PDA

Vis full versjon : VCCN Månedstreff Bergen - første søndag hver måned på gamle IKEA.



Sider : [1] 2 3 4 5 6

Børge Vikebø
06/09/11, 20:52
Velkommen til VCCN månedstreff for Bergen og omegn.
Her er det om å gjøre å sosialisere med andre "frelste", noe som selvsagt er svært hyggelig!
Det er også mulig vi på sikt utvider med f.eks banetreff/cruiseturer o.l.

Sted: Parkeringsplassen ved gamle Ikea, Åsane Senter.
Tid: Første søndag hver måned kl. 17.00.

Vi oppfordrer til å utvise normal folkeskikk, vi ønsker ikke å bli bannlyst pga uvettig kjøring o.l.
Tips gjerne andre Volvo-interesserte som ikke er her inne på forumet til å melde seg inn samt delta på treffene :)

Tidspunkt for neste treff blir oppdatert i emnefeltet heretter


Mvh

Mr.Vikebø

gaupe
06/09/11, 21:24
Flott at ting kjem på plass :) Med litt faste ramer, så kjem nok dette til å utvikle seg til noko bra :D

Børge Vikebø
06/09/11, 21:27
Får satse på det, og at folk stiller opp.

Lurer litt på om vi skal gjøre litt som dere på Tyrigrava, at vi er litt i dvale de verste vintermånedene. I desember vil det være bortimot umulig å gjennomføre dette med tanke på søndagsåpnet overalt.

Men vi tar en oppstart nå og lodder stemningen for hva vi skal gjøre de neste mnd med treff, og løser det derfra.

Kjetil Krømcke
06/09/11, 21:28
Godt tiltak Vikebø, lykke til med treffene:)

Per Turbo
06/09/11, 21:29
Nå får dere vestpå vise hva dere er gode for! :)

Møt opp og oppfør dere pent nå så blir dette kjempebra! :D

Børge Vikebø
06/09/11, 21:30
Dette ordner vi vet dere ;)

Oppdateringer med bilder fra treffene våre kommer..

mvh

treffgeneral vest..

Kjetil Krømcke
06/09/11, 21:48
Bilder er viktig;)

Nybakken
07/09/11, 08:53
Stiller med kamera såsant noen minner meg på treffa, er en jævel på å glemme sånne ting! Kan forresten muligens være at jeg kan låne studioblitzer om noen har lyst på skikkelige bilder av bilen sin, og veit om plass med strøm tilgjengelig :D

gull pilen
07/09/11, 09:53
Etter mye diskusjoner frem og tilbake, så tok jeg meg frihet til å opprette en tråd for et månedstreff i Bergensregionen.

Sted: Ikea ved Åsane senter.
Tid: Første søndag hver måned kl. 17.00.

Her skal vi møtes for å være sosiale i all hovedsak!

Noen klare retningslinjer må vi ha, og det er at vi oppfører oss. Burning/sladding vil ikke være tillatt, da dette vil ødelegge omdømmet våres.

Første treff blir da 2 oktober, og så følger vi opp derfra.

Mvh

Mr.Vikebø

må du huske å møte opp og da... du har jo vært en av de som ikke altid er med...;)

Børge Vikebø
07/09/11, 10:58
må du huske å møte opp og da... du har jo vært en av de som ikke altid er med...;)

Det har hatt sin naturlige forklaring.. enten har jeg vært planlagt bortreist eller slik som i helgen, bensinpumpehavari. Bilen er oppe og går nå, klar til dyst! Så jeg er med.

En annen faktor er at vi ikke klarer å bli enige om dato på lang nok frist, men nå bør det "uromomentet" være borte.

CID
07/09/11, 11:11
Stiller med kamera såsant noen minner meg på treffa, er en jævel på å glemme sånne ting! Kan forresten muligens være at jeg kan låne studioblitzer om noen har lyst på skikkelige bilder av bilen sin, og veit om plass med strøm tilgjengelig :D

Vi skulle få tatt noen skikkelige "gruppebilder" av de fleste bilene som er med i miljøet i Bergen

C.Erstad
07/09/11, 11:30
Jepp!

Nybakken
07/09/11, 11:47
Skal da være fullt mulig det, hadde vært tøft ett sted hvor jeg kan komme meg opp i høyden så jeg kan ta ovenfra! Med hver eier ved siden av bilen osv :)
Studioblitzene er sterke, men når vi snakker 10-20 biler i samme bilde er de nok ikke sterke nok til å belyse alle, kanskje kombinert med eksterne da, men pytt pytt :P Får nå til noe uansett.

Kan funke om vi tar bildet på natta ett sted hvor det er mørkt da :P


Synes det er rart noe slikt som dette ikke er oppe å går i hele norge på forumet. VACN har hatt det drit lenge, fint opplegg (starta med VAG :rolleyes:)

EDIT: Hadde helst sett at ett høydepunkt jeg kan ta bilder fra har rekkverk eller noe, da jeg har ekstrem høydeskrekk :rolleyes:

Børge Vikebø
07/09/11, 13:38
Om det er lite biler på jobb, så kan vi ta bilder der. Da kan du stå på bruktbiltaket og ta bilder ned..

CID
07/09/11, 15:08
Har og parkeringsplassen i solheimsviken der Arenum stod.
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/07/840.jpg

Alfs80
07/09/11, 16:04
Får tta med meg min s 80 diesel dyr og komme på ikea da hehe

Nybakken
07/09/11, 20:19
Har og parkeringsplassen i solheimsviken der Arenum stod.
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/07/840.jpg
Lenge sia det bildet der? M. Engelsen sin 850/x 850 jo :P

Kan stå oppå der og ja, det tenkte jeg ikke på

Mr.Vikebø: Skal vel gå an det og forhåpentligvis :P

AleksanderK
07/09/11, 20:56
Jeg er med på treff :D Bra at det er fast tid, og ikke all den usikkerheten som var tidligere. Stod på IKEA på søndag, siden jeg hadde hørt snakk om treff. Stod der alene med damen i en halvtime, så gadd ikke jeg mer :p Hørte senere fra gl740turbo at det var møte i byn. Nedsig :p

Tror jeg likte parkeringen ved arenum best jeg. Er den enda, eller er det brukt til byggeplass??

CID
07/09/11, 21:21
Lenge sia det bildet der? M. Engelsen sin 850/x 850 jo :P

Kan stå oppå der og ja, det tenkte jeg ikke på

Mr.Vikebø: Skal vel gå an det og forhåpentligvis :P


En av de første samlingene vi hadde ifjor

Nybakken
07/09/11, 21:48
Jeg er med på treff :D Bra at det er fast tid, og ikke all den usikkerheten som var tidligere. Stod på IKEA på søndag, siden jeg hadde hørt snakk om treff. Stod der alene med damen i en halvtime, så gadd ikke jeg mer :p Hørte senere fra gl740turbo at det var møte i byn. Nedsig :p

Tror jeg likte parkeringen ved arenum best jeg. Er den enda, eller er det brukt til byggeplass??
Var hvertfall det overigår :p
Stemmer for parkeringa på arenum jeg og...

Per Turbo
07/09/11, 21:59
Det første dere gjør når noe er fastsatt, er å diskutere om ett annet sted.. Great!

