatkasse i eldre volvo er kraftig undervurdert. For det første så er de holdbare og for det andre så er det jo veldig behagelig med automat [emoji14] Står automatkasse i 740'n min, rusla 350.000+ km


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kuleberg
07/09/17, 18:57
Enig. Skal aldri igjen ha manuell i bruksen. Men på veteranen må jeg kjøre på gamlemåten :p

gaupe
08/09/17, 00:05
Automatbilar blir utsatt for mykje mindre slag i drivlinja, noko som er bra for bilen, og som sannsynlegvis oppfordrar til ein roligare stil - så det er heilt klart noko med dette, automatbilar brukar å generelt vere i bedre stand. Og ja AW71en er undervurdert.

larsverm
08/09/17, 12:25
Den skal visst nok tåle langt mer enn hva man trenger i en vanlig 240. Og man får både ganske behagelige girskift og komfortabelt turtall i motorveihastighet.

Men jeg kan også se for meg gode grunner fra tidligere modeller til at mange ikke synes noe særlig om automat. Jeg har en 70-talls-modell, en 164, også den med automat. At den er tretrinns, er ikke problemet - det er snarere en fordel, så det blir færre girskift å irritere seg over. Det slår meg at det viktigste (eneste) luksuselementet med automatgir fra den tiden, er nettopp det at den skifter automatisk - ikke at det er videre behagelig. På den annen side har jeg hørt at det kan være til hjelp å justere kjørestilen en smule med slike gamle automatkasser, først og fremst ved å lette litt på gassen for å tillempe det andre girskiftet. Ja ja...

gaupe
11/09/17, 09:51
Den skal visst nok tåle langt mer enn hva man trenger i en vanlig 240. Og man får både ganske behagelige girskift og komfortabelt turtall i motorveihastighet.

Men jeg kan også se for meg gode grunner fra tidligere modeller til at mange ikke synes noe særlig om automat. Jeg har en 70-talls-modell, en 164, også den med automat. At den er tretrinns, er ikke problemet - det er snarere en fordel, så det blir færre girskift å irritere seg over. Det slår meg at det viktigste (eneste) luksuselementet med automatgir fra den tiden, er nettopp det at den skifter automatisk - ikke at det er videre behagelig. På den annen side har jeg hørt at det kan være til hjelp å justere kjørestilen en smule med slike gamle automatkasser, først og fremst ved å lette litt på gassen for å tillempe det andre girskiftet. Ja ja...

BW35en i den ja, den syns eg er trist, det kjem seg ein del med BW55en. Men desse kassene står ikkje tilbake for amerikanske kasser, og dei er brukt på veldig mykje bilar frå den tida. Etter att japanerane kom med i biletet, fekk vi AW70/71/72, desse er etterfølgerar i denne familien av kasser. AW71 kan preppast ganske så godt med tanke på krefter og korleis den vekslar.

Eg kjenner eg er nesten litt likegyldig til kva som står i 240en, eg køyrer alt uansett :)

larsverm
11/09/17, 12:24
Jeg har spekulert litt på om det lar seg gjøre å sette en AW71 i 164n. Men det blir vel en utfordring når det gjelder det med rettstilte og skråstilte Volvo-motorer?

HansOla
11/09/17, 15:20
Du kan jo få noen til å sveise om clutchhuset da, for det er vel ikke løst hus på disse?

Sent fra min SM-G390F via Tapatalk

gaupe
11/09/17, 15:47
Du kan jo få noen til å sveise om clutchhuset da, for det er vel ikke løst hus på disse?



"Clutchhuset" er laust på BW35 og på BW55 meinar eg. På AW71 er det fast, derfor så går det fint å bygge om på gammal PRV-motor, for du fekk den kassa på 760 også, men så må du ha speedometerdrift, og det var orginalt kun på dei kassene som kom på 240 turbo i USA, så ein må plukke litt forskjellige delar.

For ein 164 må du sikkert vere litt kreativ for å få det til ja.

larsverm
11/09/17, 17:57
Det må nok eventuelt til en større innsats, ja - ingen høy prioritet med det første.

Daniel V
13/09/17, 17:23
Det må nok eventuelt til en større innsats, ja - ingen høy prioritet med det første.

