PDA

Vis full versjon : Medlemsnummer?



Volvo-Lars
17/03/10, 09:59
Ser at dere gutta som styrer denne skuta har medlemsnummer.


Er dette noe oss dødlig vil kunne få? Regner med at en innbetaling vil kunne utløse ett medlemsnummer?:)

ChrML
17/03/10, 10:13
Ser at dere gutta som styrer denne skuta har medlemsnummer.


Er dette noe oss dødlig vil kunne få? Regner med at en innbetaling vil kunne utløse ett medlemsnummer?:)
Ja, det stemmer, blitt spurt om før. Dette kommer etterhvert for oss andre (iløpet av uka mener jeg å ha hørt).

THolandsli
17/03/10, 10:13
Det vil bli mulig å melde seg inn i VCCN iløpet av uka.

Volvo-Lars
17/03/10, 10:14
Det vil bli mulig å melde seg inn i VCCN iløpet av uka.

Okei. Ålreit:) Takk:)

henrik940
17/03/10, 10:35
Og jeg som ville ha nummer 1...

THolandsli
17/03/10, 10:37
Nummer 0001 er opptatt. :P

A.Finstad
17/03/10, 10:42
er det mulig å reservere? :p jeg vil være nr 10 :p

TurboHansen
17/03/10, 11:06
Jeg vil ha nummer 50 ;)

gaupe
17/03/10, 11:07
er det mulig å reservere? :p jeg vil være nr 10 :p

Ikkje mogleg å reservere nei, men du ligg godt ann til å få nr 10 om du betalar i dag :)

A.Finstad
17/03/10, 11:18
jeg kan godt betale NÅ gi meg konto nr :p

gaupe
17/03/10, 11:29
jeg kan godt betale NÅ gi meg konto nr :p

Er berre å melde deg inn:

Årskontigenten er på kr 300
Kontonr er: 1503.15.14654

Merk innbetalinga med ditt virkelege namn og brukarnamn på forumet.

Straks innbetalinga er registrert vil vi gi deg medlemsfordelane på forumet.

Medlemskort og medlemsklistremerke vil ta ca ein månad for å få sendt ut. Husk å passe på at du har ført opp di fulle adresse på kontrollpanelet på forumet, så vi veit kvar vi skal sende dette :)

A.Finstad
17/03/10, 11:41
foresten kansje dette burde bli lakt inn på en sticy eller noe sånt at dette er klart? :p

EDIT: Da har jeg betalt :D håper på bruker nr 10 :p

gaupe
17/03/10, 12:15
foresten kansje dette burde bli lakt inn på en sticy eller noe sånt at dette er klart? :p

EDIT: Da har jeg betalt :D håper på bruker nr 10 :p

Det ordnar seg nok :)

940pearl
17/03/10, 12:15
0005 er vel for sent?

A.Finstad
17/03/10, 12:16
er vell 0007 som er siste nr jeg har sett her inne

THolandsli
17/03/10, 12:27
Finstad ble nr. 0010. Så går det fortløpende etter det numret.

A.Finstad
17/03/10, 12:28
:D herlig :D

TurboHansen
17/03/10, 12:45
Jeg har og betalt nå ;) si ifra når noen vet hva jeg ble da :p

hgnubel
17/03/10, 14:24
La inn betaling nå jeg også, tar gjerne medlemsnummer 42 hvis jeg kan velge :)

Morgis
17/03/10, 14:46
hva ligger bak akkurat nummer 42 om jeg får lov å spørre?

gaupe
17/03/10, 14:50
hva ligger bak akkurat nummer 42 om jeg får lov å spørre?

http://no.wikipedia.org/wiki/42_%28tall%29

Slettmyr
17/03/10, 15:08
Da har jeg også betalt !!! :D

mister j
17/03/10, 15:27
Da var jeg også på svartelista...
Gi meg ett nummer for f.....:D
(et lavt et, om jeg må be)

Dagge91
17/03/10, 15:36
da vil jeg også ha et LAVT tall!:D betalt er gjort;)

hadde ikke gjort no med 240 da evt:P

Anders-
17/03/10, 16:05
Nummer blir delt ut i kronologisk rekkefølge etterhvert som dere betaler inn, de nærmeste dagene vil det også komme ett skjema som man kan melde seg inn med.