Vær fornøyd med at noen tar ansvar og kjører igang noe, så kan man evaluere etterhvert om det er bedre alternativer :)

Takk for oppmerksomheten :D

Nybakken
07/09/11, 22:37
Stort sett Arenum det har vært på Per :)
EDIT: Der har vi også muligheten til å stå under motorveien om det skulle regne, en sjelden gang, i Bergen by... :p

Børge Vikebø
07/09/11, 22:59
Vi forholder oss i første omgang til Ikea, ferdig med den saken...

gull pilen
08/09/11, 07:07
Vi forholder oss i første omgang til Ikea, ferdig med den saken...

er forsåvidt enig med nybakken... er praktisk å ha det taket tilgjengelig om det skulle være ekstra høy luftfuktighet+ det er plass til alle som vil komme der(ikke 100 biler da men)....
litt mer praktisk siden det ligger midt mellom alt egentlig og....

gull pilen
08/09/11, 07:08
Det første dere gjør når noe er fastsatt, er å diskutere om ett annet sted.. Great!

Vær fornøyd med at noen tar ansvar og kjører igang noe, så kan man evaluere etterhvert om det er bedre alternativer :)

Takk for oppmerksomheten :D

det at mr.vikebø bare har tatt en avgjørelse om at der skal vi være må vel være lov å være uenig i...:confused:

Børge Vikebø
08/09/11, 08:19
Da oppfordrer jeg våre medtreffere i vest om å sende meg PM med ønsket lokasjon i stedet. Frist er innen neste søndag. Om det blir endring så blir det offentliggjort her påfølgende mandag. Så slutter vi med spamming av dette i tråden, det viktigste er trossalt at vi sosialiserer og viser at vi vik og kan :)

Nybakken
08/09/11, 08:55
er forsåvidt enig med nybakken... er praktisk å ha det taket tilgjengelig om det skulle være ekstra høy luftfuktighet+ det er plass til alle som vil komme der(ikke 100 biler da men)....
litt mer praktisk siden det ligger midt mellom alt egentlig og....
De driver å lager større plass bortafor der det var masse anleggsgreier før! Så blir mye mer plass ;)

PM Sendt til Mr. Vikebø

pLetten
08/09/11, 11:20
Genialt! Dette blir bra.. Kanskje eg og skal lure meg med då ^^ har ikkje vært så fryktelig aktiv her siste året at det gjør noe! Minuset e at eg kjører Patrol i vinter når 940`en skal få litt omsorg.. Men kan jo være greit hvis alle de andre skal sette seg fast her og der :rolleyes:

crazyclomp
09/09/11, 07:49
Blir vel litt dumt å komme i Audi på Volvotreff :D
Får ikke ferdig USA 740en før om en stund. Hehe

gull pilen
09/09/11, 08:33
Blir vel litt dumt å komme i Audi på Volvotreff :D
Får ikke ferdig USA 740en før om en stund. Hehe

får pirke vekk emblemene og putte på et volvo emblem da;)

crazyclomp
09/09/11, 11:43
Hehe, ikke dumt :D
Nei, får vel få fingen ut og mekke litt på volvoen ;) Så kanskje jeg kan få til prøveskilt til neste treff. Hadde vært greit det :)

AleksanderK
09/09/11, 16:41
Ut på vinteren kan det hende jeg kommer i en VAG :(
En fjert av en polo...

gull pilen
10/09/11, 09:37
Ut på vinteren kan det hende jeg kommer i en VAG :(
En fjert av en polo...

hvorfor vil noen seg selv så vondt??:rolleyes:
er jo på vinteren det er gøyest å kjøre gemmel rwd volvo;)

AleksanderK
10/09/11, 09:57
Ja, men blir jo prosjekt på volvoen i vinter :p b5234t3!
Men får nå se når den blir parkert. Må få lekt litt også da :p

gull pilen
10/09/11, 16:01
nå må alle huske å sende pm til mr vikebø om hvilken lokasjon for treffet folket ønsker... folk har frem til i morgen på seg!!!

Børge Vikebø
10/09/11, 21:21
nå må alle huske å sende pm til mr vikebø om hvilken lokasjon for treffet folket ønsker... folk har frem til i morgen på seg!!!

Neste søndag står det!!!!! :)

gull pilen
10/09/11, 21:58
Neste søndag står det!!!!! :)

okei liten lese leif fra min side:p

pLetten
11/09/11, 13:35
EGENTLIG spiller deg vel ingen rolle ka bil folk dukker opp i på treffene, så lenge de er der i "the volvo spirit"

larset
11/09/11, 13:40
Dette høres jo meget bra ut! Stiller søndag 2 jeg :D

Børge Vikebø
11/09/11, 19:55
Velstand. Men jeg vil ha flere stemmer, har ikke fått et antall som hittil avgjør noe!

gaupe
12/09/11, 08:01
EGENTLIG spiller deg vel ingen rolle ka bil folk dukker opp i på treffene, så lenge de er der i "the volvo spirit"

Du meinar at folk kan møte i alle andre bilar enn Volvo til Volvo-treff?

turbodreams
12/09/11, 21:41
No ligna da nokke ;) eg skal prøva og huta meg på volvo treff så ofte eg kan men har ikkje alltid tid ;) + 240 er i pleiehuset no fremmover så då får eg vell haike med ein volvo fra sotra så lenge tenker eg ;)

-Tommy
12/09/11, 22:19
Da er jeg endelig klar for volvo treff! Hentet C30'en idag! :-D

http://bildr.no/thumb/973896.jpeg (http://bildr.no/view/973896)

CID
12/09/11, 22:43
Da er jeg endelig klar for volvo treff! Hentet C30'en idag! :-D

http://bildr.no/thumb/973896.jpeg (http://bildr.no/view/973896)

Grattis Tommy! :D Hvilken motor?

-Tommy
12/09/11, 23:10
Takk takk! D5 :D

Lightyear
12/09/11, 23:44
Bra tiltak dette, og vi som desverre ikke blir å se på treffene forventer bildetråd etter første møte :D

Nybakken
13/09/11, 00:28
lyst på treff før og jeg, kan vi ikke ha treff hver 2 uke a? :rolleyes: :D
Jeg stemmer ja :cool: (drivknuta på V70en er ikke glad) :p håper den holder til jeg skal over fjellet :o

MikeNike
14/09/11, 23:07
Stiller med raggarvognen jeg! :) fått gjort litt av hvert med den nå siden sist, ikke mye men NOE :D ikke motormessig uheldigvis..

