PDA

Vis full versjon : Volvo 780 Bertone, 1988.



Franz K. Hauge
21/09/11, 11:43
Hei,

Veit ikkje om det er andre trådar om Volvo 780 her inne; eg kan i alle fall ikkje finna dei. Har nok sikkert noko å gjera med at det ikkje er så mange av dei som rullar rundt på norske vegar.

I alle fall. Eg har skaffa meg ein 780, 1988-modell, utan turbo (dessverre), og den stakkars skjønnheten har gått som "bruksbil" i lang tid. Ber derfor litt preg av rust, spesielt over bakvindua. Tenkjer eg skal nylakkera heile stasen.

Er det nokon som har kjennskap til kvar det er enklast å finne pent brukte kromlister, støtfangarar, baklys, frontlys til slike bilar? Sverige? USA? (760-deler passar ikkje)

Det er og eit stygt rift i førarsetet. Tips til kven som kan ordna dette for ein overkomeleg penge (Vestlandet helst)?

Og er det noko som har ein delebil til sals, så veit dei kven dei skal ta kontakt med.

Med venleg helsing
FKH
V70 T6 2008
780 Bertone 1988

Volvo-turbo
21/09/11, 11:58
780 er en fin skjelden bil som det ikke er mange av i Norge nei. Det som gjør det vanskelig og mere tid krevende med tanke på å finne nye/brukbare deler er at 780 ikke har noe av betydning felles med 740 & 760 når det gjelder karrosseri og interiør deler desverre. Som du nemte selv så er Sverige og USA de beste landene med tanke på deler. Dvs Tradera.se og ebay.com. svis.se kan ha nye deler til deg.