ChrML
17/03/10, 16:56
Da har jeg betalt :). Prøv å få meg på nr 20, hehe ;).

Karl
17/03/10, 17:10
Innmeldt. Om det er mulig å få nr 242 så hadde det vært artig:)

mik4oj
17/03/10, 17:20
Straks innbetalinga er registrert vil vi gi deg medlemsfordelane på forumet.

Medlemskort og medlemsklistremerke vil ta ca ein månad for å få sendt ut. Husk å passe på at du har ført opp di fulle adresse på kontrollpanelet på forumet, så vi veit kvar vi skal sende dette :)

Hva er medlemsfordelene på forumet egentlig?

Christian
18/03/10, 13:11
Betalt.

Morgis
18/03/10, 13:22
Har virkelig sansen for denne positive holdningen til forumbrukerene/medlemmene her på vccn :)

hgnubel
18/03/10, 13:47
Har virkelig sansen for denne positive holdningen til forumbrukerene/medlemmene her på vccn :)

Klart vi er positive, vi kjører jo Volvo. Tør ikke tenke på hvordan en VAG-klubb hadde blitt... ;)

Men seriøst, det skal vel ikke mange forumkrasjene til før folk ser verdien av å betale. Og det at det nå blir en formell klubb tror jeg har endel å si, siden det er en større trygghet at pengene går til fellesskapet og ikke inn i privatøkonomien til en ildsjel (uten at jeg vet mye om hvordan det har vært tidligere).

En idé som kanskje andre har kommet med før kan være å ha fullstendig åpne regnskaper, slik at alle kan se hvor mye penger som kommer inn og hvor de går med. Hvis noen i styret eller på vegne av styret gjør en viktig jobb som fortjener lønn så har jeg ikke noen problemer med det, men jeg tror det er lurt å ha full åpenhet fra dag 1 :)

Styret styrer jo naturligvis pengene, hvis noen har problemer med hvordan de brukes kan vi jo ha en egen tråd i medlemsdelen av forumet til å diskutere det, med polls og slikt?

gaupe
18/03/10, 14:13
Klart vi er positive, vi kjører jo Volvo. Tør ikke tenke på hvordan en VAG-klubb hadde blitt... ;)

Men seriøst, det skal vel ikke mange forumkrasjene til før folk ser verdien av å betale. Og det at det nå blir en formell klubb tror jeg har endel å si, siden det er en større trygghet at pengene går til fellesskapet og ikke inn i privatøkonomien til en ildsjel (uten at jeg vet mye om hvordan det har vært tidligere).

En idé som kanskje andre har kommet med før kan være å ha fullstendig åpne regnskaper, slik at alle kan se hvor mye penger som kommer inn og hvor de går med. Hvis noen i styret eller på vegne av styret gjør en viktig jobb som fortjener lønn så har jeg ikke noen problemer med det, men jeg tror det er lurt å ha full åpenhet fra dag 1 :)

Styret styrer jo naturligvis pengene, hvis noen har problemer med hvordan de brukes kan vi jo ha en egen tråd i medlemsdelen av forumet til å diskutere det, med polls og slikt?

Vi kjem til å etterstrebe mest mogleg openheit rundt alt vi føretek oss i styret og våre disponeringar.

Når det gjeld enkelt økonomiske disponeringar, er dette ei myndigheit som generalforsamlinga gir styret, der har medlemmane forsovidt anledning til å kreve ekstraordinær generalforsamling om ein ønskar å kaste styret.

I 2010 er det ikkje budsjettert med at nokon skal få betalt for å gjere noko arbeid, det går nok mest andre vegen, at vi legg ut privat for utgifter som klubben skal dekke. Per i dag har vi privat lagt ut for software til forumet og depositum for Rudskogen-treffet. Dette vil verte dekt av klubben når vi har økomien på plass.