M.Engelsen
14/09/11, 23:36
Fått meg Volvo igjen nå, så da er man klar :D

gull pilen
15/09/11, 07:30
må folket huske å avlegge stemme om plassen det skal være...
er ikke rart hele greien blir litt useriøs(usikkerheten om hvor treff skal være) hvis folk ikke gidder å gjøre det engang...
de som ikke stemmer har ingen rett til å klage på hvor det vil bli avholdt;)

MikeNike
15/09/11, 10:41
Og da stemmer vi per PM til Mr. Vikebø eller her i tråden? Jeg stemmer for at vi møter der treffet var før denne, rett bortenfor "horeplassen" som vi møtte forrige gang, så cruisetur gjennom byn til IKEA :) synes det funket fint sist jeg! Fikk bra med oppmerksomhet :D

gull pilen
15/09/11, 10:45
Og da stemmer vi per PM til Mr. Vikebø eller her i tråden? Jeg stemmer for at vi møter der treffet var før denne, rett bortenfor "horeplassen" som vi møtte forrige gang, så cruisetur gjennom byn til IKEA :) synes det funket fint sist jeg! Fikk bra med oppmerksomhet :D

stemmer per pm til mr vikebø... er igrunnen bedre å møtes "under" danmarksplass grunnet dårlig vei gjennom sentrum....;)

Nybakken
15/09/11, 11:17
Vil helst holde meg unna sentrum, da nok av saker i bilen min har blitt rista løs gjennom siste året :P

Nybakken
15/09/11, 11:18
Og siden andre bergens tråden er stengt, noen her som veit om ett lagerlokale det går an å kjøre inn en bil i, som kan lånes/leies en kveld i ny og ned, gjerne noe gamle greier... Lyst til å prøve litt studio foto av biler med blitz osv :)

EDIT: Om noen stiller som modeller tas det imot med takk :D

MikeNike
15/09/11, 21:48
Vil helst holde meg unna sentrum, da nok av saker i bilen min har blitt rista løs gjennom siste året :P

Må kjøre saktere da vett :p

Deluxio
15/09/11, 22:23
Ta treffet i åsane slik at det blir ca lik kjøreavstand for alle :)

Nybakken
16/09/11, 01:28
Må kjøre saktere da vett :p
Vil tro 10-20km/t er sakte nok til at andre blir relativt irritert, helt til jeg ikke gidder mer og gir på så de forsvinner i svartrøyken (gjerne i nygårdsgaten der brosteinen tar slutt :D

gull pilen
16/09/11, 08:19
Ta treffet i åsane slik at det blir ca lik kjøreavstand for alle :)

blir aldrig lik kjøreavstand for deg som bor helt inni samnanger...
danmarksplass er det mest sentrale igrunnen siden det kommer folk både fra åsane, sotra og fana så blir danmarksplass midt imellom...

Børge Vikebø
16/09/11, 11:24
Har ikke fått stemmer på noen dager, så send meg en pm med ønsket sted!

Deluxio
16/09/11, 14:46
Kan ikkje begynna å rota meg inni bygatena, da blir for skummelt :P

gull pilen
16/09/11, 15:05
Kan ikkje begynna å rota meg inni bygatena, da blir for skummelt :P

slepper det på danmarksplass...

Tarell
16/09/11, 18:12
Syntes Åsane høres bra ut eg ;)

Børge Vikebø
16/09/11, 20:28
som sagt, stemmer sendes pr pm til meg!!

gull pilen
18/09/11, 19:45
som sagt, stemmer sendes pr pm til meg!!

hvordan ligger det an nå??

Børge Vikebø
18/09/11, 20:42
har fått inn noen flere stemmer. Jeg har ikke direkte sjekket antall av hvert alternativ, men det er sånn halvgjevnt. Kommer tilbake med resultat når jeg kommer hjem fra jobb i morgen.

gull pilen
19/09/11, 17:10
hva er dommen??

Tarell
19/09/11, 17:20
Drum roll please ;)

*drum-roll*

Børge Vikebø
19/09/11, 19:35
Arenum:

- Petter M
- Freddy DEluxe
- CID
- Turbodreams
- Fulloggal
- Gullpilen
- Arenum

Totalt 7 stk.








Ikea Åsane:

- Andreas Y.
- Tarell
- 940 LPT
- Jan Egil F
- Deluxio
- Alfs80
- Mr.Vikebø
- Vol760

Totalt 8 stk.

Deluxio
19/09/11, 20:05
Flotte greier :)

andreas y.
20/09/11, 00:15
blir bra dette:)

Tarell
20/09/11, 06:44
Gode ting, skal bli morro å se hvordan dette utvikler seg.
Største problemet med Arenum er at for øyeblikket er det meste der en byggeplass ;)

gull pilen
20/09/11, 07:14
Gode ting, skal bli morro å se hvordan dette utvikler seg.
Største problemet med Arenum er at for øyeblikket er det meste der en byggeplass ;)

ikke der vi hadde i tankene...

Nybakken
20/09/11, 08:40
Arenum:

- Petter M
- Freddy DEluxe
- CID
- Turbodreams
- Fulloggal
- Gullpilen
- Arenum

Totalt 7 stk.








Ikea Åsane:

- Andreas Y.
- Tarell
- 940 LPT
- Jan Egil F
- Deluxio
- Alfs80
- Mr.Vikebø
- Vol760

Totalt 8 stk.

Du glemte meg på Arenum forresten :P
Og om M.Engelsen hadde stemt hadde han mest sannsynlig stemt arenum og, men han er jo litt inaktiv til tider da :p

Tarell
20/09/11, 12:30
ikke der vi hadde i tankene...

Hehe!!
Vet hvor du tenkte, bare poengterte at selve Arenum er en byggeplass ;)

gull pilen
20/09/11, 12:31
jaja blir kjekt å stå i det flotte været vi som oftest har her i byn på ikea....:(

Tarell
20/09/11, 12:36
Hehe!!!
Burde fått en avtale med de på Lagunen om å låne en etasje der om helgen ;)

gull pilen
20/09/11, 12:41
Hehe!!!
Burde fått en avtale med de på Lagunen om å låne en etasje der om helgen ;)

det hadde absolut ikke gjort noe...
var igrunnen pga tak jeg fåreslo (under) danmarksplass...

Tarell
20/09/11, 12:43
Meget god grunn det egentlig.
Bare ikke den største plassen ;)

Hvis det er en interesse for det, så kan sikkert jeg sjekke om det lar seg gjøre å låne litt tak plass på lagunen første søndag i mnd, hver mnd.
Eller?

gull pilen
20/09/11, 12:47
Meget god grunn det egentlig.
Bare ikke den største plassen ;)

Hvis det er en interesse for det, så kan sikkert jeg sjekke om det lar seg gjøre å låne litt tak plass på lagunen første søndag i mnd, hver mnd.
Eller?

er forsåvidt god nok plass hvis vi tar utgangspunkt i de som faktisk gadd å stemme.. for min del kan du godt gjøre det.. tak hadde jo vært digg uansett siden vi har så stabilt vær her i byn...

Tarell
20/09/11, 12:53
Kan sjekke muligheten iallefall ;)

Nybakken
20/09/11, 14:30
Er jo ikke værre enn å spørre :) Og det er tross alt plass til en del biler under motorveien og da... God plass til hvertfall 20 biler under der, uten noe som helst problem...

Børge Vikebø
20/09/11, 15:55
Har de tak på Tyrigrava da? Ikke så jeg har sett.

Fristen for stemming var kl 23:59:59 søndags kveld, og stemmer som er kommet inn etter at jeg la inn innlegget blir ikke tatt med desverre.

Må kjøre en strikt linje med dette, ellers blir det bare tull. Vi ser i første omgang hvordan det går, så får vi en ny vurdering dersom det viser seg å være nødvendig.

gull pilen
20/09/11, 16:36
Har de tak på Tyrigrava da? Ikke så jeg har sett.

