Vis full versjon : 3" lmm på oppjustert og chipa FK? nr???
har en 3" lmm fra 16v liggende... var sikker på at det var den man brukte på en oppjustert og chipa FK motor?
0 280 213 010
men ble i tvil... noen som vet om den fungerer\ hvilke nr som i såfall fungerer om det ikke er denne?
Trygve_johnsen
29/08/11, 18:09
vis den ikke funke. plukk ut innmaten å sett i 016 innmat. funke fjell
HarryVolvo
29/08/11, 18:18
Finnes det ikke en How-to på å lage seg en 3" lmm her inne? Har søkt, men fant bare tråder med spm...
Sorry OT.
er vell 012 dem fleste bruker men 010 har eg hørt forsjellig om fra svenskene om at den fungerer på lh2.4 og ikke men som sakt bare bruke innmate fra 016:P
-010 funker dårlig, skal ha -012 lr bygge selv av -016 elektronikk.
da trenger jeg en -012 LMM asap :)
holder på å ser på å lage selv... men det kan jo aldri bli like bra som å sette inn en original vell...
kapper ut hull og limer med sikafleks eller noe -016 innmaten da eller???
da trenger jeg en -012 LMM asap :)
holder på å ser på å lage selv... men det kan jo aldri bli like bra som å sette inn en original vell...
kapper ut hull og limer med sikafleks eller noe -016 innmaten da eller???
eller skaffe en el anna 3" lmm og setter over innmaten og elektronikken fra 016. da er det bare å skru lmm.
3" rør, 016 elektronikk, sikaflex :)
eller plastlim fra wurth o.l
åssen får jeg av\ut de siste skruene på undersiden da? se på 242 tråden min der jeg la opp bilder av det på side 152-154 en plass.. skal jeg alltids teste å lage en i morgen å lage how to :)
åssen får jeg av\ut de siste skruene på undersiden da? se på 242 tråden min der jeg la opp bilder av det på side 152-154 en plass.. skal jeg alltids teste å lage en i morgen å lage how to :)
vipper forsiktig opp svarte plasten med (plasten som lmm kontakt festets i) og da kommer man til di siste skruene med å bruke en tynn liten skru trekker. vær forsiktig så ikke bryter av di 6 trådene/loddingene som går ned til tråden osv.
007 lmm funker også bra:-)
Enkelte får 010 til å funke, og enkelte ikke. Er visstnok noe forskjell i di tre siffra foran 010 og som kan ha noe å si om du kan bruke den eller ikke :) Bare prøv for det skader vel ikke å kanskje spare noen kroner hvis det funker? :)
Lundberg Performance
07/09/11, 07:04
007 lmm funker også bra:-)
er du sikker på det? erfaringer?
er du sikker på det? erfaringer?
Kjører nå med det sjøl nå:-) så vil i aller høyeste grad i det funker:-)
007 lmm er vel til lh 2,2 88 mod stemmer ikke det ?
Lundberg Performance
07/09/11, 13:53
007 lmm er vel til lh 2,2 88 mod stemmer ikke det ?
ja det stemmer
ja nei daså, kjører nå hvertfall med den :)
Hvis noen husker den sølv 240 med gule lys og gruppe a vinge som var i motorsport bladet for ei tid tilbake så er det hvertfall tatt derfra :)
442hk / 530nm uten datasprut :)
Står T.J Racing på en lapp på bensin hjernen, sikkert han som hadde bilen når den var i bladet.
Nå blei det litt mye OT. sorry ;)
Motorn som sto i TJ sin røde 242 det tror jeg.
Det er nok fullt mulig:-)
jeg satt innmaten fra 016 over på en ubrukelig 3" fra 960. Skrudde ut de 4 skruene som mann kommer til og kappa resten :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.