Sidan vi per i dag står på bar bakke, så må vi veldig forsiktige med disponeringar, og håpar på å bygge oss opp ein eigenkapital, som gjer det råd å satse i åra framover. Mykje spanande kjem til å skje :D

I og med at vi har hatt eit stiftingsår i år, så har vi prøvd å få ting stabla på beina så fort som råd. Til neste år vert det ordinær generalforsamling med godt oppmøte :)

sekse
18/03/10, 18:15
Dette lover bra, Gaupe. Har trua på at dette kjem til å verta ein aktiv og interesant klubb.

No har eg og betalt.

Mogleg å få to klistremerke? Ein til kvar bil;)

andreas y.
18/03/10, 20:27
Mogleg å få to klistremerke? Ein til kvar bil;)

kunne eg og tenkt meg:)

Morgis
18/03/10, 20:52
Klistermerker vil snart komme. Det jobbes med leverandør :)

mamolv
18/03/10, 21:37
skal bli medlem nr 81 jeg....men blir vel en stund til medlemstallet kommer opp dit enda.

hgnubel
19/03/10, 00:24
Klistermerker vil snart komme. Det jobbes med leverandør :)

Er det bestemt noe om type, størrelse, etc? Hadde vært greit med noe som ikke var alt for skrikende, så kan heller de som vil gjøre bilen sin til en eneste stor reklameplakat for VCCN bestille større merker :)

Anders-
19/03/10, 02:57
Er det bestemt noe om type, størrelse, etc? Hadde vært greit med noe som ikke var alt for skrikende, så kan heller de som vil gjøre bilen sin til en eneste stor reklameplakat for VCCN bestille større merker :)

Det er vel så og si spikret at det vil bli en sticker som er ca. 220mm bred og ca. 50 høy.

roarrr
19/03/10, 08:27
Da er medlemsavgift innbetalt, og en er med i det gode selskap.
Det føles mye bedre når en betaler for et medlemskap, og formålet er drift av en seriøs klubb.

cossykiller
19/03/10, 13:00
der har jeg også betalt, betalt denne med et større smil en årsavgiftene for og si det sånn :) her ser man ihvertfall hvor pengene går

gaupe
19/03/10, 13:37
Då var forumet oppdatert med dei innbetalingane vi har fått på konto til no :) For desse betyr dette først og fremst:
* Større Innboks
* Medlemsnummer på profilen
* Adgang til medlemsforum

Volvo-Lars
19/03/10, 14:19
Då var forumet oppdatert med dei innbetalingane vi har fått på konto til no :) For desse betyr dette først og fremst:
* Større Innboks
* Medlemsnummer på profilen
* Adgang til medlemsforum

Hva vil medlemsforum si?

gaupe
19/03/10, 14:21
Hva vil medlemsforum si?

Det blir lukka forum for medlemane, vi legg ut referat frå styre og generalforsamling, samt budsjett, innkallingar til møte. Og informasjon om tilbod som kun medlemane kan benytte seg av.

cossykiller
19/03/10, 14:29
så kjipt og holde meg utafor bare for banken ikke klarer og få ræva i gir :D vil det også være snakk om rabatter fremover i tid ?

gaupe
19/03/10, 14:33
så kjipt og holde meg utafor bare for banken ikke klarer og få ræva i gir :D vil det også være snakk om rabatter fremover i tid ?

Hehe, ja, vi jobbar med rabattavtalar. Håpet vårt er å få til avtalar som gjer at medlemskapet løner seg berre basert på det. Det var vi som er her no, som innhenta alle avtalane til Volvoforum, så vi kjem minst til å ha like gode avtalar - men kjem nok ikkje til å ha like mange avtalar. Det skal vere litt eksklusivt å samarbeide med oss :)

Volvo-Lars
19/03/10, 14:38
Det blir lukka forum for medlemane, vi legg ut referat frå styre og generalforsamling, samt budsjett, innkallingar til møte. Og informasjon om tilbod som kun medlemane kan benytte seg av.