Fristen for stemming var kl 23:59:59 søndags kveld, og stemmer som er kommet inn etter at jeg la inn innlegget blir ikke tatt med desverre.

Må kjøre en strikt linje med dette, ellers blir det bare tull. Vi ser i første omgang hvordan det går, så får vi en ny vurdering dersom det viser seg å være nødvendig.

såvist har de tak der... kan jo sette seg inn på kroen om de vil...
kjønner jo at vi må kjøre en strikt linje på det men nybakken sin stemme er jo ikke kommet med og han sendte vel inn stemme omtrent samtidig som meg??
vet jo hvordan dette er med at folk ikke gidder møte opp når det ikke finnes tak og det er dårlig vær...

Tarell
20/09/11, 17:15
Tenker vi prøver i første omgang slik det er satt opp nå, så tar vi det derfra ;)
Skal høre med de som driver Lagunen imorgen om det finnes mulighet for å ha slikt, så ser vi etterhvert hva som skjer ;)

Helt enig vi må ha en fast plan, så det faktisk blir gjennomført ;)

Jonas Soldal
20/09/11, 18:29
Hei.
Syns vi kan se hvordan det går med treff på ikea ett par ganger, og om været ikke er med oss noen av gangene SÅ kan folk begynne å diskutere andre steder vi kan treffes. Er litt dumt å begynne å klage nå som Mr. Vikebø faktisk tok initiativet til å fastsette tid og vi fikk sjansen til å velge sted. Og å begynne å kvirulere om hva folk hadde stemt "om de hadde" fått fingen ut og stemt er bare for dumt.

CID
20/09/11, 20:20
Er helt enig med at vi møter på Ikea nå som avstemningen er avsluttet og Ikea vant. Hvor vi skal møtes de kommende månedene, kan vi diskutere på parkeringsplassen til Ikea

gull pilen
20/09/11, 20:46
Er helt enig med at vi møter på Ikea nå som avstemningen er avsluttet og Ikea vant. Hvor vi skal møtes de kommende månedene, kan vi diskutere på parkeringsplassen til Ikea

vi får se hvor mangen som kommer da...
ser at flertallet av stemmene er folk som veldig ofte ikke er med...
jeg feks har jo vært med stortsett hver eneste gang, dette gjelder jo selvsagt flere...
så til dere som ikke har pleid å være med som har stemt og fått viljen sin har bare med å møte opp!!!!!

Jonas Soldal
20/09/11, 21:08
Vi skal prøve på det ja :)

Nybakken
20/09/11, 21:34
vi får se hvor mangen som kommer da...
ser at flertallet av stemmene er folk som veldig ofte ikke er med...
jeg feks har jo vært med stortsett hver eneste gang, dette gjelder jo selvsagt flere...
så til dere som ikke har pleid å være med som har stemt og fått viljen sin har bare med å møte opp!!!!!
Jeg er ett surrehue og glemmer å sjekke når det er treff osv, men neste treffet SKAL jeg være med på! Må bare bli mindt på det :p M.Engelsen har kjøpt seg volvo igjen, så han dukker sikkert opp med 240en og :)
Er ikke noen plasser oppe i Åsane som har tak da? Synes egentlig Danmarksplass/Arenum fortsatt er best, da det også er "lokalt" for medlemmer som kommer fra Askøy, Sotra, Fana og Os og... Men Åsane er ikke SÅ ille langt unna, men på Arenum har vi fortsatt plass med tak til bortimot 30-40 bilder, som også er belyst, evnt parkeringshuset til coopen på danmarksplass, mener den og er åpen på søndag frem til midnatt, minst...

Tarell
21/09/11, 09:54
Vi møtes på Ikea så tar vi ting som det kommer ;)

Børge Vikebø
21/09/11, 19:10
Vi skal uansett kose oss på treff, bare så det er sagt :)

Tarell
21/09/11, 19:43
Vi skal uansett kose oss på treff, bare så det er sagt :)

Helt enig ;)
Vi er fra Bergen, så litt regn skal vi overleve vel?

Børge Vikebø
21/09/11, 20:21
Helt enig ;)
Vi er fra Bergen, så litt regn skal vi overleve vel?

Trodde det var høy luftfuktighet ;)

Nybakken
22/09/11, 10:10
Helt enig ;)
Vi er fra Bergen, så litt regn skal vi overleve vel?
Ahem... Østlending her :rolleyes: Men er jo tak man kan stå under, om enn ikke med bilene, på ikea og :cool: Evnt har jeg stv, så bare å åpne luka å sette seg i bagasjen!

Tarell
22/09/11, 11:28
Paraply FTW ;)

Nybakken
22/09/11, 12:06
Pffff, Har Stormberg jakke ;D Partytelt? :D

Tarell
22/09/11, 12:28
Eller gjøre som vikingene.
Dyreskinn og stort bål ;)

Freyr
22/09/11, 22:53
meetings? Where and when? Still in asane first sunday every month around 1700?, and everyone is allowd, even icelanders? Hehe




btw i have not read notthing in this post so excuse me hehe

Børge Vikebø
22/09/11, 23:20
meetings? Where and when? Still in asane first sunday every month around 1700?, and everyone is allowd, even icelanders? Hehe




btw i have not read notthing in this post so excuse me hehe

As long as you drive a volvo, then it's ok :)

Tarell
23/09/11, 08:33
meetings? Where and when? Still in asane first sunday every month around 1700?, and everyone is allowd, even icelanders? Hehe




btw i have not read notthing in this post so excuse me hehe


As long as you drive a volvo, then it's ok :)

Hehe!!!
Or another car, just remember to put a Volvo badge on it ;)

Freyr
23/09/11, 11:12
hehe score :)

golf will be golvo riight :)

Tarell
23/09/11, 11:21
hehe score :)

golf will be golvo riight :)

Was going to say gvol, but that sounds more like a someone about to throw up, so I'll stick with volf ;)

Freyr
23/09/11, 12:07
hahhaha true :) i would stick with golvo :)


volf sounds litlebit lika some spetznaz guy kills every one bwahaha joke :)

gull pilen
23/09/11, 16:53
er forresten streetmeet v. åsane senter på søndag 25 september arrangert a bergen-gatebilklubb...

Tarell
23/09/11, 17:13
Det funker ja ;)

M.Engelsen
23/09/11, 17:36
I will duck up yesfall :)

Freyr
23/09/11, 17:42
i cant come =(

Tarell
23/09/11, 17:43
Sure you can ;)
Where there is a will, there is a way ;)

Freyr
23/09/11, 17:51
hehe true =) and i started thinking i need to pick up my motherinlaw(svigemor) on the airport on bergen on sunday maaby i can find a way and use my will to come

Tarell
23/09/11, 17:53
We'll be there some hours, so just come after "throwing" her out of the car at home ;)

Freyr
23/09/11, 17:59
ahahahaha =) nice one =)

i live in austevoll, buuuut maby i just give her money for taxi and say have a nice trip =)

my exhaust is bad, not gone the Catalyst,katalysator is gone i would like to change that befor hehe :)

Tarell
23/09/11, 18:01
Open pipes ;)

Freyr
23/09/11, 18:03
Open pipes ;)



the man with all the answers.. maby you are the ultimate altmuligmand =) :p

Tarell
23/09/11, 20:00
the man with all the answers.. maby you are the ultimate altmuligmand =) :p

Nah, just pretending ;)

Freyr
23/09/11, 20:07
you should get your self a sticker in the back window of your car

DAS ALTMULIGMAND ! ! !

