PDA

Vis full versjon : b230fb i 940 fusker



Dyret
21/09/11, 16:42
har gradvis begynt å fuske når man kjører rolig, begynner å hoste og "hoppe" etter noen sekunder med fin kjøring.
men når man speeder så fusker den i ca et sekund før den plutselig virker fin igjen
toppfarten har også blitt redusert endel
just bytta plugger, det hjalp litt men ikke mye

på forhånd takk for svar :)

Trygve_johnsen
21/09/11, 16:49
sjekk pluggledninger.
har du pluggledninger fra biltema er det bare å bytte! :p

boman
21/09/11, 20:45
Sjekk / bytt også rotor og fordelerlokk.

Dyret
21/09/11, 20:48
tror d var biltema, så bytta til ett sett m org. fra delebilen og tok ut luftfilteret, da blei d greit igjen :D
bare å få tak i et nytt filter så blir det greit igjen :)

Trygve_johnsen
21/09/11, 21:04
er ofte biltema sin feil :P

Wagge Racing
23/09/11, 11:24
biltema sitt tenningsdeler er ikke brukbart !;-)

olemk
17/11/11, 06:56
biltema sitt tenningsdeler er ikke brukbart !;-)

Trodde bosh var et greit merke jeg :P

boman
17/11/11, 07:13
Bosch er et greit merke ja.

olemk
17/11/11, 15:48
Bosch er et greit merke ja.

Bare lurte siden han over her klaga på biltemas tenningsdeler :P
Eneste jeg har hatt dårlig erfaring med, er pluggledningene, for de er det eneste som er egentlig biltemas

boman
20/11/11, 15:04
Har du kjøpt tenningsdeler ifra Biltema som er stempla Bosch? Det hender at Biltema har varer som er laget av kjente og gode merker, feks hendte det (visst nok) før i tida at Biltema solgte Brembo bremseskiver.
Men har aldri hørt noe positivt om Biltema sine tenningsdeler, så jeg har enkelt og greit aldri handla det fra dem.
Det er vel få varer Biltema faktisk produserer selv (selv om det står Biltema på dem), men nok OT om Biltema! :)

Uansett, har du tenningsdeler ifra Biltema ville jeg testa ut med noe annet.

olemk
20/11/11, 21:22
Har du kjøpt tenningsdeler ifra Biltema som er stempla Bosch? Det hender at Biltema har varer som er laget av kjente og gode merker, feks hendte det (visst nok) før i tida at Biltema solgte Brembo bremseskiver.
Men har aldri hørt noe positivt om Biltema sine tenningsdeler, så jeg har enkelt og greit aldri handla det fra dem.
Det er vel få varer Biltema faktisk produserer selv (selv om det står Biltema på dem), men nok OT om Biltema! :)

Uansett, har du tenningsdeler ifra Biltema ville jeg testa ut med noe annet.

Rotor og fordelerlokk er de jeg vet om, pluggene er et amerikansk merke tror jeg