PDA

Vis full versjon : Delvis fungerende midtkonsoll.



Atanatar
21/09/11, 22:55
På min 850 '97 opplever jeg at bare noen av bryterne fungerer i midtkonsollen.

Fungerer ikke:
Setevarmen på førersete
Vindusheiser bak (fungerer noen ganger)
Sigarettenner

I og med at vindusheiserne bak fungerer innimellom så virker det som om det er dårlig kontakt et sted. Finnes det en kontakt for hele midtkonsollen? I så fall hvor? Har åpnet for å se litt, men kunne ikke finne noe.

mrstfu
21/09/11, 23:09
isåfall sitter den under skåla under askebegeret, som sitter fast med torx-skruer. OM det er en kontakt for hele, hvis ikke er det nok støpslet du kan ta ut for hver enkelt del.

Marius Skau
21/09/11, 23:15
Plages med noe av det samme, setevarmene fungerer ikke :p Alt av ledninger er koblet på :S

850GLTsilver
22/09/11, 05:05
Setevarmen er som regel at ledningene på termostaten på undersiden av setet har løsnet. Selve bryteren kan også være en del av årsaken.

Vindusheisene er sterkt utsatt for kontaktfeil, det er riktig.

Sigarettenner er koblet direkte uten å gå via de kontaktstykkene under askebegeret. men er ofte innsatt med så mye skitt i bunnen at det blir dårlig kontakt.

Speilbryterne er også utsatt for dårlig kontakt.

Kontaktstykkene under askebegeret ligger fint beskyttet og uten noen særlig fare for ytre påvirkninger av noen art, og det ville forundret meg at det skulle være noen problemer med de.

Atanatar
25/09/11, 23:35
Har nå fått åpnet og sett litt rundt nedi der. Det viste seg at ledningene for sigarettenneren ikke var koblet til en gang. La også merke til at den lille pæren som skal lyse når tenneren er i bruk ikke fungerer. Har nå koblet til alt og skal la det stå over natten før jeg måler volten på nytt.

Kan det være andre grunner enn en mulig strømtyv til at denne er frakoblet?