Nybakken
25/09/11, 09:26
I drive with open pipes... But i have a 2,5TDi tho :p

Tarell
25/09/11, 10:02
I drive with open pipes... But i have a 2,5TDi tho :p

Hører turboen da iallefall ;)

Freyr
25/09/11, 10:57
nice, mine is 1.8 haha

MikeNike
25/09/11, 13:12
Noen som skal på 'Streetmeet' i Åsane kl.1800 idag? Hadde vært litt stilig å lage en liten 'gjeng' med bare Volvo på plassen der!

Tarell
25/09/11, 13:29
Noen som skal på 'Streetmeet' i Åsane kl.1800 idag? Hadde vært litt stilig å lage en liten 'gjeng' med bare Volvo på plassen der!

Hadde tatt turen hvis Turbo Tuner ECU'n min hadde kommet....

gull pilen
25/09/11, 13:48
Hadde tatt turen hvis Turbo Tuner ECU'n min hadde kommet....

har du ikke volvo konebil??
volvo er volvo:p

Tarell
25/09/11, 13:54
Hehe!!!
Hun har tatt seg en tur til Stavanger for å besøke søsteren sin, så sitter uten bil for øyeblikket ;)

Nybakken
25/09/11, 17:31
Hører turboen da iallefall ;)
Haha, jau, og dumplyd ganske ofte :p Kjører med minste lyddemperen til Biltema helt bakerst, men den runder bare lyden av bittelitt, turbolyden blir nesten forsterka av det :rolleyes:

Freyr
26/09/11, 06:24
how was the meeting??

MikeNike
26/09/11, 21:58
It was cold and windy.. Fairly many cars and people.. The best part of the meeting was when a guy on a moped crashed into the side of an Audi infront of the whole crowd! hahaha hilarious :p I met some of the Volvo guys there to ;)

Petter M
26/09/11, 22:01
It was cold and windy.. Fairly many cars and people.. The best part of the meeting was when a guy on a moped crashed into the side of an Audi infront of the whole crowd! hahaha hilarious :p I met some of the Volvo guys there to ;)

Den moped krasjen gjikk eg faen meg glipp av :D:D

Var jo fullt av sånne som kjørte rundt der:P

MikeNike
26/09/11, 22:04
han fyren gikk RETT i bakken, mens Audien kom det nesten ikke en skramme på :p han fikk som fortjent

Geitung
27/09/11, 01:19
Gikk eg virkelig glipp av noe hysterisk igjen?:mad: Det skjer alltid noe når eg har gått!

Syns den hvite 940en var show:rolleyes: Forøvrig en bekjent å:)

Petter M
27/09/11, 01:32
Hehe:d

Tarell
27/09/11, 07:31
LOL!!!
D*#ttunger på moped, må bare gå gale det ;)

gull pilen
27/09/11, 12:45
folk klar for treff på søndag da??

Tarell
27/09/11, 15:56
Jepp!!!!
Bare håper ECU'n til bilen min er kommet, hvis ikke, så får jeg se om jeg klarer å tyvlåne bilen til samboren ;)

Nybakken
27/09/11, 19:10
Får vel se om jeg klarer å karre meg bort på det vel :) Prøve å polere felgene til da, det er vel stort sett det eneste som er pent på bilen min :p

gull pilen
28/09/11, 10:19
forventer å se alle som var inne å stemte på denne plassen nå på søndag.....

Tarell
28/09/11, 10:32
Du gjør det ja ;)
Skal iallefall gjøre mitt beste, men blir ikke lett å stille uten bil.

CID
28/09/11, 10:37
forventer å se alle som var inne å stemte på denne plassen nå på søndag.....

Jeg skal klare å komme, vist ikke så får du komme og dytte meg ut døren.

gull pilen
28/09/11, 10:41
Du gjør det ja ;)
Skal iallefall gjøre mitt beste, men blir ikke lett å stille uten bil.

det er greit sålenge du stiller;)

gull pilen
28/09/11, 10:42
Jeg skal klare å komme, vist ikke så får du komme og dytte meg ut døren.

skal komme ned å henge slepetau i amasonen jeg, så tenker jeg det blir fart i sakene:rolleyes:

Tarell
28/09/11, 10:55
det er greit sålenge du stiller;)

Se om jeg får truet liv i bilen til samboeren ;)
Den går men fy få dårlig for tiden, verre enn før turen hennes.
Må ta meg en feilsøkingsrunde.
Men skal nok komme meg ut dit, håper jeg ;)
ECU'n til bilen min ligger i Oslo akkurat nå, så regner med posten klarer å sparke eselene over fjellet ;)

C.Erstad
28/09/11, 11:22
forventer å se alle som var inne å stemte på denne plassen nå på søndag.....

Bra eg ikke stemte! :p

Nybakken
28/09/11, 13:00
skal komme ned å henge slepetau i amasonen jeg, så tenker jeg det blir fart i sakene:rolleyes:
Eventuelt kan jeg ta med ett og, så tar vi hver vår side og pløyer av gårde på fjøsangerveien, never mind the tollroads :D

Børge Vikebø
28/09/11, 16:26
Blir nok bra.

Nybakken
28/09/11, 19:24
Noen her som har lader til 5D mark 1, 40D eller 50D canon kamera? :p

gull pilen
28/09/11, 19:31
Noen her som har lader til 5D mark 1, 40D eller 50D canon kamera? :p

clas ohlson:p

Tarell
28/09/11, 20:28
Takk for påminner!!!
Må lade batteriet til Nikon ;)

TurboDevil
28/09/11, 22:44
Kansje jeg svinger innom en tur hvis ikke været blir for dårlig..

gull pilen
29/09/11, 06:57
Kansje jeg svinger innom en tur hvis ikke været blir for dårlig..

det må du jo gjøre no når du endelig har fått deg volvo igjen..

jba002
29/09/11, 18:18
gull pilen ? jobber du på os du ? ser en safran farget 940 brei hver dag :D :P

btw, er det kato du heter ?? :D

gull pilen
29/09/11, 18:30
gull pilen ? jobber du på os du ? ser en safran farget 940 brei hver dag :D :P

btw, er det kato du heter ?? :D

korrekt at jeg jobber der ja og heter cato... det med brei kan jeg ikke skjønne helt...:rolleyes:

Freyr
29/09/11, 19:23
when you are meetin like this,

like for me... i dont know anyone hehe :) but do you go and check out others rides and chatting ?

gull pilen
29/09/11, 20:57
when you are meetin like this,

like for me... i dont know anyone hehe :) but do you go and check out others rides and chatting ?

yeah thats right... and we chat around so eventually you get to know us;)

Nybakken
29/09/11, 21:03
when you are meetin like this,

like for me... i dont know anyone hehe :) but do you go and check out others rides and chatting ?
No worries! I've barely spoken with anyone other than Cato and volvo740turbo, i've barely spoken with them infact :p So yeah, just strolling around and checking out rides. Took some pics of CID's Amazon tho, funny guy :p

Fant laderen til kameraet, og har vaska bilen tre ganger idag, endelig ser den faktisk delvis rein ut! Og polerte felgene, dølan som døm skinner :cool:

jba002
29/09/11, 21:22
hehe :) grom bil :D så deg med menyen idag :)

gull pilen
29/09/11, 21:27
hehe :) grom bil :D så deg med menyen idag :)

der kjører jeg jo altid pent:rolleyes:
hvortid, morning eller ettermiddagen du så meg??

