PDA

Vis full versjon : Bilder av min XC60 2012 summum



jeprex
19/09/11, 19:51
Har ikke fått på heico en da da dette måtte lakkes på nytt :mad:


http://gallery.me.com/chris_stewart#100276/086&bgcolor=black

Per-erik
19/09/11, 20:59
Gratulere med ny flott bil. Jeg får min på torsdag eller fredag. bilder kommer :-)

jeprex
20/09/11, 11:57
Gratulere med ny flott bil. Jeg får min på torsdag eller fredag. bilder kommer :-)

Takk for det. Har vært BMW fantatst til nå men ikke lenger !!! :)

jeprex
30/09/11, 20:53
NÅ er Heico kittet ferdig lakert :) monteres igjen i morgen!!!!
Fått på 35% solfilm fra b-stolpen og fram så nå begynner det å ta form:)

no_good
30/09/11, 21:12
Håper dere blir fornøyd gutter.... Jeg hadde historiens verste xc60 i 12 mnd.
Får ommlevert bil 20.10-11 men da oppgradert til "ocean race edition"...
Mitt eneste ønske er at dette blir en bil som er mer på veien en verksted..

om ikke blir det X6 som neste bil..

Holern
02/10/11, 22:38
NÅ er Heico kittet ferdig lakert :) monteres igjen i morgen!!!!
Fått på 35% solfilm fra b-stolpen og fram så nå begynner det å ta form:)

Gratulerer med ny bil.
Er det godkjent med den filmen du har montert? Hvor fikk du gjort dette?

jeprex
03/10/11, 07:40
Gratulerer med ny bil.
Er det godkjent med den filmen du har montert? Hvor fikk du gjort dette?


Hei Holern,
Solfilm på framvindu er ikke lov i Norge, man ser man på Nye BMW - Porsche er rutene litt tonet fra fabrikk og det er lov i Tyskland. Jeg valgte en film som toner ned 35% den toningen som er fra b-stolpen og bak er ca. 50-55%
Send meg en melding om du ønsker kontakt info på firma som gjør det de holder til i Tr.Heim.
Ønsker ikke utlevere de her da dette ikke er helt etter boka, så skal det sies at det skal mye til om du får mangel lapp på dette om det er proft utført, det ser ut som det er org. montert. :)

Jeg kommer med bilder når jeg har polert.

Tore
03/10/11, 13:40
Det er overhode ikke ulovlig av et firma å montere solfilm på framvindu i Norge så det blir overhode ingen utlevering om du oppgir hvem som har utført. Det som er forbudt er å bruke bil med solfilm på framvindu på offentlig veg, og ansvaret her ligger på bileier og bilbruker.

Er selv blitt stoppet for dette i min ungdom og resultatet kan i verste fall føre til anmeldelse. I mitt tilfelle ble det advarsel og merknad i vognkort på bil og førerkort om at advarsel var gitt slik at jeg neste gang ikke kunne vri meg unna med unnskyldning om uvitenhet.

Praksisen er veldig forskjellig - ble noen måneder tidligere stoppet pga høy fart - da satt fylkets UP-sjef i bilen min og skrev ut forelegg for fart uten å kommentere at rutene foran var bekk svarte...