PDA

Vis full versjon : trøbbel med insprut FK



Mr.Berg_Racing
12/09/11, 13:14
hei, jeg har problemer med og få dysene til og åpne på min volvo. det er en ombygget volvo 740 med en 95 model 940 fk motor. den begynte og gå som ei snekke. for så og ikke ville gå i det heletatt. den har tenning, og bensin helt frem til fuelrail, men når jeg skrudde opp og dro den på starter`n så kom det ikke noe bensin igjennom dysene. hva kan problemet være? hjerne eller noe kanskje? mulige andre måter og fikse dette på? jeg har planer om og sette inn grønne r dyser. men hørt at jeg må bygge om med formotstander da. kan dette løse problemet mitt? takker på forhånd for all hjelp.

mvh Berg_Racing

Jan turbo
12/09/11, 14:02
Det sitter ett sort hjelperele som skal være med å åpne dysene sammen med signal fra hjerne. På min 90 mod 740 turbo sitter det på venstre dempertårn. Men på en del 940 sitter det på høyre dempertårn. Sjekk om det er iorden.
Hvis du skal kjøre med 968 dyser så må mostand fjernes.
Hvis du trenger sånne dyser kan du få kjøpe mine,de er kun prøvekjørt men blir for små
for meg denne gangen.

Mr.Berg_Racing
12/09/11, 14:17
mente det var bensinpumperelè jeg. har iværtfall prøvd med 4 forskjellige som alle skal være i orden, har prøvd dem i en annen bil også. takk for tilbudet, men jeg har allerede et sett som er helt nye. hva skulle du hatt for de i værstefall da?;)

Jan turbo
12/09/11, 14:34
Bensinpumperele sitter jo i sikrboksen.

Jan turbo
13/09/11, 13:25
Hvis bilen din har gått uten formotstander er det mulig att du kan ha svidd av dyser el hjerne.

Mr.Berg_Racing
15/09/11, 16:17
da har jeg byttet ut begge hjernene på bilen. fikk fyra rakleværket. men det er fremdeles noe som er muffens med den. den nekter og gå på turbotrykk. å spytter og hoster som om den hadde tuberkulose. tips tas imot med stor takknemmelighet:)

zachariass
15/09/11, 16:53
Du må ha formotstand, mye mulig luftmassemålern din e gåen, ettersom den ikke går me overladding

Mr.Berg_Racing
15/09/11, 17:12
har formotstander. jeg kjører orginalt trykk nå. men har satt inn chippa bensinhjerne og gullbox. så jeg vet ikke om jeg burde justere opp trykk til rundt 0.5 eller noe? har ekstra lmm så kan jo fort prøve og bytte den. men den ser iværtfall hel ut.;)