PDA

Vis full versjon : sideskjørta sprekker i endene... quickfix? :p



Kodja
15/03/10, 20:51
Dynamic sideskjørta mine sprekker opp i endene pga snøen som ligger gjemt inni\bak de nå som snøkavet har styra på i 2 uker her... gådd perfekt så langt men nå tar de snart kveld... det fantastiske limet til 300 kr tuben som skulle lime fast ei frontrute slipper jo som bare juling... forbanna drittlim! så nå vurderer jeg å ta av skjørta å fikse de så de ikke går helt istykker... hva er beste måten å reparere på?

glassfiber i kantene og smør på med polyester og fibertråder der det sprekker? samt kappe bort litt i underkant så det ikke blir så stort felt for snøen å ligge på å lage tyngde all over? forsterke med glassfiber i alle ender hue å ræva???

driver å vurderer å bytte til v90 skjørta men de bygger ikke nok ned i forhold til resten av stylinga så det blir ikke før ev. full x90 konvertering... men hva med SE skjørta fra LMR? åssen blir de på bilen min tro?

de som har sett tråden på 945n min vet hva jeg mener med skjørta å hvilke det er snakk om...

OHKorpan.
15/03/10, 21:05
Realcarskjørtene er noe dritt! Selv skal jeg gå for SE skjørt og LMR frontleppe på 960fangeren:)

Kodja
15/03/10, 21:19
tja de har fungert bra så langt men de bygger så mye under bilen også, så de blir snøskuffer omtrent... ikke helt bra!!!

har som jeg skrev vurdert litt SE skjørta ja, men usikker hvor mye de bygger... tror de hadde gitt en fin profile mellom front og bakenen forsåvidt sånn som nå + når det blir v90 front en gang i tydeligvis fjærn framtid...

noen som har detaljert bilde hvordan de ser ut i høyde og fasong? ikke slike helbilder av bilen for da er det jo håpløst å se og sammenligne!