Altså kunn en liten del av forumet? Ikke hele greia?:) hehe

gaupe
19/03/10, 14:40
Altså kunn en liten del av forumet? Ikke hele greia?:) hehe

Nei, berre ein liten del ja, mykje av klubben sitt formål er jo å drive ein møteplass på nettet for Volvofolk. Og det blir jo slik at dei betalande medlemane er med på få dette til få fungere. Gode forslag til ekstra fordelar for medlemane vert motteke med takk :)

cossykiller
19/03/10, 15:14
er bra at det ikke blir slik at for og kunne se siden må du være medlem. Da folk som tenker på og kjøpe volvo, men trenger råd til hva de skal se etter osv får en sjanse til dette. Istedenfor og tvinge dem til og betale. Så når dem ser hva dette er kan de heller være med og betale :)

Volvo-Lars
19/03/10, 15:33
Gode forslag til ekstra fordelar for medlemane vert motteke med takk :)


Kanskje rimeligere å kjøre på banetreff som blir arangert av VCCN?
Billigere for medlemmer i en eventuele webshop?:)
Egen rekke med medlemers biler på treff, sortert etter 200, 700, 900 osv...


Edit: Dette er sikkert blitt forslått før når jeg tenker meg om, hehe:)

Christian
19/03/10, 16:24
Jeg har ikke større innboks enda, er sw'en under oppdatering?
Jeg hadde håpa på nr 23, men fikk 22 :( :P


Edit: Og hvorfor er det ikke lengre bilde i signatur?

gaupe
19/03/10, 16:44
Jeg har ikke større innboks enda, er sw'en under oppdatering?
Jeg hadde håpa på nr 23, men fikk 22 :( :P


Edit: Og hvorfor er det ikke lengre bilde i signatur?

Sånn, då var signaturen på plass igjen. Og du du har fått femdobla PM-boksa di :)

Beklager, fekk ikkje med deg det med medlemsnummeret.

Shaiko
19/03/10, 16:54
Nå har faan ma jeg også betalt ;o

SirKim
19/03/10, 17:43
De som betaler nå, får dem større innbox blandt anna nå?


Forslag til medlemsfordeler:

Hadde vært morro å dratt igang et lotteri kanskje eller noe?
En gang hver måned eller noe så trekker dere mellom et medlemsnummer som vinner en liten ting? Nøkkelknippe det står VCCN på f.eks eller bare sånne småting tenkte jeg på. Selv om det ikke er noe store greier, er det jo morro for den som får det uansett :) Så alle som er medlem som har et medlemsnummer er hele tiden med på lotteriet.

bare et forslag :)

gaupe
19/03/10, 18:27
De som betaler nå, får dem større innbox blandt anna nå?


Forslag til medlemsfordeler:

Hadde vært morro å dratt igang et lotteri kanskje eller noe?
En gang hver måned eller noe så trekker dere mellom et medlemsnummer som vinner en liten ting? Nøkkelknippe det står VCCN på f.eks eller bare sånne småting tenkte jeg på. Selv om det ikke er noe store greier, er det jo morro for den som får det uansett :) Så alle som er medlem som har et medlemsnummer er hele tiden med på lotteriet.

bare et forslag :)

Eit godt forslag :)

Betalande medlemar får grense på 250 meldingar i Innboksa.

ChrML
19/03/10, 18:28
Krever PM's mye ressurser fra serveren? Hva med uendelig plass som det var på VF? Hehe, veit bare at 250 PM's også fyller seg fort ;).

gaupe
19/03/10, 18:30
Krever PM's mye ressurser fra serveren? Hva med uendelig plass som det var på VF? Hehe, veit bare at 250 PM's også fyller seg fort ;).

Var vel ikkje uendeleg plass på vf?

