Vis full versjon : Ekstrautstyr?
Har en merkelig ting mellom for setene som jeg lurer på om var ekstrautstyr?
Det er ikke setebelte i midten bak, så lurer på om denne er der for å ta imot ved en eventuel kollisjon? :)
http://i704.photobucket.com/albums/ww45/gneizten/CIMG0914.jpg
iogmed du ikke har setebelte bak, noe som var standard i alle volvoer fra 70(?) tallet, høres det ut som din bil har vært noe form for spesial kjøretøy.
Kan det stemme? Noe militært eller noe?
Er nok for å ta i mot ved støyt den saken. Aldri sett den før.
Sett detta på et par 242´er tidligere. Virker som det er en slags barnesikring. Men lurer litt på hvorfor, er jo setebelter til alle på 240?
Tror ikke denne har vært noe spesial kjøretøy nei! har vært en gammel mann som har eigd denne fra bilen var ny ;) det har heller ikke vært setebelte i midten før heller, for da ville det vel vært festet to setebeltelåser isammen på ene siden? Men det har trolig vært barnesete i midten, for det var skrudd fast noen stropper som nok var der for å feste barnesetet. Er en 82 mod :)
Vanleg å finne på politibilar dette, men var også i vanleg handel. Var vel tillate å ikkje ha belte i baksetet fram til 85 trur eg. Men eg kan ikkje huske å ha sett ein 240 utan belte bak før.
Vanleg å finne på politibilar dette, men var også i vanleg handel. Var vel tillate å ikkje ha belte i baksetet fram til 85 trur eg. Men eg kan ikkje huske å ha sett ein 240 utan belte bak før.
okei :) er belte i baksetet her, men mangler kun i midten...
Er barnesikring av noe slag :p
er barnesikring dette ja, så ungene ikke fikk til og komme "fram" i bilen.
har en slik liggende selv, sære greier som det ikke er så alt for mye av
Takk for alle svar :D Denne er hvertfall veldig grei å ha når en kjører fulle folk, slipper at folk skal knø seg frem mellom setene! :D
Takk for alle svar :D Denne er hvertfall veldig grei å ha når en kjører fulle folk, slipper at folk skal knø seg frem mellom setene! :D
hehe, ja. Den alvorlige praten alle skal ha i fylla ;)
ja alltid noen som har noe viktigt eller en lur idê de må fortelle om da :P
huff kjenner meg igjen så alt for mye i det der alvårspraten i fylla (A) hehehe
huff kjenner meg igjen så alt for mye i det der alvårspraten i fylla (A) hehehe
hehe, trur nok det er mange som kjenner seg igjen i den :o
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.