PDA

Vis full versjon : vibrasjoner i driverk hjelp trengs.



244 volvo v8
29/08/11, 20:08
Hei har nå byttet foring i kassa sjekket kryssa i mellomakslingen ingen bedring. Dette er da th350 kasse i volvoen. Har byttet bakaksel på 240 sveisa sperre 1031. Den gammle var det ingen risting på, men etter byttet er det jævlig. Byttet alt bak bruer demprer osv fra den andre bilen ikke nytt. fra stasjonsvogn 88mod. Er værst når enn burner. Dette går ikke nå uten veldig risting.
Begynner og merke ristingen i ca 70km/t ikke før. SITTER 383 V8 I BILEN :eek:

VolvoR-Sport
29/08/11, 20:13
prøvd med andre hjul?

244 volvo v8
29/08/11, 20:25
prøvd med andre hjul?

har hatt bilen oppe og stått i drive og sett under, så ikke noe kast på hjulene er helt rette aldri opplevd hjul kan riste så jævlig he he travers skruer løsna under kassa.

VolvoR-Sport
29/08/11, 20:31
såpass ja.. ingen slakker i bakstillinga heller?
tenkte på evt høydekast i dekka, da kan det jo bli slik ;p

kast i mellom aksel?

244 volvo v8
29/08/11, 20:41
såpass ja.. ingen slakker i bakstillinga heller?
tenkte på evt høydekast i dekka, da kan det jo bli slik ;p

kast i mellom aksel?

ringte inn til oslo om mellomakselen men ha mente jeg hadde merket det mye tidliger ca 40km/t men vet ikke rart det skal bli sånn med mellomakslingen med og bytte bak da.
Når jeg spola forbi en traktor ble det hoppespor i gummin sånn man får ved lite hk, men skal bytte hjul i morgen og sjekke syns det er rart hvis det er dem da

VolvoR-Sport
29/08/11, 21:07
sant det, så fremt du ikke har delt den?
fort gjort å bytte dekk for å sjekke da :)

244 volvo v8
30/08/11, 10:09
sant det, så fremt du ikke har delt den?
fort gjort å bytte dekk for å sjekke da :)

delt den???

244 volvo v8
30/08/11, 20:50
nå har jeg bytte dekk kansje litt bedre men trur mellomakselen er skakk jeg. tok et par burnouter nå hmm vifteremma hoppa av gett, satt på ny i går. Har det noe og si at enn skrur fast (da mener jeg fast ) bruer og stabstag fast når bilen henger i lufta på bukken max høyde på bilen?

244 volvo v8
11/09/11, 00:21
nå har jeg bytte dekk kansje litt bedre men trur mellomakselen er skakk jeg. tok et par burnouter nå hmm vifteremma hoppa av gett, satt på ny i går. Har det noe og si at enn skrur fast (da mener jeg fast ) bruer og stabstag fast når bilen henger i lufta på bukken max høyde på bilen?

ingen som vet om dette har noe og si??