Det krever ikkje veldig mykje nei. Men det vert jo stadig meir å ta backup av, vi kan følge med på utviklinga på det.

ChrML
19/03/10, 18:31
Var vel ikkje uendeleg plass på vf?

Det krever ikkje veldig mykje nei. Men det vert jo stadig meir å ta backup av, vi kan følge med på utviklinga på det.
Var uendelig på VF. Kunne kun ha 100 eller 200 PM's i hver mappe, men når innboks/utboks var full så kunne man bare lage nye mapper og flytte alt over i dem så kunne man ha 100/200 nye PM's og fortsatt kunne bla opp i arkivet/mappene ;).

boman
19/03/10, 21:01
Da har jeg også betalt, får håpe jeg får medlemsnr 20 :D hehe

Edit: Jeg ser jo at nr 20 alt er tatt og at jeg antagelig får noen nr høyere ;)

ChrML
19/03/10, 21:05
Da har jeg også betalt, får håpe jeg får medlemsnr 20 :D hehe

Edit: ser nå at chrml allerede har nr 20, hehe
Haha, var så heldig og fikk den :)

boman
19/03/10, 21:07
ja, hehe får håpe på 25 eller 30 da :) Rundt tall er jo litt stilig ;)

boman
19/03/10, 21:08
Hvorfor står det VCCN medlemsnummer : 000x på noen mens på andre står det uten flere 0 foran?

ChrML
19/03/10, 21:10
Hvorfor står det VCCN medlemsnummer : 000x på noen mens på andre står det uten flere 0 foran?
Kan se ut som medlemsnummeret er en tekststring de skriver inn, og ikke et nummer som automatisk blir utdelt når de inkluderer brukere i medlemsgruppa.

The Sven
19/03/10, 21:12
Fordi enkelte mener at vi skal ha firesifrede medlemsnummer og andre mener vi kan begynne på 1 hehe.. Blir nok likt bare de høye herrer klarer å bli enige om noe.

THolandsli
19/03/10, 21:12
I starten var vi litt pessimistiske og trodde vi skulle få under 9999 medlemmer, så vi gikk for 4-sifret medlemsnummer. Men nå ser vi at dette kommer til å dra ivei til det uendelige så da gjør vi det enkelt å starter på 1 og ser hvor langt vi kommer. ;)

Skal fjerne alle nullene nå.

(Den egentlige grunnen er vell egentlig at en del datasystemer setter lite pris på tall som starter på 0)

boman
19/03/10, 21:16
Kan se ut som medlemsnummeret er en tekststring de skriver inn, og ikke et nummer som automatisk blir utdelt når de inkluderer brukere i medlemsgruppa.

THolandsli : Hvis det er sånn så vil jeg veldig gjerne bli nr 25! :)

ChrML
19/03/10, 21:17
THolandsli : Hvis det er sånn så vil jeg veldig gjerne bli nr 25! :)
De øker i kronologisk rekkefølge :). Ellers blir det bare surr og rot ;).

boman
19/03/10, 21:17
De øker i kronologisk rekkefølge :). Ellers blir det bare surr og rot ;).

Regna med det, men er jo lov å spørre :) hehe

THolandsli
19/03/10, 21:39
Blir kronologisk ja. 25 er vell også opptatt. :)

boman
19/03/10, 21:55
jaja, spiller jo egentlig ingen rolle :P men blir ekstra glad hvis jeg får et rundt tall ;) hehe

THolandsli
19/03/10, 22:02
Bare å melde seg inn fort det, så kanskje du havner på 30. :rolleyes:

ThePlace
19/03/10, 22:16
Hvor ofte oppdaterer dere listene her, med tanke på å få medlemsnr og de andre fordelene?

Er det fortløpende etter registrert betaling eller samles det opp en bunch før oppdatering?

THolandsli
19/03/10, 22:26
Vi får mail hver dag fra banken med oversikt over innbetalingene det siste døgnet, så oppdaterer vi det i medlemsregister og forumSW 1-2 ganger i uka. Nå i oppstarten når det er mange registreringer blir det nok oppdatert daglig.

