PDA

Vis full versjon : Chip C30 1,6D



trulskromke
24/09/11, 16:43
Hei!

Lurte på om noen her inne har noen erfaring med chip fra BSR på en C30 1,6D 2007 mod? Har gjort dette med min, den drar nå veldig ujevnt, og torboen har streiket helt to ganger. Noen som har vært borti samme problem?

M.Engelsen
24/09/11, 20:25
Vet et par som har hatt problem med de. Naboen hadde problem med at innimellom så streiket alt og det kokte med feilmeldinger når han startet den om morgenen. Han stoppet og startet på nytt så var problemet løst.
Var visst bare avogtil men det gjorde meg skeptisk nok til og chippe min.
Har hørt mange som er superfornøyde, men igjen så er det jo som regel skrekkhistoriene som oftest får se dagens lys.

Braathen142
24/09/11, 21:37
kan väre Rica er bedre da :p
Skulle selv ha BSR men blir nok Rica jeg går for selv!

trulskromke
24/09/11, 23:32
Vet et par som har hatt problem med de. Naboen hadde problem med at innimellom så streiket alt og det kokte med feilmeldinger når han startet den om morgenen. Han stoppet og startet på nytt så var problemet løst.
Var visst bare avogtil men det gjorde meg skeptisk nok til og chippe min.
Har hørt mange som er superfornøyde, men igjen så er det jo som regel skrekkhistoriene som oftest får se dagens lys.

Her hjeper der ikke med en stopp-start opperasjon. Må tune ned til original for at feilmeldinger skal forsvinne, og turbo skal begynne å ta igjen. Har bare hørt possitivt om BSR blant kjente og familie som har brukt dem selv, så trodde jo dette skulle gå bra... Men, må bare bruke support-avtalen for det den er værdt, og se om svenskene kan få noe orden på det:)