Nybakken
29/09/11, 21:30
God lyd i bilen din da Cato ;) Forresten, har du og volvo740turbo (husker ikke navnet! :p) Fortsatt plass i verkstedet til en bil? mener du snakka noe om det i fjor :p Evnt hvor mye for en plass? Er snakk om lille Audi'n i vinter :)

gull pilen
29/09/11, 21:32
God lyd i bilen din da Cato ;) Forresten, har du og volvo740turbo (husker ikke navnet! :p) Fortsatt plass i verkstedet til en bil? mener du snakka noe om det i fjor :p Evnt hvor mye for en plass? Er snakk om lille Audi'n i vinter :)

tror det er fullt opp der nå.
gl740turbo(martin)holder på å flytte ut derfra nå , så meg, pletten og marius her fra forumet + 2 utenforstående leier der fra månedskiftet av...;)

crazyclomp
30/09/11, 08:06
Så dere fortsetter på Breistein? :p

gull pilen
30/09/11, 08:11
Så dere fortsetter på Breistein? :p

ser sånn ut forløbig...:rolleyes:

Nybakken
30/09/11, 13:31
Ah, jaja, får fortsette å leite jeg da :P Må ha en plass å sette bort audien, lite lyst til å kjøre den over fjellet i vinter, vil heller skru på den! :p

gull pilen
30/09/11, 13:32
Ah, jaja, får fortsette å leite jeg da :P Må ha en plass å sette bort audien, lite lyst til å kjøre den over fjellet i vinter, vil heller skru på den! :p

spørre crazyclomp pent om de har en ledig plass til en liten auda...:rolleyes:

Nybakken
30/09/11, 14:16
Ikke dumt! :P

jba002
30/09/11, 19:23
så deg om morningen :) er broren til bakkeruden :P

lage prosjekt tråd om bilen ? :P

FreddyDEluxe
01/10/11, 01:04
Noen som har bakaksling til Volvo 940? Klarte å knuse diffen i dag :/ Då e det kanskje håp for at eg kommer meg på treff på søndag :P

Petter M
01/10/11, 08:51
Noen som har bakaksling til Volvo 940? Klarte å knuse diffen i dag :/ Då e det kanskje håp for at eg kommer meg på treff på søndag :P

Den har holdt en stund da:P

gull pilen
01/10/11, 09:18
så deg om morningen :) er broren til bakkeruden :P

lage prosjekt tråd om bilen ? :P

jp??:rolleyes:

jba002
01/10/11, 10:30
stemmer det :D

Deluxio
01/10/11, 10:37
Noen som har bakaksling til Volvo 940? Klarte å knuse diffen i dag :/ Då e det kanskje håp for at eg kommer meg på treff på søndag :P

du kom deg hjem altså? :p

FreddyDEluxe
01/10/11, 11:37
Den har holdt en stund da:P
Har holdt overraskende lenge ja :P


du kom deg hjem altså? :p
Ja nesten, kom til siste bakke rett før huset mitt :p Så eg ble slemt 200m :P haha.. Men ingen som har en komplett bakaksling liggende?

Tarell
01/10/11, 16:13
De siste 200Meterene er sure....
Er sikkert en eller annen som har en en aksling som funker på bilen din ;)
Desverre har ikke jeg......... :(

Nybakken
01/10/11, 16:31
"polert" og klar for treff imorra :)

Alfs80
01/10/11, 18:43
Ikke polert men nyvasket hehe

AleksanderK
01/10/11, 20:54
Når o'clock er det? 17?

Nybakken
01/10/11, 21:03
17 ja, oppmøte 16.30 på Lagunen Og kjøre i kolonne?

gull pilen
02/10/11, 10:46
E med på den såsant dammen får noe medisiner og blir bedre... Heia legevakten i bergen... Skal be om fratrekk på skatten når jeg går grunnet ventetid...

AleksanderK
02/10/11, 11:12
Hehe. Gå på legevakten i loddefjord i stedet. Tar kortere tid der.
Ventet i 4 timer når jeg hadde knekkt kragebeinet i byn. Sære ting...

larset
02/10/11, 11:42
Tar turen i dag, får kanskje med en kompis også :P

Nybakken
02/10/11, 13:13
E med på den såsant dammen får noe medisiner og blir bedre... Heia legevakten i bergen... Skal be om fratrekk på skatten når jeg går grunnet ventetid...
Vi fikk beskjed om at madammen ikke var prioritert, selv om ho hadde 39 i feber (normale tempen hennes er 36) og halisunerte osv... Ringte til Aleris og fikk hastetime dagen derpå, og viste seg at ho hadde alvorlig øregangsbetennelse, legen så ikke trommehinna engang... Så, aldri mer legevakta.

Anyways, jeg står på Lagunen/Shell 16.25

gull pilen
02/10/11, 13:21
Vi fikk beskjed om at madammen ikke var prioritert, selv om ho hadde 39 i feber (normale tempen hennes er 36) og halisunerte osv... Ringte til Aleris og fikk hastetime dagen derpå, og viste seg at ho hadde alvorlig øregangsbetennelse, legen så ikke trommehinna engang... Så, aldri mer legevakta.

Anyways, jeg står på Lagunen/Shell 16.25

ser ut til at det går i orden så jeg og blir å treffe der...

AleksanderK
02/10/11, 13:53
Tror jeg møter rett på IKEA. Hente madammen på jobb først :p

Kjetil Krømcke
02/10/11, 15:18
Kos dere på treff i dag, ta masse bilder å legg dem ut:)

Tarell
02/10/11, 16:24
Så fint, får ikke gang på bilen til samboeren og ECU'n min har ikke kommet enda.
Flinke de er på posten, bruker 5 dager på å sende en pakke fra Oslo til Lørenskog og tilbake til Oslo, og de tror den kan være på vei til Bergen.........
LATTERLIG system......

R-M-I
02/10/11, 16:54
synes det er rimelig fantastisk at det er mulig å få en pakke fra Hongkong på 4 dager... men at den deretter bruker 6 dager fra oslo til min adresse like utenfor Bergen ETTER tollklarering :) det norske postvesenet er en vits..

Tarell
02/10/11, 17:15
HELT enig!!!!

Børge Vikebø
02/10/11, 17:23
Møter ikke idag da jeg nødig vil være der uten toalett i umiddelbar nærhet eller portapotti. Shinet jo bilen i går til dette :(

Nybakken
02/10/11, 19:00
Var 15 biler der når jeg og madammen dro himmover igjen, begynte å bli småkjølig, samt hueverk osv... Kommer bilder etterpå! :)

CID
02/10/11, 21:01
venter på bilder! :D

M.Engelsen
02/10/11, 21:05
Bra oppmøte i dag da :)
Etterhvert :D

Børge Vikebø
02/10/11, 21:07
Bra oppmøte i dag da :)
Etterhvert :D

Det er bra. Hadde sett frem til treffet i lenger tid nå, og så måtte det selvsagt være magesjau i hus.. Rimelig misfornøyd kan du tru..