Utsending av dekal og medlemskort vil sannsynligvis bli gjort ca 1-2 ganger i mnd. pga vi må bestille kortene (type kredittkort), samt spare oss for litt arbeid.

sekse
19/03/10, 22:46
Blir kronologisk ja. 25 er vell også opptatt. :)

Tydelegvis!:D

Såg det ikkje før nett no, trudde kanskje det skulle koma ein e-post med betalingsbekrefting eller noko?

Jaja, pengane har åpenbart kome fram.;)

THolandsli
19/03/10, 22:52
Vi er ikke helt i mål med registreringssystemet enda. Dette er bare en tjuvstart ;)
Kommer registreringsskjema etterhvert.

boman
20/03/10, 02:09
Bare å melde seg inn fort det, så kanskje du havner på 30. :rolleyes:

Satt over penger tidligere idag (som jeg sa litt lenger opp også ;) )

cossykiller
20/03/10, 11:02
skjedde for dette, betalte klokka 5 og var medlem i 8-9 tia ? tror jeg...
Åssen blir medlemskortet seende ut da ? kanskje vi kunne hatt en konkuranse på layout ? når dere har bestemt hvilken type kort som vil bli brukt ?

gaupe
20/03/10, 11:39
skjedde for dette, betalte klokka 5 og var medlem i 8-9 tia ? tror jeg...
Åssen blir medlemskortet seende ut da ? kanskje vi kunne hatt en konkuranse på layout ? når dere har bestemt hvilken type kort som vil bli brukt ?

Medlemskorta blir av kredittkort-type, slik at det skal vere slitesterkt og enkelt å ha med seg. Layoten er ikkje laga enno, men ser ikkje for meg noko veldig komplisert.

Folk kan gjerne kome med innspel :)

TurboHansen
20/03/10, 12:48
Medlemskorta blir av kredittkort-type


Det er tøft ;) da vil jeg ha bilde av bilen min, sånn man kan få i bankkortet :p tøft hadde ikke det vært a? :)

A.Finstad
20/03/10, 13:11
hadde vært fint med en mulighet for å slippe å fornye det hele tiden at vi som medlemmer bare bestiller sånn klistre lapp kvitering i nettbanken når vi betaler og klistrer den på kortet sånn at vi holder utgifter nede? jeg syns dette er en smart løsning i hvertfall:p

A.Finstad
20/03/10, 13:13
Det er tøft ;) da vil jeg ha bilde av bilen min, sånn man kan få i bankkortet :p tøft hadde ikke det vært a? :)

kan man få bilde av bilen sin på bank kortet?:eek: det må jeg høre med banken om siden jeg må bytte kort nå mitt er utslitt:p

boman
20/03/10, 13:22
kan man få bilde av bilen sin på bank kortet?:eek: det må jeg høre med banken om siden jeg må bytte kort nå mitt er utslitt:p

Tror det bare er sparebank1 som gjør det :(

A.Finstad
20/03/10, 13:26
kjipt da:( har dnb

ArneR
20/03/10, 13:31
Tror ikke det er bare sparebanken som gjør det nei..

Fikk ikke brukt nettbanken idag, så jeg må vente til i morgen eller mandagen før jeg betaler.

Et rundt tall i medlemsnummeret hadde vært fint ja.. Men det er ikke noe krav.. :p

cossykiller
20/03/10, 20:22
hva med og også lage skiltholdere ? med nick og vccn.no stående under ?

andreas y.
20/03/10, 20:31
hva med og også lage skiltholdere ? med nick og vccn.no stående under ?

allerede nevnt her http://forum.vccn.no/showthread.php?t=49

THolandsli
20/03/10, 20:35
Skiltplater holder, men tror nok ikke vi kommer til å selge de med nick på. Vi kan derimot gi tillatelse til å bruke vår logo på plater du selv vil bestille. Men det får vi komme tilbake til etterhvert.

