PDA

Vis full versjon : noen som har erfaring med elektronisk boost controler?



Folkvord
08/09/11, 11:27
som sakt er det noen som har noe erfaring med elektronisk boost controller?

for er litt plagsom at på 1 gear så går den på 1.0 bar å på 2 gear går den på 1.3 bare å 3 gear går den på 1.5 bar og 4 gear da har den vert oppe i 1,7 bar men ha da slakket av pga redd for havari da di ikke tåller noe mer en 1.6 bar på orginal innmat, så ganske irriterende og ikke kunne ha flatt fjøl på alle gear:P så da vil eg invistere i en elektronisk boost controller, da den halder mer stabilt trykk og kan stillest slik den får tidligere fult trykk.
min får laddetrykk på 2500 rpm ca og da holder den seg stabil til 4500- 5000rpm før den går åpp til maks trykk og holder seg der til 7300 rpm som da er sperren

så vile gjerne likt og hørt litt kæ folk meiner om boost controller og om noen har erfaring og slikt med det?

oar83
08/09/11, 12:01
Muligens at du kan hekte på ei ekstra fjær utanpå wg så vil eg tru at du blir kvitt problemet! :)
EDIT: Har gjort det på min bil i tillegg brukar eg turboXS dual stage boostcontroller. Funka meget greit!

Folkvord
08/09/11, 13:05
er det det så enkelt som det mener du? hehe jaja vert og prøve;-) takker for responsen:D

oar83
08/09/11, 14:52
Vil unødig være påstålig, men har iallefall god kontroll på trykket i 740 med den patenten :)

Folkvord
11/09/11, 14:35
hehe, lurer bare på hvor skal fjøra settes?? slik at den holder staget tilbake på wg eller slik at du drar staget vekk ifra wg visst du forstod??