PDA

Vis full versjon : Turbomeck.se



Volvoniføør
19/09/11, 20:10
Har snakket en del med Ulf Karlsson fra Turbomeck.se de siste dagene nå.
Det vi har med å gjøre her, er en ekstremt serviceinnstilt kar som virkelig har peiling på det han driver med :)
Veldig vennligsinnet og full av gode råd.

Så denne karn vil jeg virkelig anbefale til dere andre her på forumet :)

Legger ved link her:
http://www.turbomeck.se/

Kodja
19/09/11, 21:38
har handla 19T bolt on turbo fra han til 242n min. spoler og fungerer fint :)

Volvoniføør
20/09/11, 20:55
Da er turbo på vei fra Turbomeck.se :)
Skulle visstnok også få en litt spesiell gave i pakken med turboen, spent på å se hva i all verden det kan være :p

Volvoniføør
03/01/12, 17:31
Da har jeg litt mer å si om denne karen :)
Er en særdeles trivelig og service vennlig kar som jeg vil anbefale alle å ta en prat med om de skal handle turbo eller annet.
Oljetetningen mot eksossiden på den nye turboen min gikk desverre fyken pga fabrikkfeil, men dette tok han på strak arm og tok imot turboen på reklamasjon uten noe tull :)

Beste leverandør sålangt! :)

Jonas Soldal
03/01/12, 18:42
Har ingenting å utsette på denne karen jeg heller :D Bare gode ord ;)

Morgis
01/03/12, 14:18
Da har jeg fått smake turbomeck sin kundeservice når produktene ikke holder mål.
Kjøpte fabrikkny turbo (hvertfall i følge papirene) av dem i 2009.
Denne skulle fint holde 200000km i følge turbomeck.

Etter 2år og 40000 begynte denne å svette en del olje i innsuget.
Nå etter 3år og 60000 er det blitt enda mer, så jeg valgte å søke reklamasjon hos dem.
Dem ønsket å se på denne, og ba meg sende inn lagerdel.
Dette ble gjort, og etter en tid måtte jeg purre på om dem hadde motatt denne delen.
Litt leting her og der, så fant dem den som skulle være min.
Igjenkokset og skadede turbiner fikk jeg beskjed om.

Hva?, tenkte jeg. Dette stemte overhodet ikke da den jeg sendte inn så ytterst bra ut, og langt i fra igjensotet.
Etter ønske etter mye om og men, om å få denne sendt i retur, fikk jeg beskjeden om at den delen var kastet.
FLOTT! Så her står jeg, med tilbud om fullpris på ny lagerdel fra turbomeck, og ingen del å sende i retur fra dem.

Saken er tatt videre til høyere hold.
Man sender ikke inn deler for inspeksjon, for at den delen skal bli kildesortert uten at kunde blir konfrontert med dette.
Ingen avslag i pris, og faktisk dermed tvunget til å kjøpe ny. En turbo uten lagerdel, er en bil uten motor. ...

Min filosofi. Turbomeck leverer ikke Volvokvalitet. Dem leverer heller ikke kundeservice i ettertid av kjøp.