Johannes
21/03/10, 09:41
Da er betalinga gjennomført og underveis :):) Blir spennende å vente å se vilket medlemsnummer jeg får..:p

boman
21/03/10, 19:09
Hva er poenget med at nicket til medlemmer blir bold og med farger? Fargene er vel for å skille medlemmer, admin osv men det ser veldig voldsomt ut syns jeg siden skrifta er bold.
Personlig syns jeg ikke det er nødvendig med et så stort skille mellom betalende og ikke betalende medlemmer (bold skrift).

Er det meningen at det står "Meldinger : x" antall og "Karakterpoeng: x" antall med større skrift på betalte brukere?

THolandsli
21/03/10, 19:14
Bold er nå fjernet. Vi prøvde forskjellige måter for å skille administratorer, moderatorer og VCCN medlemmer litt fra mengden og endte opp med bare fargekoder.

Hvorfor Meldinger og Karakterpoeng er litt større på disse brukergruppene vet jeg ikke.

TurboHansen
21/03/10, 19:22
Jeg synes det er diggbart :D

boman
21/03/10, 19:37
Bold er nå fjernet. Vi prøvde forskjellige måter for å skille administratorer, moderatorer og VCCN medlemmer litt fra mengden og endte opp med bare fargekoder.

Hvorfor Meldinger og Karakterpoeng er litt større på disse brukergruppene vet jeg ikke.

Ja, ble fint som det er nå (kun farger). En oversikt over hva fargene betyr kommer kanskje også?

Jeg fant feilen på hvorfor meldinger og KP er større: det er lagt på en div-tag bak medlemsnummeret som opphever div'n "smallfont".

Fjellvang
21/03/10, 20:27
Betalt :p

THolandsli
21/03/10, 20:42
Ja, ble fint som det er nå (kun farger). En oversikt over hva fargene betyr kommer kanskje også?

Jeg fant feilen på hvorfor meldinger og KP er større: det er lagt på en div-tag bak medlemsnummeret som opphever div'n "smallfont".

Godt observert. Nå er det fikset. :rolleyes:

boman
21/03/10, 20:49
Godt observert. Nå er det fikset. :rolleyes:

men for å få det i lik stil (og for å være valid-html) som resten av teksten der så bør det forsåvidt skrives inn slik: <div>VCCN Medlemsnummer: $variabel</div> og ikke med br som er gjort nå. (evt en br før div taggen for å få den skilt ifra bosted).
nå er jeg pirkete nå, hehe :p

THolandsli
21/03/10, 21:09
Bare greit at noen kontrollerer litt av det vi gjør på bakrommet og. hehe
Nå har jeg pussa litt på den igjen. :)

boman
21/03/10, 21:21
Men jeg pirker enda litt mer jeg :
Jeg syns det ville vært bedre hvis nicket til brukere med annen farge en standard også blir rød når man holder musa over (og ikke bare streken under som nå) :p

Kenneth D
21/03/10, 22:24
Da har jeg betalt inn 300kr til dere;)

THolandsli
22/03/10, 12:27
Men jeg pirker enda litt mer jeg :
Jeg syns det ville vært bedre hvis nicket til brukere med annen farge en standard også blir rød når man holder musa over (og ikke bare streken under som nå) :p

Det er jeg helt enig i. Men det er en SW-bug fra vBulletin så den er jeg ikke sikker på hvordan vi skal løse. Vi skal snart oppdatere forumSW til nyere versjon så vi får se om det bedrer seg da.

gaupe
22/03/10, 12:45
Det er jeg helt enig i. Men det er en SW-bug fra vBulletin så den er jeg ikke sikker på hvordan vi skal løse. Vi skal snart oppdatere forumSW til nyere versjon så vi får se om det bedrer seg da.

Vi endrar minst mogleg per i dag, så får vi arbeide nyare på den nye versjoenn i staden. Oppgraderinga er forhåpentlegvis ca ei veke unna.

