PDA

Vis full versjon : Error på cd spiller Hu 803 ??



nordan27
16/09/11, 20:56
Har en Hu 803 cd/radio 4 disc spiller som har begynt å fuske på flere av cd som jeg prøver å spille av det kan være error på 1 -2 men virke på 3 men error på 4 cd n , hva kan jeg gjøre for å få det til å virke normalt??!
må jeg sende den bort for kansje å skifte laser , eller er det nok med å bruke en rense cd ,eller er det mulig å rense ved å åpne hele dritten??

mister j
17/09/11, 16:05
Helt ærlig: kjøp imiv og iPod...
Er dyrt å fikse disse :(

GLTOslo
17/09/11, 19:01
Har en Hu 803 cd/radio 4 disc spiller som har begynt å fuske på flere av cd som jeg prøver å spille av det kan være error på 1 -2 men virke på 3 men error på 4 cd n , hva kan jeg gjøre for å få det til å virke normalt??!
må jeg sende den bort for kansje å skifte laser , eller er det nok med å bruke en rense cd ,eller er det mulig å rense ved å åpne hele dritten??

Det fins en haug med tråder som omhandler dette velkjente problemet. CDskifter mekanismen er veldig avansert og med årene går mekanikken tørr og svikter. Det er som regel en mekanisk feil som kan løses med noen oljedråper, men som regel bare midlertidig. Uansett er det derfor en fordel å bare bruke 1 CD om gangen. Da slipper du høyst sannsynlig unna CD-error problematikken.

Da er HU-803 helt genial. Sammen med high performance eller premium høyttalere +PA og evt sub. er det få andre bilmerker som kan matche slik originallyd