Vis full versjon : 17" Nebulareplica felger selges! 5500,-
Vurderer nå å lufte felgene for salg da jeg har planer om R-felger på bilen nå om litt. Dette er absolutt ikke noe som er bestemt, kun for å se hva folk vil gi. Alt kan selges for rett pris :)
Sitter Velozza ZXVS dekk på dem med dim 215/45/17. Dekkene ble kjøpt nye i slutten av Juni, og har gått 300 mil. Aldri burna med eller noe :)
Slenger ut et lite bilde:
http://forum.vccn.no/
Ivar Hestø
20/09/11, 12:26
Begynne på 4000,- jeg da.
Litt lite :) Dekker ikke dekkene engang :p
Mellom 5-6 tusen et sted er mer riktig :)
Fortsatt litt lite. Selger ikke for under 5 000 :)
Fortsatt litt lite. Selger ikke for under 5 000 :)
Ok, så 5 da :p
Det er minimum. Men jeg har ikke dårlig tid, så venter litt :) Må få andre felger på vogna først uansett :)
Tror dissa hadde kledd bilen til broren min:) skal høre med han om de jeg:)
6000 om du leverer inn til nærmeste Bring terminal ? Hvordan er tilstanden på felgene? Noe kast?
6000 om du leverer inn til nærmeste Bring terminal ? Hvordan er tilstanden på felgene? Noe kast?
Skal ikke være noe kast i dem :) Jeg kjenner i alle fall ingenting når jeg kjører med dem :) Mulig jeg kan levere dem til Bring ja. :)
Hvis du tar en titt i proskekttråden til 850en min, så kan du se bilde av hver enkelt felg :)
Bump. Mange interesserte :)
Har bud på 6 000 så det er foreløpig uaktuelt :)
Gi en lyd viss du umbestemmer deg :)
Blir kanskje litt for dyrt for meg dette.. Konemor godkjente ikke prisen dessverre :) Lykke til med salg. Det er veldig veldig pene felger dette
Blir kanskje litt for dyrt for meg dette.. Konemor godkjente ikke prisen dessverre :) Lykke til med salg. Det er veldig veldig pene felger dette
Hvem er det som har buksene i din husstand?:D
Kan disse passe en V 50 2007 mod tro?
Mulig det. Sikkert noen andre her som kan bekrefte eller avkrefte det. :)
Volvonikko
06/10/11, 19:06
Går rett på :) Mulig jeg kommer innom skolen med 6lapper :P Får se når du kommer hjem :)
Grunnet kjøper som kjørte for fort er disse for salg igjen.
Hva koster det å få fraktet slike felger opp til Trondheim? Tror disse hadde sett bra ut på 855R`n.
Ca en tusing med Bring på en halvpall
Vil ikke tro det blir noe mer nei :)
Ville nok passe PERFEKT på din bil :)
Tipper at han er i nærheten av Birkeland, Aust-Agder
Jeg bor midt i Birkeland sentrum. 3 mil fra Kristiansand sentrum :)
Solgt og hentet av en trivelig kar her i Kristiansand! :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.