Vis full versjon : Baklokk/pæresokkel tåkelys R-modellen.
Er det noen som vet om det går å kjøpe baklokket løst på tåkelysene? Fant ikke noe nummer på Vadis. Mulig det er likt som på de andre utgavene men jeg vil helst være 100% sikker før jeg bestiller. Trenger 2 nye da det er borret hull i de som står på å montert xenon. Jeg vil helst ikke ha det da jeg slett ikke liker å bli stoppet av hverken politi eller biltilsyn.
SINISTER FINNI
01/09/11, 14:16
Det kan du krangle på, det er enerfeil på eu kontroll det der.(Kompis som har mekonomen verksted som sjekket det der)
hold deg hard hvis du blir stoppet.
En enerfeil er fortsatt en feil som skal utbedres.
Jeg vil helst ha ting på stell når den skal førstegangsvises for å få skilter på bilen da det er import. Enten så kommer de til å kikke kjapt på bilen å si at alt er ok, eller så kommer de til å lete med lupe for å finne feil. Hos meg har det alltid vært den siste varianten.
Jeg vil helst ha ting på stell når den skal førstegangsvises for å få skilter på bilen da det er import. Enten så kommer de til å kikke kjapt på bilen å si at alt er ok, eller så kommer de til å lete med lupe for å finne feil. Hos meg har det alltid vært den siste varianten.
Har aldri vore borti anna enn at dei har sjekka chassisnummer på bilen, ved importkontrollen.
Men jeg tenkte å få senkefjærene inni vognkortet med det samme..... Men det er meget mulig de kun sjekker chassinummeret fordi. :)
Får opp dette nummeret på VIDA 30795071
V70R 04mod.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.