Din førstepri må jo være å få oppdatert trådene dine med litt bilder :p

larsverm
14/09/17, 13:00
Der er du inne på noe. :) Både noe nytt og de gamle som ikke vises mer... :p

Øygard
15/09/17, 16:23
Det er no ikkje store jobben for deg å fiksa dei bilda som ikkje viser lenger heller, det er sikkert 2-3 bilde i alle trådeane dine til sammen :p

larsverm
15/09/17, 16:29
Så så, jeg er sikker på at jeg kan vise til et tosifret antall bildeplasser i trådene mine. :p

gaupe
12/10/17, 00:15
Ut med getragen: http://forum.vccn.no/img-dump/2017/10/164.jpg

volvobrage
12/10/17, 15:45
Og inn med?:)

gaupe
14/10/17, 21:19
Den skal få kome inn att med nytt spakstell, basert på M45, @V20T har fått sveisa litt:
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/10/208.jpg

gaupe
05/11/17, 12:13
Det er håp for denne bilen også, har engasjert ny mekanikar:
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/11/59.jpg


Girkassa kom seg endeleg ut, etter at det gamle spakstellet frå Opelen knakk for snart eit år sidan, no trengte eg å få denne på vegen, sidan det kan vere greit å få flytta den, huset skal seljast.

I mellomtida vart denne kjøpt som krisebil, den har no gjort 7000 km på to mnd, på tide å la den gå vidare:
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/11/60.jpg



Bytta olja på kassa til GL-4 olje som den eigentleg skal ha. då GL-5 olja er hard på synkroniseringsringane. Det viste dessverre godt når eg skylte kassa med diesel, eit "vakkert" gullskimmer i olje og dieselen. Kassa vart nært perfekt å gire med nye foringar og ny o-ring på M47-spakstellet, men det er fortsatt slakk i kula inn mot kassa, her har nok Opel brukt for hard lagering i pinnen og mjuk i staget. Så får forlenge overføringsstaget og snu det nokre grader og maskinere nytt hol ein vakker dag, men no får ein brukt den litt i det minste :)

Plukka ut thelostartof-chippen, sidan sist kontroll sa at COen var for høg og bytta lambdasonde, lukta litt mindre gammal 240, men ikkje heilt reint enno.

Fekk retta det plukket som var på sist EU-kontroll og tok den med i god tru på EU-kontroll. der kom eg tilbake med for høg CO på tomgang og forhøga tomgang: 0,89% :( Så då får ein gå i gang å fikse litt småplukk, det er ikkje så mykje som skal til.

Deretter tenkte eg å få rydda opp i oljekjølaropplegget, der kom filterhalderen i konflikt med batteriet, og alt vart ei plage. Hadde eit håp om å kunne den orginale 940 varmeveksleren, men det er ikkje håp når du har Ferrita si downpipe, så det blir ordinær Mocal filterflytter og slangar ut frå den:
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/11/61.jpg



Filter blir praktisk plassert i skjermen framme, festa i skjermstøtta:
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/11/62.jpg



Eg får prøve med ein filterflytter med utgangar rett ned seinare, og sjå om eg klarar å nytte 940-kjølaren likevel.

Og endeleg etter maaange år, så tenkte eg det var greitt å få på plass oljetemperaturmålar, forundrar meg at ikkje fleire nyttar porten på oljegalleriet. VDO-sensor, med ein haug med overgangar:

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/11/63.jpg


Klokka vart ofra for å få inn oljetemperaturmålaren:
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/11/64.jpg



Så no står det igjen å få på reimane igjen, har fjerna alu-reimhjulet på veiva, og går tilbake til vanleg svingingsdempar og standard reimhjul på vasspumpa, så får vi sjå kva gassmålaren seier i morgon.

volvobrage
05/11/17, 21:14
Bildene dine funkar ikkje:(

gaupe
06/11/17, 01:06
Bildene dine funkar ikkje:(

Ok, skal fikse, måtte sikkert vere innlogga på google for å sjå dei.

sekse
06/11/17, 14:01
Hvilken sensor er det det du brukte til oljetemp? Hvilke gjenger er det snakk om?


Sent from my iPhone using Tapatalk

gaupe
06/11/17, 16:51
Eg fann ut at eg brukte feil, den eg fekk oversendt var ein 120 graders sensor, eg skulle ha hatt 150 grader, det vil seie at eg må gange med 0,8 på målt verdi, så den får eg bytte igjen.

