PDA

Vis full versjon : Turbotrimming.no



skogy
23/09/11, 13:34
Noen som har kjøpt deler der? Evnt hva? Førnøyd med varen(e)? Lang leverigstid osv?

Vurderer å kjøpe gullhjerne -219 og chip til denne.

Ps: ja, vet at det finnes en post om turbotrimming fra før av, men syntes ikke den ga noe svar da topic var dum..

Jonas Soldal
23/09/11, 22:30
Bestillte selv chip av han i sommer. Var litt kluss med at han hadde litt ferie da men fekk den på døren etter ca en uke. Eneste jeg syns er litt dumt er at du MÅ ringe eller sende mail for å få tak i han ;)

Frigstad Racing
24/09/11, 20:19
Veldig grei fyr å varene kommer kjapt. Greit med VCCN-rabatt også.

Christian
24/09/11, 20:35
Bestillte selv chip av han i sommer. Var litt kluss med at han hadde litt ferie da men fekk den på døren etter ca en uke. Eneste jeg syns er litt dumt er at du MÅ ringe eller sende mail for å få tak i han ;)

Hvordan holder du ellers kontakten med folk over fjellet? Kjører du mye langtur?

skogy
24/09/11, 20:38
Hvordan holder du ellers kontakten med folk over fjellet? Kjører du mye langtur?

Haha..

Thomas242
24/09/11, 20:39
Bestillte selv chip av han i sommer. Var litt kluss med at han hadde litt ferie da men fekk den på døren etter ca en uke. Eneste jeg syns er litt dumt er at du MÅ ringe eller sende mail for å få tak i han ;)

Du bruker fax fremdeles du eller?

Har handlet mye smågreier av turbotrimming. Alltid rask levering, riktig levering og god service.

Jonas Soldal
26/09/11, 22:03
Mente at det ikke gikk an å bestille på nettsiden hans. Men for all del...

skogy
27/09/11, 11:13
Mente at det ikke gikk an å bestille på nettsiden hans. Men for all del...

Jeg skjønte det,men var bare litt morro kommentarer:)