Da får jeg glede meg til neste treff!

Ove B
02/10/11, 21:19
ja fint treff med bra oppmøte!!! blir spennande å sjå utviklinge frammøve!

Nybakken
02/10/11, 21:35
Kan vel ha ett mindre uformelt treff før neste treff? ;) lite streetmeet :D

Lite panorama bilde

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/181.jpg

-Tommy
02/10/11, 22:27
Så ut som at dere var en fin liten gjeng der når jeg brumlet forbi hvertfall.

Er med neste måned! Ingen teit jobb da... :P

Nybakken
02/10/11, 23:38
Få bilder, vil gjerne heller ta hver enkelt bil for seg istedet jeg da :p

http://nybakkendesign.wordpress.com/

Petter M
03/10/11, 11:00
Ikke så gale oppmøte da :p

gull pilen
03/10/11, 11:03
Ikke så gale oppmøte da :p

hvor var du da??

Petter M
03/10/11, 11:18
hvor var du da??

Kjørte rundt i en golf som eg ikke kunne kjøre over fartsdumper med..(volvoen var lånt bort) :p

Så hadde ikke sjangs å komme

gull pilen
03/10/11, 11:23
Kjørte rundt i en golf som eg ikke kunne kjøre over fartsdumper med..(volvoen var lånt bort) :p

Så hadde ikke sjangs å komme

det er bare rett og slett for dårlig:p

Petter M
03/10/11, 11:31
det er bare rett og slett for dårlig:p


Funket den:P Diesel som ladet 1,4 :D

Kommer sikkert på neste tref :p

M.Engelsen
03/10/11, 11:34
Bilen min ble jo nesten blank på bloggbildet ditt Niclas :D

Nybakken
03/10/11, 11:36
etter nok økning av saturation så :p :D

C.Erstad
03/10/11, 12:18
Funket den:P Diesel som ladet 1,4 :D


Bare 1,4?

Min 1,6TD gikk på 1,6bar i ladetrykk... og 1,9TDen gikk på 2bar!
Var oppi 2,2 en stund på den og :D

Så du har litt å gå på enda! :p

Nybakken
03/10/11, 12:39
Bare 1,4?

Min 1,6TD gikk på 1,6bar i ladetrykk... og 1,9TDen gikk på 2bar!
Var oppi 2,2 en stund på den og :D

Så du har litt å gå på enda! :p
Da er det vel like greit å male hele bilen matt svart før du justerer så høyt? :D
Lurer på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på V70en... hmmm :D

Noen med strøkne vogner som har lyst til å være med på shoot en eller annen dag eller?

CID
03/10/11, 12:49
Da er det vel like greit å male hele bilen matt svart før du justerer så høyt? :D
Lurer på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på V70en... hmmm :D

Noen med strøkne vogner som har lyst til å være med på shoot en eller annen dag eller?

Jeg kan være med... :)

Nybakken
03/10/11, 13:01
Veit du om noen falleferdige plasser, evnt nedlagte fabrikk områder etc? :D

De har jo malt over grafittien der vi tok sist... :(

C.Erstad
03/10/11, 13:08
Da er det vel like greit å male hele bilen matt svart før du justerer så høyt? :D
Lurer på hvor høyt trykk jeg kan kjøre på V70en... hmmm :D

Noen med strøkne vogner som har lyst til å være med på shoot en eller annen dag eller?

Tja, spørs jo alt etter det... Hadde i tillegg 3" rakrør på den :)
ûber feit lyd i den! :P

1,6TDen svartla det meste... men 1,9en var ganske grei på det! :)

Har ikke akkuratt en strøken vogn, men kan stille :)

Nybakken
03/10/11, 13:14
V70en din er jo ikke så gal da ;) Bare å komme med tips til røtne plasser, morro å ha med kontraster i bildene :D

C.Erstad
03/10/11, 13:21
V70en din er jo ikke så gal da ;) Bare å komme med tips til røtne plasser, morro å ha med kontraster i bildene :D

Nei, men langt i fra strøken! :)

Hva tenker du på med shabbye plasser? :)

Nybakken
03/10/11, 13:24
Slitne plasser, møkkete plasser, rustent stål, umalte vegger/forfalt osv :)

Deluxio
03/10/11, 14:49
Berre last opp alt av bilder, uansett kvalitet og sann, berre gøy å sjå masse bilder :)

Petter M
03/10/11, 15:05
Bare 1,4?

Min 1,6TD gikk på 1,6bar i ladetrykk... og 1,9TDen gikk på 2bar!
Var oppi 2,2 en stund på den og :D

Så du har litt å gå på enda! :p

hehe, valgte å ikke kjøpe den:P var så stiv at ting var begynt å sprekke:P

åsså var det en golf 2 td.. uten Ic.. så vet ikke hvor mye den tåler eg:P

vol760
03/10/11, 15:07
Eg har lyst og vere med på en liten Photoshoot!
Om eg har tid, og får vere med..

Ove B
03/10/11, 16:06
V70en din er jo ikke så gal da ;) Bare å komme med tips til røtne plasser, morro å ha med kontraster i bildene :D

eg kan være med å ha 244en i bakrun den er halv røten... he he

Nybakken
03/10/11, 16:16
Berre last opp alt av bilder, uansett kvalitet og sann, berre gøy å sjå masse bilder :)
Stort sett bare det samme, veldig mange jeg tok til å slenge sammen panorama med omtrent... :p

Ove, du som kjørte 244'n igår? Var jo grei den da, kanskje ikke strøken, men fortsatt grei! ;)
Vol760, du som kjørte Ocean Race regner jeg med? :p

Hvis folk kommer med forslag, gjerne eksempelbilder på plasser som er halvrøtne osv, så det er mulig å velge ut en location? NCC ved Laksevåg senteret er litt artig, masse grus osv, samt den stålfabrikken (?) som er like ved der... Der pleier det å ligge en del rustne armeringsjern osv uttafor av og til!

Så sålangt er da altså CID, Ove B, Vol760 og C. Erstad med?

Deluxio
03/10/11, 16:33
Fekk ikkje med bilen min då? :p

Tarell
03/10/11, 16:48
Stiller på neste tref, endelig har ECU'n kommet, så NÅ kan jeg få bilen min på veien igjen ;)

Nybakken
03/10/11, 16:54
Fekk ikkje med bilen min då? :p
Du som parkerte bak mats? :p

Deluxio
03/10/11, 16:57
Muuuulig, kjørte ivertfall svart niførr :)

Nybakken
03/10/11, 17:01
Parkerte du ved siden av, eller bak en rød 240? Eller lenger opp i rekka? :p

Deluxio
03/10/11, 17:04
Danna mi egen rekka eg :rolleyes: Stod vel kanskje bak ein 240 ja;P

Nybakken
03/10/11, 17:14
Har ett bilde på vei opp av den nå :p Man skimter deg såvidt på panorama bildet :D

Må fikse høyre framskjermen din! :p

vol760
03/10/11, 17:15
Stort sett bare det samme, veldig mange jeg tok til å slenge sammen panorama med omtrent... :p

Ove, du som kjørte 244'n igår? Var jo grei den da, kanskje ikke strøken, men fortsatt grei! ;)
Vol760, du som kjørte Ocean Race regner jeg med? :p

Hvis folk kommer med forslag, gjerne eksempelbilder på plasser som er halvrøtne osv, så det er mulig å velge ut en location? NCC ved Laksevåg senteret er litt artig, masse grus osv, samt den stålfabrikken (?) som er like ved der... Der pleier det å ligge en del rustne armeringsjern osv uttafor av og til!

