PDA

Vis full versjon : Problem med å lese ut feilkoder -95



Agrostar
03/09/11, 13:13
Skulle prøve å lese ut feilkodane, men fekk ikkje reaksjon i alle hola. I A1 så gløder dioden når eg setter i og lyser sterkt når eg trykkjer, men ingenting meir. I A2 så lyser det når eg trykkjer, men det kjem ingenting. Er på ein eller to av dei i B modulen at det ikkje kjem opp noko heller. Lampa i instrumentpanelet for motorfeil lyser heller ikkje under oppstart. Servicelampa lyser i minutt eller to etter oppstart, men så sloknar den.

850GLTsilver
03/09/11, 13:39
Du følger prosedyren?

Tenning av.
Sett ledningen i ønsket punkt du skal diagnostisere.
Sett på tenningen (stilling II)
trykk bestemt og ikke lengre enn ett sekund på knappen.

Etter Ca tre sekunder kommer første blinksekvens, så en tresekunders pause, ny blinksekvens, ny tresekunders pause, og siste blinksekvens.
Du har nå en komplett feilkode bestående av tre sifre.

Trykk så på nytt på knappen bestemt og litt mindre enn et sekund, og neste feilkode blinker frem.

Når første blinksekvens vises på nytt så er den klar til å få kodene slettet.

Trykk inn og hold knappen i minimum 5 sekunder. Vent tre sekunder-lampen tennes, trykk og hold i nye minimum fem sekunder og ikke aktive feilkoder skal nå være slettet.

Servicelampa nulles på en litt annen måte.
Skal se over lista mi her, så skal jeg komme tilbake med nøyaktig hvor og hvordan.

Agrostar
03/09/11, 13:46
Har gjort som det står der ja, las ut ein haug med feilkodar i andre hjernar og fekk sletta eindel og. Men A1 og 2 er like dødt.

850GLTsilver
03/09/11, 15:49
A1 er girkassa. Det vil si, Automatkassa. Er vel ingen diagnose på manuell.
A2 er innsprøytingssystemet, og her burde du hatt liv ja.
Du får i første omgang forsøke å rense kontakten der nede i hullet. Godt med en god kontaktrens, etterfulgt av en god kontaktsmører.

Ellers så vet jeg faktisk ikke. Sjelden diagnoseuttaket feiler på disse modulene.
A7 er forøvrig stikket der du skal resette servicelampa.,

Sett inn pinnen, sett på tenningen, trykk og hold i fem sekunder, vent til lampa tenner
Trykk hurtig men bestemt følgende kode 1-5-1
Først eneren, vent til lampa tenner igjen.
Så femmeren, vent til lampa tenner igjen
Så eneren til slutt. Nå vil lampa blinke raskt en liten stund, og servicelampa er resatt.
Tenner ikke igjen før det er gått 15000Km på telleren, eller ett år på kalenderen.

Agrostar
03/09/11, 16:32
Er automatkasse i bilen, så skulle ha vore liv der. Men i og med at lampa for motorfeil ikkje lyser under oppstart skulle ein kanskje tru det var feil i hjernen? Men motoren startar jo å går, høyrer det er noko gale når eg gjer på, men umuleg å vete når ein ikkje får lest ut feilkoder. I A1 så gløder som sagt dioden svakt utan at eg trykkjer på noko, så er no kontakt einplass.

850GLTsilver
03/09/11, 16:45
Har likevel opplevd at det kan bli dårlig kontakt, så om lampen lyser svakt, så kan det fortsatt være for dårlig kontakt til at du får startet diagnosesekvensene.

Ved feil på diagnoseuttaket så vil uansett ikke motorfeillampa tenne. Er ikke med i lista over feil som vises på den måten.

Agrostar
03/09/11, 18:07
Spraya over heile greia og lea på ledningane, da vart det liv igjen i a1 og a2 gitt! Og av ein eller annan merkleg grunn så begynte motorfeil lampa å lyse under oppstart. Så er berre lekkert her no :p

Agrostar
04/09/11, 17:28
I A7 så får eg 122 - Temp sensor intervall to long
Kva betyr det? Dårleg kontakt eller brot?

850GLTsilver
06/09/11, 16:01
Kan være at to påfølgende avlesninger ligger for langt fra hverandre ja.
Er som regel dårlig kontakt.

Agrostar
06/09/11, 16:15
Dette er den sensoren som set i eit lite hol heilt i fronten?

850GLTsilver
06/09/11, 17:31
Skal være den ja.

Agrostar
06/09/11, 19:27
Får prøve å bevege litt på ledningane og rense kontakten. Når eg først hadde deg her, trur det er fjernstyrt sentrallås på bilen, fulgde iallefall med sånn boks. Men eg har bytta batteri og prøvd å programmere opp igjen, men får det ikkje til å funke. Det er tenning ifra 0 til II 5 gonger og la den stå på 5. gongen, trykke på ein av knappane og så skru av tenning?

850GLTsilver
06/09/11, 21:58
Boksen fulgte med sier du?
Er den montert der fremme ved hanskerommet?
Har ikke hørt om at det går, men det skulle ikke undre meg.
Vil i så fall være en fin greie for egen del, da jeg er i ferd med å oppgradere "gamla".

Agrostar
07/09/11, 05:25
Var vel kanskje litt dårleg til å forklare meg, på nøklane så hang det ein boks med 2 knappar, ein unlock og ein lock. Tydleg at dei var godt brukte. Men eg får som sagt ingen av dørene til å låse seg opp eller igjen. Skal det komme ein pip ifra boksen når eg trykker på den, som på 940?

850GLTsilver
07/09/11, 17:01
Intet pip.

Disse skal kommunisere med en boks som sitter helt ute til høyre for hanskerommet.
Og funker den, så går sentrallåsen opp og ned alt etter som hvilken knapp som trykkes.

MEN, har du kjøpt slike bokser med "lock" og "unlock"-knapper på uten at det har vært fjernstyring på sentrallåsen din fra før, så blir du å mangle DENNE (http://www.ebay.co.uk/itm/120738645900?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_509wt_754),samt å få den programmert opp mot dine bokser. (Dette er boksen som skal sitte ved hanskerommet)

Agrostar
07/09/11, 19:31
Eg har ikkje kjøpt noko, eg veit berre at sentrallåsen som er på bilen kun funkar med nøkkel :p I og med at eg har bytta batteri på den på nøkleknippa så er det vel bildelen som ikkje funkar da?

850GLTsilver
07/09/11, 19:44
Burde funka. Rimelig driftsikker de sakene der.

Agrostar
07/09/11, 20:02
Funkar ikkje for det :p Av ein eller annan merkleg grunn så slutta fjernstyrte sentrallåsen på mor mi sin 940 å funke litt før eg kjøpte 850. Kan det vere noko smittsomt?