Shaiko
22/03/10, 16:35
Hakke registrert noe betaling på meg enda ell? lurer på hvilket nummer jeg får o_O

gaupe
22/03/10, 16:41
Hakke registrert noe betaling på meg enda ell? lurer på hvilket nummer jeg får o_O

Oppdateringsmailen kjem kl 18 kvar dag, så då finn vi det ut :)

Kenneth D
22/03/10, 17:49
Oppdateringsmailen kjem kl 18 kvar dag, så då finn vi det ut :)

Må gi beskjed om det er mottatt innbetaling fra meg også:)

ThePlace
23/03/10, 20:57
Jeg betalte i helgen.

boman
23/03/10, 20:59
Må gi beskjed om det er mottatt innbetaling fra meg også:)

Det er det nok, siden du har medlemsnr ;)

THolandsli
23/03/10, 21:02
Jepp, vi sender ikke ut melding om at betaling har motatt siden det kommer fram ganske tydelig på forumet.

ThePlace
24/03/10, 22:50
Hmmmm, registrert betaling den 19/3 i nettbanken.

Er den registrert hos dere eller?

Johannes
25/03/10, 21:13
Hmmmm, registrert betaling den 19/3 i nettbanken.

Er den registrert hos dere eller?

Den er sikkert registrert,;) da du har fått medlemsnummer:)

Mathisen
26/03/10, 10:08
jeg betalte klokka 10.30 eller no i går å det virker ikke som att mitt er aktivert enda

Volvo-Lars
26/03/10, 12:21
jeg betalte klokka 10.30 eller no i går å det virker ikke som att mitt er aktivert enda

Jeg betalte rundt samme tidspunkt i går, det kommer nok i kveld ska du se;)

Swissman
27/03/10, 01:08
Hmmmm. Må vel snart melde meg inn nå. Skal gjerne ha nummer 66. :)

Mathisen
27/03/10, 10:55
volvo-lars har fått medlemsnr men ikke jeg..

gaupe
27/03/10, 11:06
volvo-lars har fått medlemsnr men ikke jeg..

Medlemsnummer kjem straks betalinga er registrert, og det virkar som dei kjem litt i hulter og bulter i banken.

gaupe
27/03/10, 11:07
Hmmmm. Må vel snart melde meg inn nå. Skal gjerne ha nummer 66. :)

Vi er snart der :) Berre meld deg inn du, så skal eg føre deg opp på det nummeret :)

Mathisen
27/03/10, 15:18
Medlemsnummer kjem straks betalinga er registrert, og det virkar som dei kjem litt i hulter og bulter i banken.

Okei..

Swissman
27/03/10, 15:25
Vi er snart der :) Berre meld deg inn du, så skal eg føre deg opp på det nummeret :)

Betalt i banken og mail er sendt. :cool:

ArneR
30/03/10, 21:27
Vil gjerne ha nr 77 om det er ledig, logger inn i nettbanken i dette øyeblikk.. :D

Dan Bay-Johansen
30/03/10, 23:30
Betalt :D

ArneR
01/04/10, 06:57
Hm, intet medlemsnummer enda? Har postbanken da, om det har noe å si?

ss242
01/04/10, 07:39
Nå er det påskeferie, så kan vel gi folk litt fred og ro;)
Sett deg i solveggen og ta en pils:)

henrik940
01/04/10, 10:18
Nå er det påskeferie, så kan vel gi folk litt fred og ro;)
Sett deg i solveggen og ta en pils:)

Vel, får vel sette meg i regnveggen jeg da..

THolandsli
01/04/10, 11:33
Har oppdatert litt nå. Men regner med vi ikke får noen nye innbetalingsoversikter fra BBS før over påske.

ArneR
01/04/10, 16:27
Henrik940: Haha :D Er ikke mye bedre her..

Men har fått meg et nummer nå, så nå er det bra.. :p

boman
01/04/10, 20:01
Henrik940: Haha :D Er ikke mye bedre her..

Men har fått meg et nummer nå, så nå er det bra.. :p

Grattis, ikke dårlig :p:D