PDA

Vis full versjon : Feste av bross-fanger! volvo 245



Volvonikko
12/09/11, 19:07
Tenkte jeg skulle fest bross-fangeren min med tec7. Noen som har erfaringer med det ? I stedenfor å borre skrue hull.. Er det ikke lettere å lime ? Må vel sitte bra ?

Noen som vet hvor jeg kan få handlet blank tec7 ?

colaboy85
13/09/11, 17:38
Jeg har villa helst ha skrud det.
om du vraker brossen.. da blir det mer jobb.
men europris har vel tec7????

Volvonikko
13/09/11, 19:17
Ja er vel kanskje best å skru..
Den kom jo i tre deler :S Men skal alltids klare å få den sammen og få montert den på bilen :)

Aha.. Har alltid lurt på hvor dem selger det, men da fikk jeg svar på det også :)

kristiansl
18/09/11, 18:51
jeg skrudde brossen min, og så limte jeg med rutelim i skjøtene, deretter glassfiber sparkel :) og det sitter som støpt asso ! den sitter bedre enn original fangeren ;) eller leppa da..

Hassel
19/09/11, 18:32
Tech7 selges hos de fleste byggevarekjeder, da jernia også (trur jeg), eller noen andre typ altmuligbutikker, som tidligere nevt europris..

Volvonikko
20/09/11, 12:29
Fikk tak i tec7.. Eller jeg kjøpte trans7, altså blank lim.. slik at det ikke syns så godt.. Men limer like sterkt som tec7en :)

Borret du bare og skrudde hull på samme plass som org fanger ?
Tenkte jeg skulle skru der jeg også, event. lime skjøtene og skru dem i toppen...

Var serriøst noe dritt å få i sammen.. Delene passer ikke overens :/

kristiansl
21/09/11, 19:58
nei de delene er no dritt å få sammen ;) må bruke hue litt når man sparkler og pusser og sånt pån, men jeg skrudde den i toppen der som original fangern sitter og så limte jeg de side kantene av brossen fast i skjermen :) NB: MED RUTELIM og veit ikke om tech7'n eller trans7 er like sterkt men mitt sitter værtfall noe helt inni hælvete :))) hehehe

Volvonikko
22/09/11, 00:22
Aha :P Regner med Tec7en er like sterk. Skal jo lime 100kg pr kvadrat cm

Men har du bare sparklet delene sammen også skrudd midtdelen fast og limt beggen addonsa ?

kristiansl
23/09/11, 16:20
jeg har limt alle skjøter, og så har jeg sparkla oppa der igjen, men jeg har jo pussa ned og skrapa vekk det meste av limet som lå i sprekkene der. få det til og sitte godt, for den fronten får kjørt seg om vinteren (: hehe

Volvonikko
24/09/11, 20:39
Hehe det vil jeg tro :)
Får vel prøve samme teknikk som deg da.. Går det ikke bare ann å nagle alt sammen, event. lime skjøtene i innerskjermer og vanlig skruehull til midtdelen ? :)

kristiansl
26/09/11, 13:56
Jo jeg brukte de originale skrue høla forran;) bruk det og masse lim, nagling i skjermene vil begynne å ruste fort med alt det jævla vei saltet som vi bruker -.-'

Volvonikko
26/09/11, 20:45
Får prøve da :) Bilen skal ikke vinterkjøres, så det skjer nok ikke :)

kristiansl
26/09/11, 22:42
hehe, ja men da er det jo greit ;) men få det til å skikkelig med en gang !
lykke til :)

Volvonikko
27/09/11, 08:46
Takk for det :)