PDA

Vis full versjon : Baklokk/pæresokkel tåkelys R-modellen.



GMV
31/08/11, 09:44
Er det noen som vet om det går å kjøpe baklokket løst på tåkelysene? Fant ikke noe nummer på Vadis. Mulig det er likt som på de andre utgavene men jeg vil helst være 100% sikker før jeg bestiller. Trenger 2 nye da det er borret hull i de som står på å montert xenon. Jeg vil helst ikke ha det da jeg slett ikke liker å bli stoppet av hverken politi eller biltilsyn.

SINISTER FINNI
01/09/11, 14:16
Det kan du krangle på, det er enerfeil på eu kontroll det der.(Kompis som har mekonomen verksted som sjekket det der)
hold deg hard hvis du blir stoppet.

Christian
01/09/11, 14:38
En enerfeil er fortsatt en feil som skal utbedres.

GMV
01/09/11, 20:08
Jeg vil helst ha ting på stell når den skal førstegangsvises for å få skilter på bilen da det er import. Enten så kommer de til å kikke kjapt på bilen å si at alt er ok, eller så kommer de til å lete med lupe for å finne feil. Hos meg har det alltid vært den siste varianten.

gaupe
01/09/11, 20:26
Jeg vil helst ha ting på stell når den skal førstegangsvises for å få skilter på bilen da det er import. Enten så kommer de til å kikke kjapt på bilen å si at alt er ok, eller så kommer de til å lete med lupe for å finne feil. Hos meg har det alltid vært den siste varianten.

Har aldri vore borti anna enn at dei har sjekka chassisnummer på bilen, ved importkontrollen.

GMV
02/09/11, 10:05
Men jeg tenkte å få senkefjærene inni vognkortet med det samme..... Men det er meget mulig de kun sjekker chassinummeret fordi. :)

C.Erstad
02/09/11, 10:12
Får opp dette nummeret på VIDA 30795071
V70R 04mod.