Så sålangt er da altså CID, Ove B, Vol760 og C. Erstad med?


var nok meg ja..

er ikkje mulig og ta bilder i inndalsveien? der var vertfall mange gamle bygningar og styr.. ikkje så lokalkjent men.. bare ett skudd i halvmøkne..

Nybakken
03/10/11, 17:17
Tenker du på de digre mursteinsbygga/verkstedene som er der?
Isåfall, skulle mer enn gjerne fått til noe der! Men det er jo en byggesone der :(

Børge Vikebø
03/10/11, 17:18
mye muligheter for bildetagning. Jeg skal sjekke med en kompis, mener han har noen lure locations på lur. Mener det er noe på Verftet (studentutestedet?)

vol760
03/10/11, 17:22
ja. så dei holder på rundt alle bygningane.. drit og. hadde vert knall bakgrunn det..

Nybakken
03/10/11, 17:28
Hadde vært heftig der ja!

Vikebø, aldri vært på verftet jeg :p Ikke noe partymenneske på byen! Holder meg stort sett til hjemmefester evnt i bil ;) :p

Deluxio, er detta din? :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/1.png?w=900

Børge Vikebø
03/10/11, 17:53
Hadde vært heftig der ja!

Vikebø, aldri vært på verftet jeg :p Ikke noe partymenneske på byen! Holder meg stort sett til hjemmefester evnt i bil ;) :p

Deluxio, er detta din? :p
svartniførr

Dette er Deluxio sin ja.

Utelivsmenneske jeg? Nei..

Hjemmefest FTW. Men så er jo jeg relativt av den voksne garde her inne...

Nybakken
03/10/11, 18:00
Vel, jeg er jo fra bygda i indre østfold da, så går vel nesten ihop det da :p

Ove B
03/10/11, 18:19
va meg som kjørte den gammle 244en ja

Deluxio
03/10/11, 18:27
Se der va bilde ja:) Har nylakka skjerm liggende hjemme vettu, sparer den til etter vinteren.

Nybakken
03/10/11, 20:51
Haha, ser den! :p
Ove, ikke noe å skjemmes over, var ikke så galen den :D Samma faen åssen resten er. når det er runde lykter og dassrull felger! :D Sjarmerende på sitt vis uansett!

Nybakken
03/10/11, 21:31
244'n er ikke så ille den Ove ;)

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/10/2.png?w=900

Petter M
03/10/11, 22:11
va meg som kjørte den gammle 244en ja

Du som kjøpte den på seim?

vol760
03/10/11, 23:09
nybakken: såg i prosjekttråden din no. nederst på side 5 er det bilde av bilen ved eit vatn/fjord. er det tatt i Bergen??

Fint bilde btw!:)

Nybakken
04/10/11, 08:17
Dette du tenker på?

Det er tatt på Lagunen, gamle 850en til M.Engelsen, som forøvrig søstra hans kjører nå :p

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/644.jpg

EDIT: Dette er før senkesettet ble montert, og før lappen min var i boks, etter en mindre fartsovertredelse i sogn og fjordane :rolleyes: Politiet kom 10-15min etter jeg dro derfra, moped/mc treff haha :p

EDIT2: Scrolla ikke ned jeg haha :p Nei, det bildet er tatt hjemme i Trøgstad i Østfold! Sandstangen i Båstad/badeplass ved Øyern rettere sagt :) På båtrampa ;)

Nybakken
05/10/11, 08:39
Mange bra locations nede ved industriområdet ved damsgård! Stort sett bare der jeg faktisk fant brukbare locations... :p

FreddyDEluxe
05/10/11, 11:04
Mange bra locations nede ved industriområdet ved damsgård! Stort sett bare der jeg faktisk fant brukbare locations... :p

Eg kan stille med 940'en om det blir noe shoot :P

Nybakken
05/10/11, 11:56
Får se når det blir :) Skal hjem om 4 dager (til østfold) Så blir utover fortløpende etter ferien min :) Såsant folk ikke bytter til vinterdekk da, evnt får vi ta bryet med å ha med jekker og hjula i bagasjen :p

gull pilen
05/10/11, 14:21
Får se når det blir :) Skal hjem om 4 dager (til østfold) Så blir utover fortløpende etter ferien min :) Såsant folk ikke bytter til vinterdekk da, evnt får vi ta bryet med å ha med jekker og hjula i bagasjen :p

eventuelt vinterdekk på sommerfelgene:D

Nybakken
05/10/11, 18:08
Sant Cato :p Sånt hakke jeg råa til... :P Skal kjøre mine på 3 sesong nå, tviler på at de går en 4de for å si det sånn :D

gull pilen
05/10/11, 18:48
Sant Cato :p Sånt hakke jeg råa til... :P Skal kjøre mine på 3 sesong nå, tviler på at de går en 4de for å si det sånn :D

prioriterings sak;)

Børge Vikebø
05/10/11, 19:26
derfor jeg har galaxy på vintern...

gull pilen
05/10/11, 20:24
derfor jeg har galaxy på vintern...

er noen som har det ja... tar imot jeg hvis du har et sett til overs..:rolleyes:
kjører selv fondmetall 4000 i 7x15 et13...

Deluxio
05/10/11, 21:27
tsss,stålfelga m/kapsla og treski på taket er tingen :D

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/1726.jpg

Nybakken
05/10/11, 21:37
Snakker vi skam kappa fjører og ett gjennomført takstativ og rustpanser så er vi inne på no der Deluxio!! :rolleyes:

Deluxio
05/10/11, 21:42
Må ikkje gje meg så flotte idea, har jo tross alt eit sett fjører liggende pluss eit panser som skal lakkest og hivest på til våren... :p

Nybakken
06/10/11, 01:32
Kapp de gamle, slip det gamle panseret og ha på med felgrens eller diesel :D doitdoitdoitdoitdoit!!! Jeg hjelper deg gjerne :rolleyes:

TurboDevil
06/10/11, 22:25
slip ned panseret til stålet og vask det et en gang i uken med saltvann og eddik ;)

Nybakken
07/10/11, 00:02
Ville prøvd jævli sterk felgrens istedet :p evnt laga en helvettes salt blanding og malt panseret med diesel og brukt motorolje ;)

gaupe
07/10/11, 10:10
On-topic please :)

TurboDevil
07/10/11, 16:45
Var det ikke flere bilder fra treffet? Føler det vrimlet med folk som tok bilder..

Nybakken
07/10/11, 21:18
Tydligvis bar ejge som gadd å legge ut de få jeg tok :P