Den du skal ha er denne:
https://www.vdo-gauges.com/sensors/universal-sender-kit/temperature-sender-kit-300-deg-f-150-deg-c-with-us-thread-adapters.html

Trur dette er den som Pedersen har her:
http://www.pedersenracing.no/butikk/instrumenter/vdo-giver-oljetemperatur-m10/

Det står vel og merke ikkje at det er med overgangar, det er vel rørgjengar på det uttaket.

sekse
07/11/17, 10:47
Takk for tipset! Må sjekke hvilken gradering oljetempmåleren min har når jeg kommer hjem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

gaupe
07/11/17, 11:28
Takk for tipset! Må sjekke hvilken gradering oljetempmåleren min har når jeg kommer hjem.


Om du har den orginale til 240, så er den på 150 grader. Eg brukte ein som var levert til Volvo 360, den hadde tydelegvis blå bakrgrunnsbelysning, i staden for grøn...

gaupe
09/11/17, 14:07
Breibandslambda montert, har hatt den liggande i 6-7 år trur eg, så det var på tide. Slit med å få bilen gjennom PKK, har for høg CO på forhøga tomgang. Men no har eg i det minste fått bekrefta at lambdasonda oppfører seg som den skal.

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/11/110.jpg

Skjult installasjon, sonde er montert inn i eksosen ved girkasse, fører ledningsnett ved girstanga, under teppet, for å plassere styringa i midtkonsollet. Drar frå den ledningnett til instrument og indikator-led i knapperada. Analog utgang dratt fram til orginal plassering av kontakt til lambdasonde, for enkelt å kunne veksle mellom orginal sonde og emulert smalbandsonde.

Problemet slik eg ser det, er at den pendlar mellom 14 og 15 i AFR på tomgang og ved forhøga tomgang, dette gjer at utsleppa kryp over tillatt grense, 0,38% på forhøga tomgang, der er kravet 0,3% :( Har ikkje klart å få den ned med rødsprit på tanken heller, evt så har eg fått den ned, men ikkje nok.

Finn ingen vakuum/trykklekkasje med startgass, men likevel så har eg ein mistanke mot innsugspakninga.

Evt så er det VX-kam og 531-topp som er problemet her, har ein A-kam som kan monterast inn.

Standard chip frå FK-motoren er på plass i både tenning og bensinhjerne, og trykket er orginale på FK.

Orginal svingingsdempar er på plass igjen, det endra litt på ganga, men ikkje det underliggande problemet.

Alle tenningsdelar er nye, Volvo orginale pluggar, nye Bougicord pluggledningar, nytt Bosch fordelerlok, ny Bosch rotor. Coil er bytta, to MAF/LMM (Bosch) er prøvd. Ny olje på motoren og nytt filter.

sekse
09/11/17, 19:59
Hva slags merke er den bredbåndslambdaen din? Likte at måleren er anaolg.

gaupe
09/11/17, 20:37
Hva slags merke er den bredbåndslambdaen din? Likte at måleren er anaolg.

Innovate LC-1, den er gått ut og erstatta av LC-2. Måleren er fin den, ganske lettleseleg, du kan velje ganske mange målarar og koble til denne.

Er ikkje så kjempeimponert over korleis dei har laga til settet, alt for tynne ledningar.

The Sven
09/11/17, 20:42
Har du ikke katalysator da?

Prøv å få skrevet ut CO-lappen akkurat når de starter apparatet :)

gaupe
09/11/17, 21:50
Har du ikke katalysator da?

Prøv å få skrevet ut CO-lappen akkurat når de starter apparatet :)

Den er tom... katalysatoren altså

gaupe
10/11/17, 18:24
Då smaug den seg gjennom kontrollen, ein sprekt intercooler seinare og med NGK-pluggar, i staden for Volvopluggar. Ny kontroll i august ;)

Tenker den skal få A-kam i staden for VX-kammen som står der til neste kontroll.

Beachee
11/11/17, 15:11
Jeg kjører med NGK plugger og VX kam.... hadde ikke noe problem med co'n på min. Jeg har ikke kat på bilen.

gaupe
15/11/17, 10:11
Veit du kva verdiar du endte opp på? Har du 531-topp også? Har litt uroleg tomgang, det er nok derfor den varierar litt også.

Men eg føler eg jagar eit problem som eg ikkje har funne enno. Ny kontroll i august...

Den har gått gjennom slik tidlegare, så er noko som har endra seg.

gaupe
16/04/21, 09:14
Denne står igrunnen berre og forfell, ein vakker dag kjem den på vegen att:
http://forum.vccn.no/img-dump/2021/04/57.jpg