PDA

Vis full versjon : Skal ha nye bensinpumper.. men hva slags?



Robinsp
15/03/10, 00:06
Tenkte jeg skulle bytte begge pumpene på 740en da den under synger på siste værset nå:P så lurer på hvilken pumper dere kjøper? og hvor jeg kan få kjøpt de:)

Robin.

A.Finstad
15/03/10, 05:04
kjøp deg en walboro(?) pumpe til montering i tanken og ikke kjør med lite bensin er vell det som kommer til å bli anbefalt av flere her inne hvertfall hvis du skal trimme litt mere en orginal effekt :p da trenger du også bare en pumpe siden den leverer nokk.

Robinsp
15/03/10, 16:40
kjøp deg en walboro(?) pumpe til montering i tanken og ikke kjør med lite bensin er vell det som kommer til å bli anbefalt av flere her inne hvertfall hvis du skal trimme litt mere en orginal effekt :p da trenger du også bare en pumpe siden den leverer nokk.

Ja har planer om litt mer effekt etterhvert:) så trenger kun en sånn walboro pumpe i tanken? og ikke noe under buken? hvor selges den?

Fjellvang
15/03/10, 18:03
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=306
En på forumet som selger :)

A.Finstad
15/03/10, 18:58
som Fjellvang over meg sier så er det noen på forumet som selger og ja du trenger bare denne pumpa i tanken man må bare huske å ikke ha lite bensin på tanken for da suger den falsk luft :p

Robinsp
15/03/10, 19:55
Jepp, blir å kjøpe ein sann warlboro på neste lønn:P Takk for hjelpen:)

roarrr
18/03/10, 21:43
Heter det ikke Walbro tro ??
Må også gjøre noe med min pumpe, skal vel ikke være slik at en hører pumpen godt ved kjøring i normalfart ?? Det durer noe kraftig fra tanken.

Robinsp
18/03/10, 21:45
Ja heter vell walbro ja:P

Arrnty90
21/03/10, 09:49
pumpene som selger på kimmit da?? er det noe å satse på?

A.Finstad
21/03/10, 11:14
har fått det for meg at mye av det kimmit selger er kina varer og kopier så bruk på egen risk:p jeg kommer til å kjøpe meg ei walbro pumpe til full pris av noen som er kjente i hvertfall sånn at jeg ikke havarerer noen stempler eller noe sånt fordi bensin pumpa ikke leverer det den skal.

rogern
21/03/10, 12:06
helt enig med finstad her.
skeptisk til sånne kopi/kinaprodukter. du vet aldri hva du får.
enkelte ting kan funke bra, mens andre ikke.
kjedlig og ta den risken med bensintilførsel når ei walbropumpe koster
ca 1200,-

A.Finstad
21/03/10, 12:10
noen ting som bak dekk og sånt kan man kjøpe billig dritt, men ikke noe så viktig som bensintilførsel og bremser:p

J.A.S
23/03/10, 14:45
fungerer bra med walbro pumpe under bil og orginal i tank også:) da kan du kjøre med lite bensin også:p

Robinsp
23/03/10, 17:10
fungerer bra med walbro pumpe under bil og orginal i tank også:) da kan du kjøre med lite bensin også:p

Hvor lite må det være for den skal suge falsk loft da?:P

rogern
23/03/10, 20:25
fungerer bra med walbro pumpe under bil og orginal i tank også:) da kan du kjøre med lite bensin også:p

hmm. når vi bremsa bilen til brodern ga org pumpa i tanken seg før 250hk.
måtte bytte til walbro i tanken og bremse videre.

uansett pumpetype i tanken er faren for at pumpa kan suge luft der.
hvor lite det må være vet jeg ikke. kommer ann på hvor mye g-krefter du klarer og lage også :p
en kompis av meg slet med at 240n hans daua ut i breisladdsvingen på rudskogen. dette problemet kom når han fikk mindre enn halv tank :(

når jeg skulle ta piruetter med min 240 og hadde litt lite bensin måtte jeg ta pirutter "riktig"veiv for at den sku få suppe :D

Joakim-G_R
23/03/10, 22:46
har fått det for meg at mye av det kimmit selger er kina varer og kopier så bruk på egen risk:p jeg kommer til å kjøpe meg ei walbro pumpe til full pris av noen som er kjente i hvertfall sånn at jeg ikke havarerer noen stempler eller noe sånt fordi bensin pumpa ikke leverer det den skal.

Fått det for deg? Har de annet enn kinavarer da? "KSR = Kina Sport Racing", er det ikke?:D



fungerer bra med walbro pumpe under bil og orginal i tank også:) da kan du kjøre med lite bensin også:p

Walbro-255 i tanken, ikkeno under bilen. Orginal matepumpe er for stusselig.

Og du får ikke større skvulpeplater uansett med orginal matepumpe eller walbro, så du må fortsatt være forsiktig på gassen i svinger.

Robinsp
24/03/10, 17:10
Tar å bestille en sann tankpumpe nå jeg da:)

J.A.S
26/03/10, 19:03
hmm. når vi bremsa bilen til brodern ga org pumpa i tanken seg før 250hk.
måtte bytte til walbro i tanken og bremse videre.

uansett pumpetype i tanken er faren for at pumpa kan suge luft der.
hvor lite det må være vet jeg ikke. kommer ann på hvor mye g-krefter du klarer og lage også :p
en kompis av meg slet med at 240n hans daua ut i breisladdsvingen på rudskogen. dette problemet kom når han fikk mindre enn halv tank :(

når jeg skulle ta piruetter med min 240 og hadde litt lite bensin måtte jeg ta pirutter "riktig"veiv for at den sku få suppe :D

åssen pumpe hadde du under bilen da? med orginal i tanken?..
jeg har ikke hatt noe fusk ennå med piruetter og rudskogen.. kjører med orginal tankpumpe og walbro under bil..

Joakim-G_R
26/03/10, 20:22
Han hadde vel orginal pumpe både tank og under bil. Hadde ikke noe heftig trim heller.

Les også, lite bensin på tanken. :)